TAG McLaren set El Nino - nieuwe foto's page 5

Started by El Nino, August 20, 2006, 14:49:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WickedGame

Quote from: Teejoo on February 20, 2007, 22:50:10
De TAG 100x5R heeft gewoon 5 monoblokken aan boord.

Okay dat wist ik niet. Wat levert nou zo'n machine aan vermogen?

blue-eyes

Quote from: WickedGame on February 21, 2007, 22:08:19
Okay dat wist ik niet. Wat levert nou zo'n machine aan vermogen?


5 * 100 watt vermogen wordt opgegeven. Metingen wijzen vaak uit dat dit beduidend meer is dan de opgegeven 100 watt per kanaal.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

silent cinema

#53
En waar blijven de foto's  :D

Zo'n mooie set hoort niet 2 jaar achter in een topic te blijven staan.
Sony 75" - Sonos - B&W

El Nino

#54
Zal er dit weekend eens nieuwe foto's op gaan zetten. Ben inmiddels verhuisd, dus de opstelling is ook veranderd. Deze hou je dus nog tegoed.

Tja ben druk gewoon met muziek luisteren en films kijken. Aan het tweaken besteed ik eigenlijk geen tijd meer. Recentelijk nog met een "upgrade" van m'n versterker bezig geweest (Classe 3200), echter de match was niet goed. En om eerlijk te zijn is deze set volmaakt goed (tenzij Teejoo zijn TAG monoblokken weg doet....) Alhoewel het natuurlijk verschrikkelijk leuk blijft om nieuwe dingen te proberen. Maar gelukkig hebben we nog een appt. aan zee, dus daar gaat een mooie stereo set komen. Ga ik lekker de komende maanden mee aan de slag. 
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

blue-eyes

Dat is grappig. Ik vond de match TAG pre met een Classe EV erg goed. Maar goed, ik heb wel andere bekabeling en speakers.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

El Nino

Op zich klonk het wel goed, maar de TAG pre met EV beter.... De Classe was wel mooi in het laag, maar het midden liep een beetje dicht waardoor de gelaagdheid duidelijk minder werd. De speakers en bekabeling zullen ongetwijfeld hierin een belangrijke rol spelen.
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

blue-eyes

Zo zie je maar, het is allemaal persoonlijke smaak en waarneming.
Je weet dat ik een fan ben van TAG. Alleen de EV vind ik minder. PRE's en loopwerken is de grote kracht van TAG.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Zoveel mensen en zoveel meningen.

Maar ben toch wel benieuwd naar je nieuwe opstelling. Zelf ben ik ook erg fan van Classé. TAG heeft me uiterlijk technisch nooit kunnen bekoren. Oog wilt soms ook wel wat  ;D

El Nino

#59
Mijn topic was alweer een tijdje niet geactualiseerd. Ben inmiddels verhuisd en heb dus ook een nieuwe set-up, hoewel er in m'n set niet echt iets veranderd is. Ik heb de subwoofer Velodyne DD-18 weggedaan.
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

El Nino

#60
In de rear staan een paar hele mooie B&W's 805s te spelen...
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

WickedGame

Jou opstelling is bijna gelijk aan dat van mij. Ik hanteer alleen als fronts de B&W 803D en jij hebt een grotere center als dat ik heb. Moet zeggen ziet er goed uit. Nog altijd tevreden over de Tag of mogelijk dat daar een upgrade zit aan te komen?

El Nino

Ben erg tevreden met de TAG McLaren, blijft gewoon een hele mooie en bijzonder combi met B&W en ook door de Nirvana bekabeling.

Wil eigenlijk een ander meubel laten maken en misschien dat ik van surround terug ga naar een 2.1 opstelling, want de center is gewoon erg mooi. Zit een upgrade te overwegen naar de 802D....maar m'n huiskamer is niet zo heel groot. Hoewel op laag volume dit natuurlijk geweldige luidsprekers zijn.

Heb een keer een Classe 3200 in m'n set gehad van een mede-forum genoot die naar Zuid-Afrika vertrok, maar vond dat deze het laag wat teveel versterkte.......




Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

blue-eyes

Met die huidige lage prijzen, probeer eens een DP versie te halen van de PRE.
Maak je zeker nog een sprong, helemaal op CD weergave.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

El Nino

Heb ze recent niet meer voorbij zien komen......of wet je nog iemand?
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

blue-eyes

Quote from: El Nino on February  6, 2011, 17:26:17
Heb ze recent niet meer voorbij zien komen......of wet je nog iemand?

Nope, in Dld. af en toe.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Nahpets

#66
Er staat er 1 op MP.

Mijn bod is hij niet op ingegaan.

Ik kan het hem niet kwalijk nemen  :D
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

El Nino

Wat is vandaag de dag een beetje een redelijke prijs? Een aantal jaren terug gingen deze voor ca. € 2,500 hier op het forum over de plank. Nu denk ik zo rond de € 900,-?
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

fugazi_2009

Quote from: El Nino on February  9, 2011, 20:20:27
Nu denk ik zo rond de € 900,-?

Ik vrees van wel, daarom blijft de mijne ook mooi op zijn plek staan
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Nahpets

Quote from: El Nino on February  9, 2011, 20:20:27
Nu denk ik zo rond de € 900,-?

Wellicht zelfs nog aan de hoge kant. Staat te koop sinds 23 jan, bieden vanaf 1000 EUR, nog geen biedingen (op de site, mijn bodje voor de hele set via e-mail kun je uiteraard niet zien).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

El Nino

Dit weekend ga ik een DP in m'n set beluisteren. Ben erg benieuwd......heb nu U2 muziek DVD opstaan "in a little while".....weergaloos, hoeveel mooier kan het nog worden.

De plaatsing, staging en de beleving......nog steeds in 1 woord GEWELDIG..... en de beeldweergave op de pioneer is ook fantastisch!

Gaat de DP dit nog overtreffen??
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Teejoo

#71
Quote from: El Nino on January 19, 2012, 19:17:03
Dit weekend ga ik een DP in m'n set beluisteren. Ben erg benieuwd......heb nu U2 muziek DVD opstaan "in a little while".....weergaloos, hoeveel mooier kan het nog worden.

De plaatsing, staging en de beleving......nog steeds in 1 woord GEWELDIG..... en de beeldweergave op de pioneer is ook fantastisch!

Gaat de DP dit nog overtreffen??
Ja, zeker weten. Zeker als je ook de roomEQ inmeet. Maar zonder zul je vooral de plaatsing en 'lucht' in de opnames. Vergeet ook niet de sync-link met je loopwerk te activeren.

blue-eyes

Zeker weten........ GROOT verschil!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

El Nino

Nou, ik ga het allemaal beleven. Vrijdagavond aansluiten en van het weekend luisteren.
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

WickedGame

Ben ik nu de enige die even DP niet snapt wat dat betekent of is het gewoon vroeg en ik niet wakker :D