TAG McLaren set El Nino - nieuwe foto's page 5

Started by El Nino, August 20, 2006, 14:49:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Nino

Quote from: wil on August 21, 2006, 13:12:07
Daarom stond er ook een dubbele ;);) achter  :)

wil

Dat dacht ik al Wil.....alleen zat ook te denken goh, kun je die B&W's ook in pianolak krijgen..... ;D
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

El Nino

Nieuwe Pioneer plasma (427XA) besteld......verder een set B&W's 805s voor surround en de HTM3S centre   8)

Afgelopen week m'n Nirvana (royal) kabels binnen gekregen (custom made rechtstreeks van Nirvana, zodat ze door m'n buizen onder de vloer passen) voor m'n surround luidsprekers.

Donderdag wordt alles geleverd..... :P

Alles inregelen en dan lekker genieten......
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Incognito

Wat vind je van de match TAG & B&W?

R

Wow... Nice O0 O0

Quote from: El Nino on October 15, 2006, 21:25:20
Nieuwe Pioneer plasma (427XA) besteld......verder een set B&W's 805s voor surround en de HTM3S centre   8)

Afgelopen week m'n Nirvana (royal) kabels binnen gekregen (custom made rechtstreeks van Nirvana, zodat ze door m'n buizen onder de vloer passen) voor m'n surround luidsprekers.

Donderdag wordt alles geleverd..... :P

Alles inregelen en dan lekker genieten......

El Nino

#29
Quote from: Incognito on October 15, 2006, 21:29:32
Wat vind je van de match TAG & B&W?

M'n set klinkt écht heel goed. Snelheid, detail, mooi coherent geluidsbeeld en veel, veel diepte. Natural sound.... zo zou ik het het beste kunnen omschrijven. Ben er erg tevreden mee.....

De set is erg synergetisch opgebouwd door het gebruik van hetzelfde merk componenten en bekabeling (incl. interlinks en powercords).
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

El Nino

Net m'n nieuwe Component Cable van Purist Audio binnegekregen.....

Vanmiddag aansluiten tussen m'n TAG loopwerk en Pioneer plasma. Ben benieuwd.

Afwerking van de kabel is op z'n minst indrukwekkend.

Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

myself

Quote from: El Nino on October 15, 2006, 21:25:20
verder een set B&W's 805s voor surround en de HTM3S centre   8)
Donderdag wordt alles geleverd..... :P

Alles inregelen en dan lekker genieten......
het is donderdag en je 805's en nirvana's zijn er.....  8) ;)
staan ze al in te spelen ? (doe toine de groeten van me)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

El Nino

Toine is net geweest en alles staat te draaien. Ziet er echt geweldig uit!!  8)
en nu staat alles nog pas op lage contrast waarden te spelen.....

Geluid is ook echt geweldig, echter interlinks, bekabeling en luidsprekers moeten ook nog inspelen. Van het weekend even m'n kabels onder de vloer doortrekken, dan zal ik nog een paar foto's posten van de hele set-up.
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

myself

kwijl  O0

alleen nog ff je footer aanpassen  :P
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

El Nino

Footer aangepast.

Gisterenavond de film Negotiator met Samuel L. Jackson zitten kijken. Pfffff.....ben nog onder de indruk. Wow  :o :o, wat een stage....... En dan draai ik nog zonder subwoofer...brrrrrrr
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

myself

805s als REARspeakers, hoe  8) 8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Martin_M

Quote from: El Nino on October 20, 2006, 10:36:22
Footer aangepast.

Gisterenavond de film Negotiator met Samuel L. Jackson zitten kijken. Pfffff.....ben nog onder de indruk. Wow  :o :o, wat een stage....... En dan draai ik nog zonder subwoofer...brrrrrrr

Je klinkt als een gelukkig mens ;D 8)
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

El Nino

Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

El Nino

#38
Alles geïnstalleerd en op z'm plek gezet, dus even een aantal foto's:


Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Starred

Ziet er op de foto mooi uit  8). Aparte vorm van woonkamer lijkt het. Ben wel benieuwe hoe de rest van de kamer er uit ziet?

R

Wow.. verrry nice O0

Inderdaad aparte opstelling zo.

kippekop

TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

myself

heb je je boxen toch weer anders neergezet  ;)

en heb je niet het idee dat stemmen uit je middenspeaker wat naar beneden worden gedrukt? (gezien de plaat boven de HTM-1)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

El Nino

M'n luidsprekers had ik al op advies hier anders neergezet. Heb voor de HTM3S geen andere opstellingsmogelijkheid, maar heb niet echt het gevoel dat deze opstelling beperkt. Ik bedoel, wat daar aan helderheid aan stemgeluid uit komt..... De tweeter staat op het randje van de glasplaat....misschien dat een losse opstelling nog beter is, maar dat is nu eenmaal niet mogelijk.

Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

El Nino

M'n set is nagenoeg compleet....heb nu m'n keuze voor m'n subwoofer gemaakt. Uiteindelijk gekozen voor een Velodyne Digital Drive series (DD-18) met 18 inch woofer (45 cm).....Komend weekend maar eens op het gemakje installeren en inregelen, want voor de sub geldt: een goed ingeregelde sub hoor je niet, maar die beleef je....

Nog een subwoofer kabel uitzoeken....weet alleen nog niet welke.
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Marcel_T.

Feli met de Velo.  ;D

Werkelijk een prachtige set! Heb je ook foto's van de surrounds?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

WickedGame

Prachtige set zeg. Hebben de 803's een aparte versterker, of staan ze allemaal op 1 versterker? Want vind dat de 803's toch wel wat lusten qua vermogen, al wisselt dat vaak per versterker. Nu vraag ik me af met welk vermogen de versterker de 803's aansturen.

Teejoo

Quote from: WickedGame on February 20, 2007, 22:44:27
Prachtige set zeg. Hebben de 803's een aparte versterker, of staan ze allemaal op 1 versterker? Want vind dat de 803's toch wel wat lusten qua vermogen, al wisselt dat vaak per versterker. Nu vraag ik me af met welk vermogen de versterker de 803's aansturen.
De TAG 100x5R heeft gewoon 5 monoblokken aan boord.

El Nino

Quote from: Marcel_T. on February 20, 2007, 22:41:07
Feli met de Velo.  ;D

Werkelijk een prachtige set! Heb je ook foto's van de surrounds?

Dank je wel! Zal als de DD-18 binnen is een update maken vwb foto's ook van m'n surrounds...maar eh als je het niet erg vindt ga ik éérst de sub inregelen en genieten.....
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

mikeske

Vinden we niet erg, zolang ze maar komen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost