Waar ? Infinity Alpha 40 losse speaker

Started by Racefreaka, August 22, 2006, 17:24:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Racefreaka

Hallo,

Ik heb 2 Infinity Alpha 40 Zuil luidsprekers.
Nu is het geval. Door met de hond te spelen is er iets tegen de Subspeaker aangekomen.
Hij werkt nog wel maar het is gewoon geen gezicht. Heb de kappen eraf en de mid en tweeter zijn puntgaaf.

Weet hier iemand waar ik aan losse speakers kan komen ?

Het gaat om de : WOOFER ALPHA 40 (A1206B-H) #156.
Deze kan ik wel vinden via de site van Infinity (Gedeelte "Parts"). Maar dan kom je in amerika uit en zover ik zie leveren die niet rechtstreeks aan Nederland.

Als iemand kan helpen.

Alvast bedankt.

fgroen

Fotootje? Misschien met een eenvoudige ingreep te repareren.
Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

Racefreaka

#2
Hier is een foto. Denk zelf dat er weinig aan te doen is.
Dat rondje kan ik er vast wel weer oplijmen (Als ik weet met wat voor lijm).

Maar de rest is gewoon beschadiging waar je niks aan kan doen denk ik. Hoopt dat het goed zat te zien is op de foto.

Alvast bedankt he.



Racefreaka

En deze foto nog. Vind best storend gezicht op z'n strak ontwerp.

fgroen

Is inderdaad niet te repareren. De konus is zelf ook beschadigd, een lelijke knik die erin zit! Balen lijkt me dat.

Probleem is dat er een originele Infinity woofer in moet. Zoals je zelf al aangaf is je woofertje gewoon als sparepart te krijgen, ik zou zeggen dat je het via de importeur zou moeten kunnen spelen. Ik zou bij God niet weten wat zo'n grapje zou kosten. Meestal zijn "merk" speakerunits onevenredig (zo niet schandalig) duur. Het feit dat er geen spul inzit dat ook op de zelfbouwmarkt verkrijgbaar is wordt goed uitgebuit.

Hifi.nl:
QuoteHarman Consumer Holland, is een "marketingclub van 9 man", die zich voor Nederland bezighouden met een selectie uit het totale assortiment van 57 (!) merken welke gevoerd worden door het moederbedrijf in Amerika. In Nederland verkoopt Harman Consumer Holland: JBL, Infinity, Harman Kardon en – sinds kort – AKG. In wat hieronder volgt een overzicht van wat te zien was tijdens de Dealershow maart 2006.

Hmmm... Het zal wat moeite kosten om die marketing boppers vor je karretje te spannen is mijn vermoeden. Maar ja, met een goed vehaal kom je een heel eind...  ;D

Adresgegevens Harman Consumer Holland:

Adres:
 
Wilgenweg 8B
 
Postcode:
  2964 AM
 
Woonplaats:
  Groot-Ammers (ZH)
 
Hi-Visit:
  Bij deze importeur is
(nog) geen Hi-Visit van HiFi.nl.
 
Telefoon:
  0184-608060
 
Fax:
  0184-608050
 
Internet:
  www.harman.com


Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

Racefreaka

Oh geweldig man. Bedankt he.

Heb nog wel gevonden dat hij in Amerika ongeveer $87 kost. Dus dat vind ik dan nog wel kunne.

Bedankt voor de moeite.

Grtz,