IPOD 30gb Video

Started by ajbeefde, August 17, 2006, 22:37:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo

Ik vind het gewoon waardeloos dat ze het niet eens mogelijk maken om de ipod te vullen via verkenner, en dan al helemaal zonder de bestandsnamen te wijzigen. Ik wil hem gewoon vanaf mijn server kunnen vullen, zonder iTunes etc.
Maar ja, vind maar eens interfaces voor iets anders dan een ipod voor bijvoorbeeld in de auto  :(

Nosoforos

Tja, ik vond dat voordat ik een iPod had eigenlijk ook. Nu vind ik het heerlijk dat alles centraal via een zeer comfortabel programma automatisch bijgehouden wordt. Ik moet er niet aan denken dat ik zelf loop te slepen en verwijderen enz. Overigens gebruik ik de harde schijf functie wel om er teksten op te zetten, die ik dan kan lezen op de iPod. Foto's zet ik er ook zo op als ik bij iemand ben die wat leuks heeft, maar die kun je dan niet direct bekijken.

El Nino

Heb sinds kort ook een iPod, echter de compatibiliteit met een PC is vanzelfsprekend (Microsoft vs Apple) een probleem. iTunes kan zeer zeker op verschillende fronten worden verbeterd, met name sync functies en folder mapping van foto's e.d.

Batterij gaat toch wel lang mee..recent op een lange intercontinentale vlucht gezeten en heel de reis muziek gedraaid.

Naar het schijnt kun je met een software pakketje de iPod gewoon veranderen in een mobiele harde schijf en kun je idd gewoon via verkenner toegang krijgen tot alle bestanden e.d., maar goed dat moet ik nog uitzoeken.

Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Rob Eric Blank

Ik begin na een jaar te merken dat de battarij wel wat minder wordt, maar de nieuwe schijnt alweer wat beter te zijn.
Ook goedkoper 289,- voor 30Gb
En een 80 Gb.....misschien toch die aanschaffen over een maandje of 6 (vanwege foto opslag).

Seth__Gekko

Quote from: Rob Eric Blank on September 13, 2006, 09:40:42
Ik begin na een jaar te merken dat de battarij wel wat minder wordt, maar de nieuwe schijnt alweer wat beter te zijn.
Ook goedkoper 289,- voor 30Gb
En een 80 Gb.....misschien toch die aanschaffen over een maandje of 6 (vanwege foto opslag).
Die nieuwe generatie iPod heeft ook een helderder scherm en nieuwe oordopjes ;D

ajbeefde

Quote from: Rob Eric Blank on September 13, 2006, 09:40:42
Ik begin na een jaar te merken dat de battarij wel wat minder wordt, maar de nieuwe schijnt alweer wat beter te zijn.
Ook goedkoper 289,- voor 30Gb
En een 80 Gb.....misschien toch die aanschaffen over een maandje of 6 (vanwege foto opslag).

Die van mij is van dec 2005, gisteren de batterij leeggespeeld, resultaat ruim 13 uur !!!!!
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Primare

Je kunt ook Mediamonkey gebruiken om je Ipod te vullen.
Primare SP31  DVD30  A30.5MK2 | Kef reference 201 | Velodyne HGS-10 | Quadraspire Q4 reference | MIT Terminator 2 | Abbey Road Monitor Air interconnections