Commercie ? eerst dit lezen !

Started by J.A.F._Doorhof, March 1, 2002, 14:05:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Home Theater is een grote markt aan het worden, en forums zijn DE plekken om deze markt te bereiken.

Voordat ons forum echter verzand in een plek waar bedrijven gaan posten met alleen aanbiedingen zullen er vanaf nu strikte regels zijn.

Commercie mag, maar dan moet het bedrijf hier wel iets voor gedaan hebben, namelijk zonder commerciele belangen andere mensen geholpen hebben. Tevens moet er DUIDELIJK blijken dat het forum niet gebruikt wordt voor verkoop praktijken maar dat er ook ECHT iets wordt toegevoegd om de andere leden te helpen op NIET commercieel vlak.

Laten we het forum schoon en gezellig houden.

Ik stel dan ook voor om leden met minimaal 50 postings pas toe te staan commercieel te posten.

Dit geld natuurlijk niet voor particulieren die mogen alles te koop aan bieden dat ze willen.

Aangezien we een democratisch forum zijn, zal ik een poll er op los laten.

[poll]
[opt] Mee, eens [/opt]
[opt] Niet mee eens [/opt]
[opt] Kan me niets schelen [/opt]
[/poll]

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bart_M

#1
Helemaal mee eens.
En als hier meerdere bedrijven mee gaan doen, zal degene die de beste posts plaats, en het meest helpt, waarschijnlijk meer klanten kunnen winnen.  ;)

eduard

#2
Hier ben ik het ook mee eens opzich zelf is het helemaal niet verkeerd dat hier meer bedrijven komen, zeker als deze ook meer kennis met zich mee brengen.

HJ

#3
van mij mogen het ook minimaal 100 postings zijn.

SulTan

#4
zEER ZEKER MEE EENS! ;D

MVG,
KHALID