Ron’s HT

Started by RonG, August 14, 2006, 15:52:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

#525
Dat is snel gegaan Ron! Heb je je vrouw zo snel kunnen overtuigen?
In ieder geval een mooi vooruitzicht :pompom:

Zo heb je je nieuwe projector nog eerder dan ik ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Quote from: HTip on October 15, 2016, 08:32:53
Dat is snel gegaan Ron! Heb je je vrouw zo snel kunnen overtuigen?
In ieder geval een mooi vooruitzicht :pompom:

Zo heb je je nieuwe projector nog eerder dan ik ;)

Ja idd, ik mag ook niet klagen. Veel ge-upgrade dit jaar, subs, beamer etc. Volgend jaar staat niks in de planning wat upgrades betreft (hou ik me nu zelf voor de gek? :D)

HTip

Quote from: RonG on October 15, 2016, 10:50:38
Ja idd, ik mag ook niet klagen. Veel ge-upgrade dit jaar, subs, beamer etc. Volgend jaar staat niks in de planning wat upgrades betreft (hou ik me nu zelf voor de gek? :D)
Retorische vraag waar alleen jij het antwoord op weet ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

H&C Hifi

Veel plezier ermee Ron !

Als je de testen zo leest moet hij ook erg goed zijn.
Heb je de JVC's wel eens bekeken ? kwa prijsstelling ligt het ongeveer gelijk namelijk, ben zelf wel benieuwd hoe
eindgebruikers de verschillen ervaren.

RonG

Quote from: HcHifi.nl on October 15, 2016, 11:51:04
Veel plezier ermee Ron !

Als je de testen zo leest moet hij ook erg goed zijn.
Heb je de JVC's wel eens bekeken ? kwa prijsstelling ligt het ongeveer gelijk namelijk, ben zelf wel benieuwd hoe
eindgebruikers de verschillen ervaren.

Bedankt Marcel, dat gaat zeker lukken ;D.

Ik heb geen JVC´s bekeken, de enige welk ik in actie heb gezien is die van Philip. Volgende week ga ik naar het homecinema event van Werner en zal ze zien.

H&C Hifi

Quote from: RonG on October 15, 2016, 12:43:08
Bedankt Marcel, dat gaat zeker lukken ;D.

Ik heb geen JVC´s bekeken, de enige welk ik in actie heb gezien is die van Philip. Volgende week ga ik naar het homecinema event van Werner en zal ze zien.

Ahh ok  :)
Bij Philip heb je zeker de ''oude'' JVC gezien, verschil met de nieuwe modellen is nogal groot.

RonG

Quote from: HcHifi.nl on October 15, 2016, 15:50:12
Ahh ok  :)
Bij Philip heb je zeker de ''oude'' JVC gezien, verschil met de nieuwe modellen is nogal groot.

Klopt, wanneer philip alles weer op orde heeft ga ik zeker nog eens kijken als ik mag ;).
Woont redelijk bij mij in de buurt ;D

H&C Hifi

Quote from: RonG on October 15, 2016, 16:33:41
Klopt, wanneer philip alles weer op orde heeft ga ik zeker nog eens kijken als ik mag ;).
Woont redelijk bij mij in de buurt ;D

Cool !
Hij gaat voor de X7000 met modificatie van Viktor ben ik ook wel benieuwd naar  ;)

HTip

Quote from: HcHifi.nl on October 15, 2016, 17:11:15
Cool !
Hij gaat voor de X7000 met modificatie van Viktor ben ik ook wel benieuwd naar  ;)
Anders ik wel ;) Volgende week kan ik hem vergelijken met mijn "oude" JVC 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

#534
ETA: morgen 20-10 ;D. Ben benieuwd.

Tevens is er ook een Oppo 203 UHD onderweg maar daar moet ik nog even geduld voor hebben ;)

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

RonG

Quote from: MechanicalAnimal on October 19, 2016, 11:43:11
:pompom:

check ff je hushbox-topic  :D

Is niet mijn topic :), maar had je post al gezien. Ik wacht ff af hoe e.e.a is met de 9300.

MechanicalAnimal

ow sorrie  ;)

ben benieuwd naar je eerste belevingen met je nieuwe aanwinst, gaaf hoor  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

HTip

Quote from: RonG on October 19, 2016, 11:41:58
ETA: morgen 20-10 ;D. Ben benieuwd.

Tevens is er ook een Oppo 203 UHD onderweg maar daar moet ik nog even geduld voor hebben ;)
Dat is pas écht aftellen, jij zit nu onder de 24 uur 8)
Ik moet nog iets langer...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Quote from: HTip on October 19, 2016, 17:45:25
Ik moet nog iets langer...

Maar ook niet zooooooo lang meer ;D en we worden beloond, zeker jullie ;D O0

HTip

Quote from: RonG on October 19, 2016, 19:09:24
Maar ook niet zooooooo lang meer ;D en we worden beloond, zeker jullie ;D O0
Yep! We worden zeker beloond :pompom: Wat is het leven toch mooi!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

master30

Quote from: RonG on October 19, 2016, 11:41:58
ETA: morgen 20-10 ;D. Ben benieuwd.

Tevens is er ook een Oppo 203 UHD onderweg maar daar moet ik nog even geduld voor hebben ;)
Februari 2017?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

RonG

Quote from: master30 on October 20, 2016, 00:12:32
Februari 2017?

Ik zou het niet weten, volgens sommige sites vermoedelijk ergens eind dit jaar.

Raymond187

Wat is het vat zit verzuurt niet, en de 9300 heb je vanmiddag al  :headbanging: :headbanging:

Heb je geen HTPC?

RonG

Quote from: Raymond187 on October 20, 2016, 09:10:12
Wat is het vat zit verzuurt niet, en de 9300 heb je vanmiddag al  :headbanging: :headbanging:

Heb je geen HTPC?

Moet alleen nog werken vandaag, vanavond aan de slag ;D.

Heb ik wel een HTPC gehad maar wilde weer eenvoudiger en weer terug gegaan naar een mediaplayer. De mede8er voldeed aan al mijn wensen, en nu de Dune :)

Ben wel ook erg benieuwd naar de Oppo, zou mijn eerste high-end (mag ik deze zo noemen?) speler worden.

Raymond187

Ziek melden en op de deurmat gaan liggen wachten :D :D :D

Oppo vind ik zelf top. De service die ik ontvangen heb van de importeur die in Leusden zit ook helemaal TOP!! En high end is maar een woord. who cares, zolang jij ervan geniet ;)


RonG

Quote from: Raymond187 on October 20, 2016, 09:21:53
Ziek melden en op de deurmat gaan liggen wachten :D :D :D

Hij wordt op het werk afgeleverd ;). Misschien daarna direct naar huis :D

Gijs82

Wat is de verwachte levertijd van de Oppo UDP-203 dan?
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

wolfkampf

Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0