Ron’s HT

Started by RonG, August 14, 2006, 15:52:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bart Kuypers

Heb je die sub nu op 2 auralex gramma's staan?
Past hij niet prima op 1tje? En merk je verschil tussen met en zonder?

RonG

Quote from: Bart Kuypers on July 28, 2015, 17:09:55
Heb je die sub nu op 2 auralex gramma's staan?
Past hij niet prima op 1tje? En merk je verschil tussen met en zonder?

Kopt, had eerst 2 subs en op eentje zou wel kunnen (steekt dan links en rechts wat over) maar gezien ik er toch 2 heb gebruik ik ze ook.
Mocht er een 2de bij komen dan moeten ze elk op eentje.

Ik heb met deze sub nog niet zonder gespeeld. Het gsaat m.n. om het doordreunen naar beneden te beperken (alhoewel wanneer ik flink open draai dat niet te voorkomen is :D)

RonG

Quote from: RonG on July 22, 2015, 16:22:55
Nu moet eerst mijn marantz even weg ter reparatie als het goed is :unhappy:

Net bericht van Marcel, hij is retour en ze hebben de netwerkmodule vervangen :pompom:

RonG

De kogel is door de kerk :). Er komt nog een  r-115sw erbij, wederom via Marcel.
Nu moet ik weer geduld opbrengen gezien ik de spullen (incl der marantz) pas volgende week Zaterdag ga ophalen ;D

Nu is het de bedoeling dat er volgende jaar GEEN upgrade meer komt....... hou ik dat vol?

Exxar

Quote from: RonG on July 31, 2015, 09:08:50
Nu is het de bedoeling dat er volgende jaar GEEN upgrade meer komt....... hou ik dat vol?

Euh, nee want er is zoveel moois verkrijgbaar  ;)

Loondijke

Gaaf Ron! Als alles staat en ingeregeld is ben ik echt reuze benieuwd hoe dit gaat klinken. Twee Klipsch subs zijn nog wel goed betaalbaar denk ik  :pompom:. Dus dan kan ik er eens goed over na gaan denken  :headbanging:.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

XtrmB

Vette shit ron. Vorige keer helemaal vergeten een kijkje te nemen.
HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

RonG

Quote from: Exxar on July 31, 2015, 09:30:37
Euh, nee want er is zoveel moois verkrijgbaar  ;)

I know, maar vrouwtje vind het voorlopig goed geweest :D. Iig geen grote uitgaves meer of er moet iets defect gaan buiten garantie.

Quote from: Loondijke on July 31, 2015, 09:32:55
Gaaf Ron! Als alles staat en ingeregeld is ben ik echt reuze benieuwd hoe dit gaat klinken. Twee Klipsch subs zijn nog wel goed betaalbaar denk ik  :pompom:. Dus dan kan ik er eens goed over na gaan denken  :headbanging:.

Bedankt, ik ben ook erg benieuwd, bijna altijd met 2 subs gedraaid maar nooit met 2 van dit kaliber :D

Quote from: XtrmB on July 31, 2015, 09:46:48
Vette shit ron. Vorige keer helemaal vergeten een kijkje te nemen.

Bedankt!!, wanneer alles weer op zijn plek staat komen er nieuwe foto's ;D

jeffaudio

Mooi Ron!

Straks even foto`s van het bordje posten he!
Ikzelf heb gisteren de Klipsch binnen gekregen , jee wat groot!!!
Maar wat een output in die kleine kamer van mij.
Zat eerst nog te twijfelen om hem weg te doen (i.v.m formaat) , maar laat hem lekker staan .
Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

RonG

Quote from: jeffaudio on July 31, 2015, 10:18:05
Mooi Ron!

Straks even foto`s van het bordje posten he!
Ikzelf heb gisteren de Klipsch binnen gekregen , jee wat groot!!!
Maar wat een output in die kleine kamer van mij.
Zat eerst nog te twijfelen om hem weg te doen (i.v.m formaat) , maar laat hem lekker staan .

Zal ik zeker doen  :).

Ze zijn fors, dat klopt maar in mijn man cave maakt dat niets uit :D

djaxx


RonG

Voorbereidingen getroffen ;D.

XtrmB

HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."


RonG

Quote from: XtrmB on August  4, 2015, 20:39:00
wat lijkt de klipsch klein daar ron

Komt Door de groothoek denk ik, hij is nog steeds eben gross :D

Quote from: morca on August  4, 2015, 20:55:32
Ik lees nu pas dat je een 2e sub gaat kopen  :headbanging:
Je word zo van je bank geblazen denk ik  :popcorn:

Morgen ga ik hem ophalen, wordt alleen weer tropisch warm :devil:

jbtje56

Nice ron!;

Enne niks gelogen he qua output qua dat je deze beter kon kopen als dual pb2000 :thumbs-up:
MARANTZ pm15s1 # B&W 683 # LOGITECH squeezebox touch # SAMSUNG uhd 55inch # SYNOLOGY ds nas #
AUDIOQUEST bekabeling

morca

Was bij de eerste sub ook al zo,ze nemen iig geval mooi weer mee Ron  ;)
Warm ......je hebt 2 sub,s straks he,je zou er een koel element in moeten bouwen heb je airco  :clapping:

RonG

Quote from: jbtje56 on August  4, 2015, 22:00:04
Nice ron!;

Enne niks gelogen he qua output qua dat je deze beter kon kopen als dual pb2000 :thumbs-up:

Tja, dat ze bang for the buck geven klopt iig, echter ik kan zelfs geen vergelijk trekken natuurlijk ;). Had ik 2 pb's gehaald was ik denk ik ook zeer tevreden geweest :).

Quote from: morca on August  4, 2015, 22:00:13
Was bij de eerste sub ook al zo,ze nemen iig geval mooi weer mee Ron  ;)
Warm ......je hebt 2 sub,s straks he,je zou er een koel element in moeten bouwen heb je airco  :clapping:

Klopt ;D, anders leg ik wat ijsblokjes onderin :D

RonG

Tadaa :D, al zeg ik het zelf, het ziet er bruut uit O0.

Alles is aangesloten maar heb nog niks getest. Was me ff te warm geworden na slepen en aansluiten. Denk dat ik alles zaterdagmorgen ga inregelen en testen :coffee:

Nog een dingetje..... Met fronts? of zonder fronts?



jvanhambelgium

Met fronts, anders teveel afleiding is mijn idee.
Heb ik zelf RF7-II's als fronts en hoe mooi het ook mag zijn, de frontjes blijven er hier op.

Ik hoop dat deze plaatsing goed is ? Visueel allemaal mooi enzo zoals ze nu staan, maar...
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)


RonG

Quote from: morca on August  5, 2015, 20:36:11
Inregelen van adsy bedoel je?
Met fronts dan ,succes en have fun echt bruut zo Ron !!

Yep. ASDY :). Marantz is ook gemaakt en moet nu weer alles opnieuw doen.

Quote from: jvanhambelgium on August  5, 2015, 20:38:11
Met fronts, anders teveel afleiding is mijn idee.
Heb ik zelf RF7-II's als fronts en hoe mooi het ook mag zijn, de frontjes blijven er hier op.

Ik hoop dat deze plaatsing goed is ? Visueel allemaal mooi enzo zoals ze nu staan, maar...

Ik denk zelf ook met fronts vanwege de afleiding.

Tja de plaatsing, mijn vorige 2 subs stonden op exact dezelfde plaats wat gewoon goed was. Ik had deze eens links en rechts geplaatst maar dat klonk voor geen meter en kreeg het niet goed, terug naar voren en het was ok.

Wanneer ik eens een afspraak maak met GPO voor een meting dan zullen we het werkelijk zien, nu kan ik ze enkel daar plaatsten en veel andere opties heb ik ook niet. Bv achter is helemaal geen optie, het is zoals nu of links en rechts (wat zeker niet mijn voorkeur heeft)

GPO

Quote from: RonG on August  5, 2015, 20:43:48
Yep. ASDY :). Marantz is ook gemaakt en moet nu weer alles opnieuw doen.

Ik denk zelf ook met fronts vanwege de afleiding.

Tja de plaatsing, mijn vorige 2 subs stonden op exact dezelfde plaats wat gewoon goed was. Ik had deze eens links en rechts geplaatst maar dat klonk voor geen meter en kreeg het niet goed, terug naar voren en het was ok.

Wanneer ik eens een afspraak maak met GPO voor een meting dan zullen we het werkelijk zien, nu kan ik ze enkel daar plaatsten en veel andere opties heb ik ook niet. Bv achter is helemaal geen optie, het is zoals nu of links en rechts (wat zeker niet mijn voorkeur heeft)

Afspraak maken gaan we zeker! Je setup ziet er goed uit.

Nu ben ik nog ff aan het genieten van een hittegolf in zuid Duitsland.... :clapping:

Na mijn vakantie zullen we wel wat afspreken.

Gpo
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

WilcoL

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear