Ron’s HT

Started by RonG, August 14, 2006, 15:52:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Earthshaker

Zo dat is mooi geworden! Hele luxe uitstraling meteen.  :pompom:

pvd_66

Super mooi geworden  :clapping:
Echt rotweer nu, lekker veel kijken en genieten  ;D
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

RonG

Quote from: Kamidioblitz on November 15, 2020, 06:23:30
Alleen, waar zijn je Klipsch speakers gebleven?

Die zijn er nog, de subs, "rears" en rear backs zijn de klipsch speakers :).

Quote from: Marco66 on November 15, 2020, 09:40:36
Mooie ruimte geworden  :clapping:

Quote from: Marco66 on November 15, 2020, 09:40:36
Mooie ruimte geworden  :clapping:

Quote from: pvd_66 on November 15, 2020, 14:48:08
Super mooi geworden  :clapping:
Echt rotweer nu, lekker veel kijken en genieten  ;D


Dank jullie wel,  ;D. Idd lekker weer om er uitgebreid gebruik van te maken

LeRouge

Mooi gemaakt Ron, veel kijk en luister pleziern :popcorn: :headbanging: :worship:
Genoeg om lol te hebben

RonG


stevefilmfreak54

Klinkt hij net zo mooi als hij eruit ziet?
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

RonG


RonG

Iedereen is mooi aan het upgraden en ik ga ook verder,

Binnenkort deze nieuwe set bios stoelen O0


RonG

Hierdoor komt mijn huidige set vrij, dus als er iemand interesse heeft, ze gaan gratis de deur uit gezien ze al bijna 15 jaar zijn en ik ook al 2de hands gekocht had.


MLCinema

Gaaf man! Kan ik helaas niet echt kwijt. Maakt het wel helemaal af. Vind je renovatie echt enorm geslaagd. Heb de foto's nu een paar keer gekeken en ik denk iedere keer, dat heb je mooi voor elkaar!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

RonG

Quote from: Kamidioblitz on December 11, 2020, 10:52:23
Gaaf man! Kan ik helaas niet echt kwijt. Maakt het wel helemaal af. Vind je renovatie echt enorm geslaagd. Heb de foto's nu een paar keer gekeken en ik denk iedere keer, dat heb je mooi voor elkaar!


Dankjewel, O0, ja die stoelen waren eigenlijk voor volgend jaar gepland maar mijn vrouw toch kunnen overhalen om het dan echt af te maken.

Dan zijn de kosmetische upgrades wel een beetje klaar. Nu maar verder sparen voor de toekomstige apparatuur :).

Denk dan aan de receiver en beamer, welke als eerste aan de beurt zijn.

MLCinema

De beamer is er net[emoji13]. Wat zou je willen qua versterking?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

PascalP

Keurig!
Wat is de reden van de stoelen upgrade?
Zou misschien wel interesse in de stoelen hebben als ze weg gaan, hoe breed is de rij van 4?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

RonG

Quote from: Kamidioblitz on December 11, 2020, 10:59:30
De beamer is er net[emoji13]. Wat zou je willen qua versterking?


Hahaha, ja maar ik praat over langere termijn, ergens eind volgend jaar of zelfs begin 2022.
De JVC is prachtig, echt waar, ik stoor me alleen een beetje aan een ding en dat is het geluid van de E-shift.

Ik heb nu een 7010, ik weet niet wat maar zal ook weer een Marantz of misschien een Denon worden.
Fluissie is lyrisch over Yamaha, misschien wel die stap. Maar dat is nog ver weg of er moet iets defect gaan uiteraard.

Quote from: PascalP on December 11, 2020, 11:38:00
Keurig!
Wat is de reden van de stoelen upgrade?
Zou misschien wel interesse in de stoelen hebben als ze weg gaan, hoe breed is de rij van 4?

De reden is zoals gezegd dat deze aan vernieuwing toe zijn, heb ze al 15 jaar en als 2de hands gekocht bij bioscoopstoelen.nl
Ze zien er wel redelijk, zeker in een donkere HT en zijn niet doorgezeten of zo, De achterkant moeten een lik verf krijgen etc
Ik had laatst de schroeven van de zittingen aangedraaid en zag aan de onderkant nog kauwgum zitten, lol. En deze war niet van ons.

Daarom mogen ze gratis weg en hoop ik iemand van het HT forum er blij mee te maken, zijn financieel iig afgeschreven :D

breedte totaal is 2,46m van armleuning tot armleuning
Ik kan er detail foto's van maken als je wilt.

MLCinema

Uitlopend model SR8012 bijvoorbeeld[emoji6].

Mij is de eshift pitch van de JVC X serie niet opgevallen. Maar ik heb er slechts twee ervaren en nooit zelf gehad. Bij de Epson TW7300 is het mij nooit opvallen, stond wel standaard aan.

Wordt wel een forse upgrade dan, native Sony of JVC. Heb je iets om naar toe te werken[emoji4].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

PascalP

Ja ik hou de optie even open, waar ergens kwam je ook weer vandaan?

Ben al langer aan het twijfelen tussen mijn bank en stoelen.
Bank is natuurlijk ook wel lekker en kan er lekker op neerploffen en languit liggen, maar is ook weer een stuk 'massaler' in mijn ruimte...
Twijfel, twijfel, twijfel...
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Peerless Monster

Oh joh! Ron. Ik zie een maand later pas dat je een andere versie van je ruimte hebt!
Mooi man. Vraag me af htip dan nog stiekem meeleest in dit ziet en dat hij aan ons denkt 😊
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

RonG

Quote from: Kamidioblitz on December 11, 2020, 12:27:47
Mij is de eshift pitch van de JVC X serie niet opgevallen.

Misschien heb ik er gewoon meer last van, Ik zit pal onder de beamer. Wanneer ik bv mijn hoofd naar links draai is het stukken minder, vraag me niet, is ook vreemd voor mij :)

Quote from: PascalP on December 11, 2020, 12:36:47
Ja ik hou de optie even open, waar ergens kwam je ook weer vandaan?

Zuid-Limburg :)

Quote from: Peerless Monster on December 11, 2020, 12:38:18
Oh joh! Ron. Ik zie een maand later pas dat je een andere versie van je ruimte hebt!
Mooi man. Vraag me af htip dan nog stiekem meeleest in dit ziet en dat hij aan ons denkt 😊

Bedankt Rens:), Ja ik hoop ook dat hij nog af en toe mee kijkt . Die M&G is weer een tijd geleden bij hem, nog samen met WickedGame,, tjeetje.
Erg jammer dat hij niet meer actief is hier.

Jean Sibelius

Mooie ruimte (geworden) Ron 8) :pompom:

Quote from: RonG on December 11, 2020, 10:46:07
Binnenkort deze nieuwe set bios stoelen O0

Heb je evt ook overwogen om 3 stoelen te pakken ipv van 4? (of is jouw ervaring dat in jouw situatie het beetje off-center zitten niet merkbaar is?)


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

RonG

Quote from: Jean Sibelius on December 11, 2020, 13:38:33
Mooie ruimte (geworden) Ron 8) :pompom:

Heb je evt ook overwogen om 3 stoelen te pakken ipv van 4? (of is jouw ervaring dat in jouw situatie het beetje off-center zitten niet merkbaar is?)


Groeten, Jan

Dankjewel Jan ;D

Ja, idd bij 3 kan ik exact in het midden zitten wat beter zou zijn, maar als we filmavond hebben (hopelijk na Covid weer eens) dan is het toch handig om 4 seats te hebben als vrienden op bezoek zijn.

Wanneer ik gekozen had voor zetels dan had ik er wel 3 gepakt, niet enkel vanwege de veel hogere kosten maar gezien het anders ook niet paste.

PascalP

vind het zeker mooie stoelen Ron, maar heb er even over nagedacht en ga er toch voor passen, al is Z-Limburg natuurlijk niet het einde van de wereld vanuit N-Limburg ;)
Zit toch meestal alleen in de HT en dan wil ik lekker centraal zitten, lekker languit, poten op de tafel etc. Denk dat ik dan ook maar bij mijn bankstel blijf voorlopig.

Maar echt mooie stoelen hoor, lijken me lekker comfortabel, ben je zo kwijt lijkt me hier op t forum.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

RonG

Quote from: PascalP on December 11, 2020, 18:59:07
vind het zeker mooie stoelen Ron, maar heb er even over nagedacht en ga er toch voor passen, al is Z-Limburg natuurlijk niet het einde van de wereld vanuit N-Limburg ;)
Zit toch meestal alleen in de HT en dan wil ik lekker centraal zitten, lekker languit, poten op de tafel etc. Denk dat ik dan ook maar bij mijn bankstel blijf voorlopig.

Maar echt mooie stoelen hoor, lijken me lekker comfortabel, ben je zo kwijt lijkt me hier op t forum.

Geen probleem hoor :), vind er wel iemand voor, zeker voor die prijs ;D

RonG

Staan in de markt bij "Gratis",,, sla je slag ;D

Peerless Monster

Quote from: RonG on December 11, 2020, 13:13:02
Bedankt Rens:), Ja ik hoop ook dat hij nog af en toe mee kijkt . Die M&G is weer een tijd geleden bij hem, nog samen met WickedGame,, tjeetje.
Erg jammer dat hij niet meer actief is hier.

Dat betekent niet we nooit aan hem denken natuurlijk ;).
Zo'n grote perfectionist en zulke fijne mensen. Ik weet zeker dat het goed met ze gaat.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler