Subzilla

Started by Interficior, January 8, 2008, 19:37:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Interficior

Hij is nog niet af. Sterker nog: hij ligt nog veilig in zijn doos.

De woofer kostte mij 437,95 inclusief verzenden.
Het tropische hardhout 40 euro.

Dat zijn de kosten tot nu toe. Dus nog geen MDF en schroeven etc.
Take it or lease it

oud_account_1

Quote from: Interficior on April  8, 2008, 13:48:50
Hij is nog niet af. Sterker nog: hij ligt nog veilig in zijn doos.
Dus je kan je plannen nog wijzgen en gaan voor een Echt Grote Sub? >:D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

mikeske

Quote from: squadra on April 12, 2008, 11:23:04
Dus je kan je plannen nog wijzgen en gaan voor een Echt Grote Sub? >:D

super zeg  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

thijsrave

Interficior zijn er nog nieuwe ontwikkelingen te melden m.b.t. de bouw van Subzilla? Het is namelijk de laatste tijd angstvallig stil rondom Subzilla.

Douma

Volgensmij is dit project een vroegtijdige dood gestorven. De driver stond/staat namelijk te koop.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Interficior

Jep. Er is alleen niet echt veel interesse voor de driver. Naja, die is er wel, maar die wordt al snel in de kiem gesmoord door de vrouw des huizes. Apart is dat zulke mensen dan snel naar woofers teruggrijpen die een grotere kast nodig hebben. Blijkbaar is de wooferdiameter eerder een probleem voor de vrouw dan de kast zelf.

Maar als dat zo nog even aanduurt dan maak ik er wel een kast voor hoor. Dan verkoop ik het als een geheel.
Take it or lease it

Douma

QuoteMaar als dat zo nog even aanduurt dan maak ik er wel een kast voor hoor.

Laten we dan maar met zijn allen hopen dat je de driver aan de straatstenen niet kwijtraakt.  >:D
"Nothing lasts, but nothing is lost."

tiptop

Hoe staat het met je andere projecten eigenlijk :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

dre73

ga `m ff op zitten jagen ::)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

tiptop

Die jongen heeft vakantie. Hij zou elke dag bezig moet zijn met hard werken aan mooie luidsprekers vind ik >:D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikekiwi

Quote from: tiptop on July  6, 2008, 18:37:35
Hoe staat het met je andere projecten eigenlijk :)

QuoteDelgado -- 70%

dre73

QuoteHij zou elke dag bezig moet zijn met hard werken aan mooie luidsprekers vind ik

lijkt me ook wel een mooie job 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Interficior

Heu. Over 1,5 uur moet ik een eindverslag afhebben, omdat ik dan weer mijn nachtdienst in rol. Tevens moet ik nog wat tentamens afmaken. Vakantie heeft een andere definitie bij mij, maar dat maakt verder niet uit. ;D
Take it or lease it

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

tiptop

Quote from: Interficior on July  6, 2008, 19:49:05
Heu. Over 1,5 uur moet ik een eindverslag afhebben, omdat ik dan weer mijn nachtdienst in rol. Tevens moet ik nog wat tentamens afmaken. Vakantie heeft een andere definitie bij mij, maar dat maakt verder niet uit. ;D

Sorry,
Dacht dat je vakantie al begonnen was. :-[

Werk ze verder. ;)

Maar na de nachtdienst wel meteen weer doorgaan he ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Interficior

Uiteraard uiteraard, nachtdienst is de perfecte dienst: veel verdienen en overdag netjes tijd over om wat te doen. Dan ben je ook uitgeruster dan als je van 's ochtends komt. ;D
Take it or lease it

simsatit

Quote from: Interficior on July  6, 2008, 21:08:19
Uiteraard uiteraard, nachtdienst is de perfecte dienst: veel verdienen en overdag netjes tijd over om wat te doen. Dan ben je ook uitgeruster dan als je van 's ochtends komt. ;D

Hij is een held ;)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.