Samsung DCB H360R overleden?

Started by Uitje, August 11, 2006, 22:11:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Uitje

Ben nu zo'n anderhalve maand in het bezit van de Samsung DCB H360RS en tot vandaag eigenlijk zonder problemen tv kunnen kijken. Nou moet ik wel zeggen dat ik hem in die ander halve maand ongeveer 2 a 3 keer helemaal uit heb moet zetten om weer beeld te krijgen, maar vanaf vanmiddag begon de ellende. Was gewoon tv aan het kijken en plotseling begon het HDTV lampje te branden en ging het beeld op zwart. Vervolgens kreeg ik de 'boot' message op het scherm van de decoder, waarna de decoder opnieuw opstartte en ik weer beeld had. Echter de frequentie waarin dit gebeurde nam toe en nu gebeurd er dus helemaal niks meer. Heb hem al een paar keer aan en uit gezet waarbij het leek alsof hij al vastliep tijdens de boot cyclus. Nadat ik hem een tijdje uit had laten staan zette ik hem weer aan, waarna ik meteen het menu voorgeschoteld kreeg. Hij was echter wel alle instellingen kwijt. Tijdens het instellen van het menu liep hij echter weer vast en begon weer te rebooten enz enz.

Nou vroeg ik me af of er al iemand anders is die soortgelijke problemen heeft gehad? Ik heb een voorgevoel dat de decoder bij deze spontaan overleden is en dat ik hem morgen beter maar even kan gaan omruilen. Mocht er nog iemand een geniaal idee hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes
Remco