CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Geert en Wouter zijn ook net naar huis en was een leuke avond.
Ik moet echt meer meet en greets doen ik CinéMike  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Geert heeft trouwens 50m lappkabel achter gelaten.
Daar gaan we dus mooie powercords van maken voor:

Projector
subwoofer
tv
apple tv
apple airport express

die laatste 2 zijn volgens mij niet nodig, maar ziet der nu gewoon niet uit.
Allemaal mooie powercords en dan 2 dropvetertjes er tussen  ;D

Balls stekkers zijn al besteld, nu nog kijken voor apparaat stekkers.
Zal 3 verschillende nodig hebben:

sub en tv zijn gewone aansluitingen ( normaal wattgates )
apple tv en airport express van die kleine 2 pools aansluitingen ( nog geen idee )
projector afwijkende aansluiting ( zal eens moeten zoeken waar ik iets kan vinden  :-\ )
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Net weg? 8)

Leuke avond gehad dan ;D

Beterschap zal er bij mijn grootvader niet meer inzitten. Het is afwachten gewoon tot op zijn einde en dat maakt me gewoon gek :'( Was er vanmorgen nog naartoe geweest in het hospitaal en hij herkende mij gewoon niet meer. Raar gevoel :(

Maar ik zet ze gewoon terug op een rij nu ;)

Tja, Q-Music heeft niet gezwegen van de vliegende sterren rond Krotrijk en Gent ;D Heb ze nergens gezien :-[

Jouw set klinkt gewoon goed hoor. Mijne is gewoon anders. Ruimte is ook helemaal anders.
Doe de test en zet je stereo ergens in een lege fabrieksgarage voor een uurtje. Klinkt ook helemaal anders hoor ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

Quote from: molle on June  7, 2007, 23:05:29
Net weg? 8)

Leuke avond gehad dan ;D

ja was zeer aangenaam  :)

Quote
Beterschap zal er bij mijn grootvader niet meer inzitten. Het is afwachten gewoon tot op zijn einde en dat maakt me gewoon gek :'( Was er vanmorgen nog naartoe geweest in het hospitaal en hij herkende mij gewoon niet meer. Raar gevoel :(

Was bij mij ook zo, wat heeft je grootvader als ik vragen mag.
Mijn grootvader had kanker. 9 Maanden in het ziekenhuis gelegen ook afwachten.
Iedere dag naartoe geweest en dan 31 augustus net voor ik terug naar school moest gestorven.
Schooljaar was direct goed begonnen voor mij  :-\

Quote
Maar ik zet ze gewoon terug op een rij nu ;)

Is enigste wat je kan doen

Quote
Tja, Q-Music heeft niet gezwegen van de vliegende sterren rond Krotrijk en Gent ;D Heb ze nergens gezien :-[

ai ik zal duimen voor je

Quote
Jouw set klinkt gewoon goed hoor. Mijne is gewoon anders. Ruimte is ook helemaal anders.
Doe de test en zet je stereo ergens in een lege fabrieksgarage voor een uurtje. Klinkt ook helemaal anders hoor ;)

Inderdaad
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Volgens mijn ouders zou hij al een 2 jaar lichtdement aan het worden zijn.
2 maanden geleden heeft hij nog een longonstekeng gekregen + een herseninfarct of zoiets. Dus de hersenen zijn afgestorven of verlamd. Echt een plant geworden, als ik het zo cru mag verwoorden :-\

Maar goed. Back on topic ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

Morgen wel eens moeten kijken naar de component kabel tussen dvd en processor.
Toen molle weg was heb ik vlug een xtreme hd component kabel gaan kopen om de apple tv aan de processor aan te sluiten.
Bij het aansluiten zat ik op de boord van mijn bed en ben mijn evenwicht verloren en mijn hand gezet om niet om niet tegen mijn luidspreker te zitten,
natuurlijk recht op de component aansluitingen.
En nu geeft er een kabel slecht contact. Morgen dus even terug solderen.
Projector deed al beetje raar toen molle er was maar dat was minimaal.
Nu is het wel erg  :-\
Waarschijnlijk was de verbinding al niet meer zo goed en nu helemaal niet goed  :-\
Wat zitten duwen en trekken aan de kabel en dan was het weer wat beter.
Maar terug solderen zal de oplossing zijn.

Gelukkig heeft bij het film kijken met wouter en geert de verbinding redelijk stand gehouden.
En hadden we slechts nu en dan een storing.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Quote from: molle on June  7, 2007, 23:15:44
Volgens mijn ouders zou hij al een 2 jaar lichtdement aan het worden zijn.
2 maanden geleden heeft hij nog een longonstekeng gekregen + een herseninfarct of zoiets. Dus de hersenen zijn afgestorven of verlamd. Echt een plant geworden, als ik het zo cru mag verwoorden :-\

Maar goed. Back on topic ;)

ai das minder  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#482
Quote from: mikeske on June  7, 2007, 23:05:02
projector afwijkende aansluiting ( zal eens moeten zoeken waar ik iets kan vinden  :-\ )



weet iemand waar ik een connector kan vinden die past op de afwijkende aansluiting voor de voedingskabel ?

edit:

al gevonden dat het een iec C5 connector is  :)
nu nog een verdeler vinden
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

gevonden  :)

net besteld:

5 ball's stekkers
2 x kleine aansluiting
3 x gewone aansluiting
1 x adaptor naar IEC C5

Binnenkort dus terug stroomkabeltjes maken  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

#484
Hoy Mike,

Nog vlug effe kijken op het forum.
Het was inderdaad een toffe avond en ik heb weer veel moois gezien en gehoord.
Ik ga morgen een klein verslagje neerpennen en ik reken op daxie om het in bevlogen verwoordingen in het groot te doen  ;D
Veel plezier met de powercordjes maken ;D. Dat houdt je weer eventjes van de straat  >:D
Was wel 30m ipv 50m , ik hoop dat ik het goed begrepen had  :-\

Molle, sterkte in ieder geval , dit zijn droevige momenten.


Geert


mikeske

Quote from: gvy on June  8, 2007, 00:19:48
Hoy Mike,

Nog vlug effe kijken op het forum.
Het was inderdaad een toffe avond en ik heb weer veel moois gezien en gehoord.
Ik ga morgen een klein verslagje neerpennen en ik reken op daxie om het in bevlogen verwoordingen in het groot te doen  ;D
Veel plezier met de powercordjes maken ;D. Dat houdt je weer eventjes van de straat  >:D
Was wel 30m ipv 50m , ik hoop dat ik het goed begrepen had  :-\

Molle, sterkte in ieder geval , dit zijn droevige momenten.


Geert



hey geert, 30m is prima.
Ik dacht gewoon dat er 50m op de rol zat en ik dan 20m terug zou geven.
Ik had ruw gerekend 26m uitgekomen dus voor de zekerheid 30m gevraagd  ;D

ben benieuwd naar julie verslag  ;)
En ben toch stiekem wel trots op men CinéMike  :-[
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Deleted member

Quote from: mikeske on June  8, 2007, 00:38:03
En ben toch stiekem wel trots op men CinéMike  :-[

En terecht!!  :)

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

molle

Quote from: gvy on June  8, 2007, 00:19:48
Hoy Mike,

Nog vlug effe kijken op het forum.
Het was inderdaad een toffe avond en ik heb weer veel moois gezien en gehoord.
Ik ga morgen een klein verslagje neerpennen en ik reken op daxie om het in bevlogen verwoordingen in het groot te doen  ;D
Veel plezier met de powercordjes maken ;D. Dat houdt je weer eventjes van de straat  >:D
Was wel 30m ipv 50m , ik hoop dat ik het goed begrepen had  :-\

Molle, sterkte in ieder geval , dit zijn droevige momenten.


Geert



Thanks Geert ;)

Maar heb van morgen een niet echt verlossende telefoon gekregen. Hij is vanmorgen overleden :'(
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

_ MarcelloW _

Quote from: molle on June  8, 2007, 10:51:04
Thanks Geert ;)

Maar heb van morgen een niet echt verlossende telefoon gekregen. Hij is vanmorgen overleden :'(

Sterkte!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

molle

Thx, maar wil er Mike zijn topic niet mee vervuilen ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

reza

Hee Mike je mag voor mij wel een mooie stroomkabel maken voor een mooi Belgisch/Hollands prijsje ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Quote from: reza on June  8, 2007, 11:15:26
Hee Mike je mag voor mij wel een mooie stroomkabel maken voor een mooi Belgisch/Hollands prijsje ;D

LOL ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

LittleNinja

Quote from: reza on June  8, 2007, 11:15:26
Hee Mike je mag voor mij wel een mooie stroomkabel maken voor een mooi Belgisch/Hollands prijsje ;D

Als we toch bestellingen aan het opnemen zijn... Ik wil een betere voor mijn REL...  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Ikmaak geen grapje hoor ;) Als Mike toch niks anders te doen heeft :-X En hij heeft indd zoveel kabel.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

mikeske

Quote from: molle on June  8, 2007, 10:51:04
Maar heb van morgen een niet echt verlossende telefoon gekregen. Hij is vanmorgen overleden :'(

Sterkte sven  ;)
Quote from: molle on June  8, 2007, 10:56:21
Thx, maar wil er Mike zijn topic niet mee vervuilen ;)

geen probleem hoor sven, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan cinema en muziek ...
Quote from: reza on June  8, 2007, 11:15:26
Hee Mike je mag voor mij wel een mooie stroomkabel maken voor een mooi Belgisch/Hollands prijsje ;D

Ik heb geen stekkers genoeg  :P
Anders met plezier hoor, is zoveel werk niet.

Quote from: LittleNinja on June  8, 2007, 13:31:49
Als we toch bestellingen aan het opnemen zijn... Ik wil een betere voor mijn REL...  ;D

idem als hierboven  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

#496
Moeten er hier kabeltjes gemaakt worden misschien ?  ;D ;D
Cableman is my middlename ... G cableman VY  8) 8).
K'heb "d'ondergrondse" volgelegd met die mooi blinkende olflex classic CY.
Alleen zie je d'er niets meer van , want alle circuits zitten netjes achter de gyprokwandjes. :-[

alhoewel, Mike zal wel een paar metertjes overhebben , voor een paar extra snoertjes  ;)

geert

molle

Quote from: gvy on June  8, 2007, 18:43:49
Moeten er hier kabeltjes gemaakt worden misschien ?  ;D ;D
Cableman is my middlename ... G cableman VY  8) 8).
K'heb "d'ondergrondse" volgelegd met die mooi blinkende olflex classic CY.
Alleen zie je d'er niets meer van , want alle circuits zitten netjes achter de gyprokwandjes. :-[

alhoewel, Mike zal wel een paar metertjes overhebben , voor een paar extra snoertjes  ;)

geert

LOL ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Bionica

Quote from: mikeske on June  4, 2007, 20:51:58
haha, neen apple tv is een soort van mini multimedia pc die alles draadloos kan streamen van je pc of afspelen van zijn interne harde schijf.
Nu stream ik mijn muziek met de apple airport express, maar ik heb al aardig wat video content gekocht.
En zou dat ook willen afspelen op mijn tv, in plaats van te bekijken op mijn pc scherm.
Andere voordelen zijn dat pc niet moet aanliggen om muziek te beluisteren en de apple tv er mooi uitziet  ;D:



en nog een reden is dat ik er al van bij de lancering eentje wou als grote apple fan  :-[


zeg mike, als jij van jou Airport Express afwilt heb ik er wel oren naar ;)  O0

Verder, mooie aanschaf die Apple TV. Misschien komt die hier ook nog eens te staan.

hoor het van je
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

mikeske

Quote from: Bionica on June  8, 2007, 21:14:48
zeg mike, als jij van jou Airport Express afwilt heb ik er wel oren naar ;)  O0

Verder, mooie aanschaf die Apple TV. Misschien komt die hier ook nog eens te staan.

hoor het van je

hmm als ik de airport express wegdoe dan is het wel als kompleet pakket:

airport express
griffin airbase
monster mini optical naar optical

doe een goed bod via pm en misschien is hij van u  :)
alles is rond de 2 maand oud en heb de bon nog voor de garantie
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost