CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gvy

Quote from: mikeske on June  4, 2007, 19:45:00


Ik heb donderdagmiddag verlof genomen, was gemakkelijker voor sven.
Maar je bent s'avonds gerust welkom samen met wouter als je wil.

altijd welkom  ;)


owkee,Bedankt.

Nu Sven, als jij na het bezoek bij Mike, op de terugweg nog langs hier zou passeren (2 vliegen.... ;D), vanaf 18.00 kan ik wel thuis zijn.
Dan kan ik beter op een andere avond Cinemike bezoeken  ;)

En als dat niet echt gepland is, dan houden we het op donderdagavond bij Mike (Daxie komt dan waarschijnlijk ook mee).

Geert

mikeske

Quote from: gvy on June  4, 2007, 20:35:24
owkee,Bedankt.

Nu Sven, als jij na het bezoek bij Mike, op de terugweg nog langs hier zou passeren (2 vliegen.... ;D), vanaf 18.00 kan ik wel thuis zijn.
Dan kan ik beter op een andere avond Cinemike bezoeken  ;)

En als dat niet echt gepland is, dan houden we het op donderdagavond bij Mike (Daxie komt dan waarschijnlijk ook mee).

Geert

Ja, zou dan ook de voorkeur geven aan een bezoek aan de ondergrondse voor sven.
Voor een keer dat hij in de buurt is, dan komen julie maar vrijdag  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

#452
Quote from: mikeske on June  4, 2007, 20:18:33
het is nog niet zeker, maar normaal komt er binnenkort een apple tv bij  :)

Nog een TV :o :o

Eentje voor "Mooi Bloot en de pfaffs etc...." voor Yessica  en eentje voor Mike

Sorry Yess, kon het even niet laten , jongens roddelen al eens als ze 2 u verloren rijden in de auto  ;D

mikeske

Quote from: gvy on June  4, 2007, 20:45:44
Nog een TV :o :o

Eentje voor "Mooi Bloot en de pfaffs etc.... voor Yessica  ::)" en eentje voor Mike

Sorry Yess, kon het even niet laten , jongens roddelen al eens als ze 2 u verloren rijden in de auto  ;D

haha, neen apple tv is een soort van mini multimedia pc die alles draadloos kan streamen van je pc of afspelen van zijn interne harde schijf.
Nu stream ik mijn muziek met de apple airport express, maar ik heb al aardig wat video content gekocht.
En zou dat ook willen afspelen op mijn tv, in plaats van te bekijken op mijn pc scherm.
Andere voordelen zijn dat pc niet moet aanliggen om muziek te beluisteren en de apple tv er mooi uitziet  ;D:



en nog een reden is dat ik er al van bij de lancering eentje wou als grote apple fan  :-[
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Quote from: gvy on June  4, 2007, 20:45:44
2 u verloren rijden in de auto  ;D

lang leve de navman  >:D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Quote from: gvy on June  4, 2007, 20:45:44
Nog een TV :o :o

Eentje voor "Mooi Bloot en de pfaffs etc...." voor Yessica  en eentje voor Mike

Sorry Yess, kon het even niet laten , jongens roddelen al eens als ze 2 u verloren rijden in de auto  ;D

moest ik nu nog één van die programma's bekijken ;)
Enkel familie volg ik ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

gvy

Quote from: yessica on June  5, 2007, 22:23:59
moest ik nu nog één van die programma's bekijken ;)
Enkel familie volg ik ;)

:-[ ;D

molle

Quote from: gvy on June  4, 2007, 20:35:24
owkee,Bedankt.

Nu Sven, als jij na het bezoek bij Mike, op de terugweg nog langs hier zou passeren (2 vliegen.... ;D), vanaf 18.00 kan ik wel thuis zijn.
Dan kan ik beter op een andere avond Cinemike bezoeken  ;)

En als dat niet echt gepland is, dan houden we het op donderdagavond bij Mike (Daxie komt dan waarschijnlijk ook mee).

Geert

Mmm, gaat krap worden morgen :-\
Maar volgende week of de week daarop moet ik terug naar Kortrijk om andere HT stoelen te gaan afhalen, dus passeer ook in jouw buurt ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

gvy

Quote from: molle on June  6, 2007, 11:01:03
Mmm, gaat krap worden morgen :-\
Maar volgende week of de week daarop moet ik terug naar Kortrijk om andere HT stoelen te gaan afhalen, dus passeer ook in jouw buurt ;)


OK Sven, ik hoor het wel. Altijd welkom
Ik ben uiteraard benieuwd naar jouw mening.
We hebben alletwee een gelijkaardig uitgangspunt (de betonkelder) op een verschillende manier ingevuld. En ik steek niet onder stoelen of banken dat ik heel aangenaam verrast was van de "ambiance" in "Pitch Black" Live.
Leuk toeven in die ruimte en een topset.

Zeg Mike, heb je dan liefst dat Daxie en ik nu donderdagavond langskomen, of komt het jou beter uit op een andere avond?
Doe anders gerust een voorstel wat jou beste uitkomt  ;).

Geert

molle

Quote from: gvy on June  6, 2007, 13:52:35
OK Sven, ik hoor het wel. Altijd welkom
Ik ben uiteraard benieuwd naar jouw mening.
We hebben alletwee een gelijkaardig uitgangspunt (de betonkelder) op een verschillende manier ingevuld. En ik steek niet onder stoelen of banken dat ik heel aangenaam verrast was van de "ambiance" in "Pitch Black" Live.
Leuk toeven in die ruimte en een topset.

Zeg Mike, heb je dan liefst dat Daxie en ik nu donderdagavond langskomen, of komt het jou beter uit op een andere avond?
Doe anders gerust een voorstel wat jou beste uitkomt  ;).

Geert

Ok. Ik hou je op de hoogte voor een volgende afspraak Geert ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

daxie

Mss houden we het dan best voor een andere keer? (Mijn donderdagavond is al aan het dichtslibben vrees ik...)

mikeske

hey, jullie zijn gerust welkom.
Dus Geert en Wouter, hoe laat mag ik jullie verwachten?
Tot morgen allemaal ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Vandaag een apple tv gekocht en een hdmi & optische kabel van xtreme mac







Nu bezig alles aan het overzetten naar de apple tv. Daarna eens testen  :)
Maar hij ziet er wel al super uit  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

#463
Quote from: mikeske on June  6, 2007, 19:46:25
hey, jullie zijn gerust welkom.
Dus Geert en Wouter, hoe laat mag ik jullie verwachten?
Tot morgen allemaal ;)

Ik zie het wel zitten voor morgen  ;)
Is rond 19.00u OK?

Of anders rij ik van mijn werk direkt door naar Kortrijk, dan kan het rond 18.00u ( als Daxie niet meekomt)

Geert

mikeske

Quote from: gvy on June  6, 2007, 23:24:24
Ik zie het wel zitten voor morgen  ;)
Is rond 19.00u OK?

Of anders rij ik van mijn werk direkt door naar Kortrijk, dan kan het rond 18.00u ( als Daxie niet meekomt)

Geert

is voor mijn geen probleem.
Hopelijk kan Daxie mee.

Ik pm je even mijn adres  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

LittleNinja

Quote from: mikeske on June  6, 2007, 23:36:35
is voor mijn geen probleem.
Hopelijk kan Daxie mee.

Ik pm je even mijn adres  ;)

Lijkt me handig...   :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Spannend, vandaag komen er voor de eerste keer mensen ( van het forum ) mijn set keuren  ;D
Ben benieuwd wat ze er gaan van vinden.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

reza

Leuk :D

Wie komen er??
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

daxie

De 3, euh, 2 belgen...

En deze keer breng ik mijn opname mee van Hooverphonic... :p Kijken of de versie op de "singles"-cd nog steeds even benepen klinkt :p

gvy

Quote from: daxie on June  7, 2007, 14:50:32
De 3, euh, 2 belgen...

En deze keer breng ik mijn opname mee van Hooverphonic... :p Kijken of de versie op de "singles"-cd nog steeds even benepen klinkt :p

Of misschien toch de 3 belgen maar in 2 shiften. ;D

Geert

mikeske

zo molle is net vertrokken, was terug aangenaam.
2e shift vanavond : gvy en daxie  :)

Ik ben er klaar voor  >:D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

vandaag deze ook nog gekocht:

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

#473
Vandaag ben ik dan eindelijk langs geweest bij Cinémike :D

Deze jongen heeft het daar goed voor elkaar hoor 8) Ik had vroeger ook wel graag zo een slaapkamer gehad, maar als je al van je 18e samenwoont gaat dat moeilijk ;D

Zeer mooie combinatie van Rotel/Harman-Kardon/Kef/Nordost en Apple.
Die Harman-Kardon versterkers zou ik nooit weg doen hoor. Wat een beesten :o
En ben wel een beetje verliefd geworden op de Apple TV. Wat mooi speelgoed en eindeloos veel mogelijkheden mee.

Het geluid was ook wel lekker te noemen, maar de Kef's hebben volgens mij wel een grotere ruimte nodig. Maar helaas is Mike nog niet van plan snel te verhuizen ;D Oost West, Thuis Best ;)

Maar toch, een ontzettend mooi laag en veel detail hoor.
In stereo klonk dit echt wel zeer goed. Mooi dieptebeeld ook.
Filmtoestanden waren ook zeer aangenaam. Het stuk uit 'Final Destination' met de boomstammen klonk echt beduidend schrikwekkend :o :o
Dan Diana Krall in de lade was ook zeer aangenaam. Vooral de contrabass vond ik echt wel  8)

Dan was het al tijd voor mij om richting huiswaarts te vertrekken :P Een werkknemer had zich ziek gemeld en moest ik weer inspringen >:( :P
Ook was ik er vandaag niet zo met mijn gedachten bij(sorry Mike :-\) want met mijn grootvader gaat het barslecht :'(
Maar heb toch weer alles op een rijtje kunnen zetten en met plezier terug gedacht aan deze namiddag bij Mike O0

O ja en de collectie van Scarface niet te vergeten. Knap hoor die spullen. En dan durven sommige mij een freak te noemen ::) ;D

Tot de volgende Mike. Hoop wel dat ik niet geflitst ben onderweg, maar heb er geen goed oog in ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

#474
Quote from: molle on June  7, 2007, 21:42:08
Vandaag ben ik dan eindelijk langs geweest bij Cinémike :D

Deze jongen heeft het daar goed voor elkaar hoor 8) Ik had vroeger ook wel graag zo een slaapkamer gehad, maar als je al van je 18e samenwoont gaat dat moeilijk ;D

Dank je  :)

Quote
Zeer mooie combinatie van Rotel/Harman-Kardon/Kef/Nordost en Apple.
Die Harman-Kardon versterkers zou ik nooit weg doen hoor. Wat een beesten :o

Ik vind de combinatie ook een zeer goede match, zeker voor het genre muziek dat ik luister.
Wat betrefd die harman kardon's die doe ik ook nooit weg, misschien wel een extra  ;D

Quote
En ben wel een beetje verliefd geworden op de Apple TV. Wat mooi speelgoed en eindeloos veel mogelijkheden mee.

Super ding, voor weinig geld

Quote
Het geluid was ook wel lekker te noemen, maar de Kef's hebben volgens mij wel een grotere ruimte nodig. Maar helaas is Mike nog niet van plan snel te verhuizen ;D Oost West, Thuis Best ;)

Inderdaad, voel mij hier goed en aangezien mijn vriendin nog een eindje zal studeren blijf ik gewoon lekker thuis wonen.

Quote
Maar toch, een ontzettend mooi laag en veel detail hoor.
In stereo klonk dit echt wel zeer goed. Mooi dieptebeeld ook.

Vind ik zeer aangenaam om te horen van iemand die toch wel een referentie set heeft  :-[

Quote
Filmtoestanden waren ook zeer aangenaam. Het stuk uit 'Final Destination' met de boomstammen klonk echt beduidend schrikwekkend :o :o
Dan Diana Krall in de lade en was ook zeer aangenaam. Vooral de contrabass vond ik echt wel  8)

Dat stuk uit final destination 2 heb ik zeker al 50 keer gespeeld  ;D

Quote
Dan was het al tijd voor mij om richting huiswaarts te vertrekken :P Een werkknemer had zich ziek gemeld en moest ik weer inspringen >:( :P
Ook was ik er vandaag niet zo met mijn gedachten bij(sorry Mike :-\) want met mijn grootvader gaat het barslecht :'(

Ah ik begrijp je volledig sven, heb ook al die een situatie meegemaakt en dat is voor niemand leuk.
Heeft dan nog 9 maanden geduurt bij mijn grootvader, constant onzekerheden, ene moment hoop dan weer niet, ...
Ik wens je grootvader veel beterschap

Quote
Maar heb toch weer alles op een rijtje kunnen zetten en met plezier terug gedacht aan deze namiddag bij Mike O0

goed te horen  :)

Quote
O ja en de collectie van Scarface niet te vergeten. Knap hoor die spullen. En dan durven sommige mij een freak te noemen ::) ;D

ik freak  ???
ok ik beken  ;D

Quote
Tot de volgende Mike. Hoop wel dat ik niet geflitst ben onderweg, maar heb er geen goed oog in ;D

tot de volgende  ;)
Hopelijk hebben ze je mooie audi niet op gevoelige plaat vastgelegd.

Vond het zeer aangenaam.

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost