CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chimera

Quote from: mikeske on January  5, 2007, 15:12:57
jij kon tijdens de week zeker ?

Volgende week maandag ganse dag thuis.
Woensdag van 2u30 thuis en vrijdag van 1u30

Je bent welkom hoor  ;)

PM..

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#302
Bij deze nog even een tekstje die ik gisteren al wou typen,
het gaat beetje over mijn gevoel de laatste tijd wat betrefd CinéMike:

Gisteren mijn nieuwe cd opgelegd van Novastar - Another lonely Soul.
En ik was echt onder de indruk, stereo vind ik nu echt super.
De stemmen klinken echt prachtig en het geluid is heel ruimtelijk en gedetailleerd.
Als ik zo kijk van waar ik van kom ben ik echt wel heel tevreden nu  ;D
Het enige wat ik misschien nog zou veranderen aan het stereo gedeelte is een andere IL tussen de pre/pro en de EV
Daar zit nu nog een Solor Wind en tussen pre/pro zit een Blue Haven.
Maar ik vrees dat ik dan voor de center ook een Blue Haven zal moeten aanschaffen om geen vershil te hebben in de frontstage.
Maar dat zijn allemaal zorgen voor later ...
Nu is het echt lichtjes dimmen, cd er in, matje er op, deurtje dicht, op men plaatsje gaan zitten en genieten  :)

Over het Surround gedeelte ben ik ook echt wel super tevreden, je zit echt midden in de film.
Het nieuwe scherm is echt wel een hele verbetering. Op 2 gebieden dan nog.
Ten eerste het ziet er echt prachtig uit, met die boord bekleed in flueel echt mooi.
Ten tweede het beeld is een stuk groter geworden, waardoor ik dacht dat het iets zou verminderen in beelkwaliteit,
maar het beeld is nog mooier geworden zelfs  :)

Dan nog een laatste punt waar ik ook veel belang aan hecht, is de inrichting.
De Kef's komen echt tot hun recht voor de donkerrode muren en de het design van de Rotels vind ik ook wel top.
Alles in mijn kamer is echt gericht op HT, jammergenoeg is het ook nog een slaapkamer  :P
Maar later wil ik echt een apparte ruimte voor het HT gebeuren.
Dan kan ik ook andere dingen doen wat nu zo goed als onmogelijk is.
Ik heb het dan bijvoorbeeld over een apparte groep vanaf de meterkast, akoustische aanpassingen, enz.
Maar dat is allemaal nog toekomstmuziek

Zo dat is het een beetje wat ik kwijt wou.
Ik ben dus een heel tevreden man.

En Hopelijk komen er binnenkort heel wat mensen langs dan kan ik eens pronken met mijn HT'tje  ;D

Groeten
Mike
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

advr



leuk verslag Mike. Ik kan me goed voorstellen dat je tevreden bent. Laat eerst de boxen maar eens inspelen dan kun je daarna een andere interlink proberen. nu zal je geluidsbeeld toch nog wel veranderen. zou zonde zijn als je straks de verkeerde koopt. :o

veel plezier samen met films kijken en cd-tjes draaien, wat kan het leven toch mooi zijn ;D ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Pieter-Jan

Quote from: mikeske on January  6, 2007, 18:13:03
En Hopelijk komen er binnenkort heel wat mensen langs dan kan ik eens pronken met mijn HT'tje  ;D

Groeten
Mike

Daar kan over gepraat worden  :P ;) :D
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

gvy

Quote from: mikeske on January  6, 2007, 18:13:03

Ik ben dus een heel tevreden man.

Groeten
Mike

Man Man,

Ik zou het nog wel een beetje geloven ook.
Prachtig scherm overigens.
En met deze luidsprekers is je set af.

proficiat, Geen half werk daar

Geert

Dutchie

Quote from: mikeske on January  6, 2007, 18:13:03
En Hopelijk komen er binnenkort heel wat mensen langs dan kan ik eens pronken met mijn HT'tje  ;D

Groeten
Mike
Ik zal graag eens langskomen, want ik ben toch wel erg benieuwd hoe het bij jou klinkt. Maar eerst nog
even lekker in laten spelen die IQ9's want ik hoor na 6 weken toch wel een groot verschil. Vooral de bas
weergave gaat nog een stuk beter worden! Met stereo luisteren zet ik nu meestal al m'n sub uit omdat
die helemaal niet meer nodig is!
Maar het is een mooie setup geworden zo Mike. Veel plezier ermee!!
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

yessica

Nuja, Ik ben er ook wel trots op over wat je allemaal hebt staan. Maar het moet niet allemaal te ver gaan hé. Je kan zo blijven en blijven uitgeven. Nu is het klaar dus verander er nu gewoon niets meer aan. Zou keertje leuk z'n ...  :-\
Vaste klant bij CinéMike !!!

Rielplayer

Quote from: yessica on January  7, 2007, 11:00:35
Nuja, Ik ben er ook wel trots op over wat je allemaal hebt staan. Maar het moet niet allemaal te ver gaan hé. Je kan zo blijven en blijven uitgeven. Nu is het klaar dus verander er nu gewoon niets meer aan. Zou keertje leuk z'n ...  :-\

hahahaha, mooie reactie. Ook wel herkenbaar........... ;)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

mikeske

Quote from: advr on January  6, 2007, 18:22:40

leuk verslag Mike. Ik kan me goed voorstellen dat je tevreden bent. Laat eerst de boxen maar eens inspelen dan kun je daarna een andere interlink proberen. nu zal je geluidsbeeld toch nog wel veranderen. zou zonde zijn als je straks de verkeerde koopt. :o

Inderdaad ben ik ook van plan, er staan nog enkele andere dingen gepland die voorgaan  :)

Quote
veel plezier samen met films kijken en cd-tjes draaien, wat kan het leven toch mooi zijn ;D ;D

Ja lekker relaxen en genieten van een cd'tje of dvd'tje  :)

Quote from: Pieter-Jan on January  6, 2007, 22:49:03
Daar kan over gepraat worden  :P ;) :D

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51160.0  ;)

Quote from: gvy on January  6, 2007, 23:46:33
Man Man,

Ik zou het nog wel een beetje geloven ook.
Prachtig scherm overigens.
En met deze luidsprekers is je set af.

proficiat, Geen half werk daar

Geert

Als ik iets doe, doe ik het goed  ;D ;D ;D

Quote from: Dutchie on January  7, 2007, 08:34:04
Ik zal graag eens langskomen, want ik ben toch wel erg benieuwd hoe het bij jou klinkt. Maar eerst nog
even lekker in laten spelen die IQ9's want ik hoor na 6 weken toch wel een groot verschil. Vooral de bas
weergave gaat nog een stuk beter worden! Met stereo luisteren zet ik nu meestal al m'n sub uit omdat
die helemaal niet meer nodig is!
Maar het is een mooie setup geworden zo Mike. Veel plezier ermee!!

Kom gerust eens langs zou ik zo zeggen.
Bij stereo ligt mijn sub ook altijd af, Klinkt gewoon beter zonder.
Plezier zal niet ontbreken  ;)

Quote from: Rielplayer on January  7, 2007, 11:06:55
hahahaha, mooie reactie. Ook wel herkenbaar........... ;)

;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Flappies Mike, erg mooi  8)




Groet, Sjors

Jean Sibelius

Hey Mike,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D!

Quote from: yessica on January  7, 2007, 11:00:35
Nuja, Ik ben er ook wel trots op over wat je allemaal hebt staan. Maar het moet niet allemaal te ver gaan hé. Je kan zo blijven en blijven uitgeven. Nu is het klaar dus verander er nu gewoon niets meer aan. Zou keertje leuk z'n ...  :-\
En dan wonen jullie nog niet eens samen ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

vieze freddie

Quote from: yessica on January  7, 2007, 11:00:35
Nuja, Ik ben er ook wel trots op over wat je allemaal hebt staan. Maar het moet niet allemaal te ver gaan hé. Je kan zo blijven en blijven uitgeven. Nu is het klaar dus verander er nu gewoon niets meer aan. Zou keertje leuk z'n ...  :-\
heel herkenbaar voor de meesten onder ons zeker...
kunnen we geen apart forum maken voor de vrouwtjes???
:-\ mss gaan ze dan kleren upgraden ofzo  :-X
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Deleted member

Quote from: yessica on January  7, 2007, 11:00:35
Nuja, Ik ben er ook wel trots op over wat je allemaal hebt staan. Maar het moet niet allemaal te ver gaan hé. Je kan zo blijven en blijven uitgeven. Nu is het klaar dus verander er nu gewoon niets meer aan. Zou keertje leuk z'n ...  :-\

Upgraden is een van de symptomen van de besmetting Yessica: het kan tenslotte altijd beter!  ;D Toch komt er volgens mij voor iedereen een moment dat je denkt nu is het mooi en zijn de spullen waar je naar zou willen upgraden dusdanig duur dat zelfs de ergste besmette HT freak niet meer verder wil...ik hoop voor jou dat dat moment er voor Mike nu is, maar ik ben bang van niet!  ;)

tiptop

Hoi Mike,

Gefeliciteerd met je nieuw opgebouwde HT 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

Ah wat betrefd het upgraden, het gaat enkel maar om kleine aankopen.
Geen grote veranderingen zoals speakers en versterkers ....

Ik ben een heel tevreden man  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#316
Nieuwe mijlpaal, dit is mijn 3000e post  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

TheSpeedSkater

Quote from: mikeske on February 27, 2007, 23:19:04
Nieuwe mijlpaal, dit is mijn 3000e post  ;D
Spammer!  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

LittleNinja

Quote from: mikeske on February 27, 2007, 23:19:04
Nieuwe mijlpaal, dit is mijn 3000e post  ;D

Het hoogst haalbare... is het niet?  ( even moderator buitenbeschouwing gelaten )
( Ik vroeg me al af wanneer je tot de elite zou behoren..  ;D )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Stekkerke

Mike,

welke luidsprekers heb je allemaal beluisterd alvorends de Q9 aan te schaffen?
Gezien we beiden in dezelfde stad wonen moet de MnG er eindelijk eens van komen.

Greetz

Stekkerke,


ps stuur me anders een PM of sms wanneer het voor jou past deze week.
Pioneer 427 Plasma Television
ARCAM AVR 350
- ARCAM DV79.
 B&W CM1 <BR/> BPS 100 Sub - Audioquest

dirkden2e

hey hallo

ik zag dat je goed bezig was ziet er goed uit hoor ....

groeten patrick
nog bedankt voor feli


mikeske

Quote from: joostpolletje on February 28, 2007, 10:06:44
iQ9 very nice!

Thanks  ;)

Quote from: LittleNinja on February 28, 2007, 12:05:47
Het hoogst haalbare... is het niet?  ( even moderator buitenbeschouwing gelaten )
( Ik vroeg me al af wanneer je tot de elite zou behoren..  ;D )

Ik denk het wel, vanaf nu ben ik  O0

hehe  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Quote from: Stekkerke on February 28, 2007, 12:57:31
Mike,

welke luidsprekers heb je allemaal beluisterd alvorends de Q9 aan te schaffen?
Gezien we beiden in dezelfde stad wonen moet de MnG er eindelijk eens van komen.

Greetz

Stekkerke,


ps stuur me anders een PM of sms wanneer het voor jou past deze week.

Kom gerust eens langs hoor.
Deze week kan ik morgen avond, vrijdagavond en dit weekend misschien naar BatiBouw. Dus nog een dag vrij  ;)
Ik zal je mijn telefoonnummer sturen per PM je stuurt maar een smsje of bel me als het past voor je  ;)

Quote from: pepsel on February 28, 2007, 16:25:19
hey hallo

ik zag dat je goed bezig was ziet er goed uit hoor ....

groeten patrick
nog bedankt voor feli



Thanks, hoe is het trouwens met de kleine ?
Heb je nog hulp nodig met je huis, heb toen niks meer gehoord.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

dirkden2e

kleine gaat het wel ok hoor maar de bouw lig nu even stil als mn vloer er in ligt kan ik van uit daar verder werken en alle hulp is dan ook welkom.. want stroom moet nog helemaal op nieuw aangelgd worden en mn groepen kanst moet nog aangesloten worden. dus vind het bere cool dat je er zelf over begint hou het in mn achter hoofd als het nodig is laat ik het je weten gr patrick