CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

Ik had nog niet gereageerd vanwege een hardnekkig tijdgebrek...

WAT EEN MOOIE VERZAMELING AAN SPULLEN!!!! Goed gedaan Mikeske!!!

:o  :o  :o  :o  :o
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

trigger__

#76
Quote from: LittleNinja on August  9, 2006, 20:45:43
Ik had nog niet gereageerd vanwege een hardnekkig tijdgebrek...

WAT EEN MOOIE VERZAMELING AAN SPULLEN!!!! Goed gedaan Mikeske!!!

:o  :o  :o  :o  :o

ff offtopic

@LittleNinja
ninjai is super!!!! wil al zolang karmakula zien, maar ze komen er maar nie mee af!!!!

LittleNinja

Quote from: trigger__ on August  9, 2006, 21:38:36
ff offtopic

@LittleNinja
ninjai is super!!!! wil al zolang karmakula zien, maar ze komen er maar nie mee af!!!!


Behoorlijk off topic. Grappig dat je het kent!! ( Hoe komt dat?   ;) ) Het is inderdaad wel grappig. Ergens tussen normaal en manga?! Het mag van mij iets minder "bloody". Ik controleer het maar af en toe...zie wel wanneer en of er nog wat komt.   ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

yessica

Quote from: Davy.P on August  9, 2006, 18:53:47
Dat heb je dan mooi ingericht 8), knus en gezellig :)

Ps: Welke rek is dat eigelijk waar je Rotel toestellen opstaan, en heb je daar een duidelijkere foto van?
Ik zou me ook een rek willen halen op die aard, daar kan de de hoogte per vak zelf mee bepalen en dat zou wel handig zijn.

dat rek heeft hij zelf in elkaar gestoken. :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Den Tas

Quote from: yessica on August  9, 2006, 21:49:52
dat rek heeft hij zelf in elkaar gestoken. :)

Dat Is ferm gedaan dan 8)

@mikeske; het glas van de rek is dat gehard glas of gewoon glas, of is het nog iets anders?
----------------------------------------------------------------------------------------------------

mikeske

#80
Quote from: graafke on August  9, 2006, 18:10:58
Het heeft even geduurd maar ziet er erg goed uit. Ook leuk verhaal bij geschreven  ;D

Heeft inderdaad een even geduurt  :-\ Maar nu is het er  :)
Verhaal heb ik wel lang aan bezig geweest, was blij toen ik klaar was  ;D

Quote from: Davy.P on August  9, 2006, 18:53:47
Dat heb je dan mooi ingericht 8), knus en gezellig :)

Ps: Welke rek is dat eigelijk waar je Rotel toestellen opstaan, en heb je daar een duidelijkere foto van?
Ik zou me ook een rek willen halen op die aard, daar kan de de hoogte per vak zelf mee bepalen en dat zou wel handig zijn.

Ik vind het ook een zeer knusse kamer  ;)

Dat rek heb ik inderdaad zelf gemaakt ( en ben er nog steeds zeer trots op  :) )
Ik zal eens kijken of ik nog een duidelijke foto heb en anders maak ik een voor je.
Het verstellen is inderdaad zeer handig

Quote from: Maximus_Aurelius on August  9, 2006, 20:00:35
Mooie HT ruimte , Sjiek  ;D ;D (sjiek = mooi)
Vooral de kleur van de Iq3 dat is een van mijn favoriete kleuren.
Helaas is kersen kleur bij vele merken weer anders :-\ het varieert van merk tot merk. Zwart is zwart een meestal beuken is beuken dat is bij ieder luidsprekerfabrikant hetzelfde maar kersen kleur niet.
Want als ik mijn eigen LS bekijk die staan te boeken als kersenkleur maar ik vind het meer (licht)eikenkleur  ;D Ook niet erg hoor ;)

Maar ik ben ook van mening hoe al gezegd werd betreft speaker upgrade.
Die blue heaven aan die iq3 is dat niet een beetje overdone of overkill , want de kabel is even duur(bijna even duur) dan de Iq3's.

No offence hoor.

Het is inderdaad een zeer mooie kleur, er zit ook een zeer mooi "motief" in het hout.
Wat betrefd die blue haven en iQ3:

Na de vervanging van de luidsprekers was ik niet van plan om nog veel geld in men ht te steken.
Maar ja na al die positieve reacties hier over nordost enkele testkabels gekregen van BB&G en uiteindelijk voor de Blue haven gegaan.
En ook al de rest vervangen door Nordost  ;D
Ik heb nu een speakerkabel waar ik zeker van ben dat hij er nog voor een lange tijd zal zijn.
Als ik later nog verander van speakers dan zal de Blue haven er ongetwijfeld terug aanhangen  ;)
En de blue haven is niet bijna even duur maar een stuk duurder dan de iQ3's want ik had 3x 4m nodig ( ook center heeft Blue haven  :) )
Maar ik vind de combinatie van de blue haven en de iQ3's hemels. Dus in mijn ogen was hij het geld wel waard.

No offence taken  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Maximus_Aurelius

Quote from: mikeske on August  9, 2006, 22:08:35


Het is inderdaad een zeer mooie kleur, er zit ook een zeer mooi "motief" in het hout.
Wat betrefd die blue haven en iQ3:



Ik ken dat van Kef want heb vroeger ook Kef gehad.De Q5 wel te verstaan en die hadden dat ook. De iq is de opvolger ervan.
;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

mikeske

Quote from: donaldk on August  9, 2006, 20:17:45
Opvallende maat. De tijd dat ook in Nederland/Europa alle waterbedden standaard een 'Western King' waren is al lang voorbij, maar meestal betekent dat een aanpassing aan de standaard Nederlandse/Europese ledikant maten. Zeker met de opkomst van de softsider is men meer en meer begonnen met het verkopen van waterbedden die in een standaard NL ledikant/ombouw passen, een traditionele 'Californian Kingsize' zie je eigenlijk nooit meer aangeboden worden.

Kortom, wat is het voor een bed, want het heeft ook al van die opvallende schrootjes aan de zijkant?

Welk soort waterbed is weet ik niet precies, het verhaal gaat als volgt:

Mijn oom ( zelfste als in het verhaal, de andere audioliefhebber in de familie  :) ) had dit bed gekocht toen hij samenwoonde met zijn vriendin.
Helaas was het paar maanden na de aanschaf van het bed gedaan tussen hen.  Na een tijdje alleen te zijn kwam hij zijn huidige vriendin tegen. Alles ging heel goed tussen hen en hij besloot zijn huis te verhuren en bij haar te gaan inwonen.
Maar ze kon echt niet slapen in het waterbed  :-\ Dus zou hij het verkopen. Ik was geinteresseerd maar ja €€€
Plots kreeg ik op een vrijdagavond telefoon van men oom. En hij vroeg of ik morgenvroeg iets te doen had. Ik zei neen.
Dan zei hij als je helpt met het bed te laten leeglopen en afbreken mag je het hebben van me  ;D Ik de volgende dag geholpen.
Naar mijn huis gebracht en daar terug samen gestoken. En zo heb ik nu gratis een king size waterbed  ;D ;D ;D

Wat bedoel je precies met schrootjes ?

Quote from: LittleNinja on August  9, 2006, 20:45:43
Ik had nog niet gereageerd vanwege een hardnekkig tijdgebrek...

WAT EEN MOOIE VERZAMELING AAN SPULLEN!!!! Goed gedaan Mikeske!!!

:o  :o  :o  :o  :o

Dank je  :)

Quote from: trigger__ on August  9, 2006, 21:38:36
ff offtopic

Geen probleem  ;)

Quote from: Davy.P on August  9, 2006, 22:02:52
Dat Is ferm gedaan dan 8)

@mikeske; het glas van de rek is dat gehard glas of gewoon glas, of is het nog iets anders?

Het is een speciale soort glas maar weet niet meer precies wat.
Het is zeer stevig en kan dus heel wat gewicht dragen. Dat is wel nodig, vooral die 2 eindversterkers wegen heel wat.

De glazen platen liggen trouwens niet direct op de houten kruisen, er zitten stukjes vilt tussen ( die je bv onder de poten van een stoel kleeft )
Die heb ik ook in hetzelfde kleur geverfd van de balken anders vielen deze teveel op door het glas.
In de 4 hoeken en het center kleven er zo een stukjes vilt.

De apparatuur heb ik overigens op dempers geplaatst omdat glas nogal gevoelig is voor trillingen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

LittleNinja

Je hebt ook nog eens geluk met een vrouw die de hobby waardeert!!! Die zijn zeldzaam.. Handle with care!  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

Quote from: LittleNinja on August  9, 2006, 22:36:28
Je hebt ook nog eens geluk met een vrouw die de hobby waardeert!!! Die zijn zeldzaam.. Handle with care!  ;)

In het begin was ze er niet echt voor te vinden, maar nu is het ook een hobby geworden van haar  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Hobby is te veel gezegd , maar ik kan er me mee verzoenen :)
Vooral als we films bekijken. Of als er vrienden langskomen :) dan vind ik het wel leuk ...
anders vind ik vooral het geld wat te veel... maar ja...
Vaste klant bij CinéMike !!!

LittleNinja

Quote from: mikeske on August  9, 2006, 22:40:17
In het begin was ze er niet echt voor te vinden, maar nu is het ook een hobby geworden van haar  ;)

Adviseer me... die van mij blijft hardnekkig ontkennen!!  >:D
Wanneer ze puur esthetisch naar de inrichting kijkt, wil ze het liefst alles zien verdwijnen..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

blue-eyes

Goed bezig Mike ;D

En Yessica, je stopt pas met HT en geld spenderen (of in mijn geval downgraden) als je kinderen krijgt ;D . Het gaat nog duizenden euros kosten ben ik bang ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mikeske

#88
Quote from: Blue-Eyes on August  9, 2006, 22:45:36
Goed bezig Mike ;D

Dank je, ik doe men best  ;D

Quote
En Yessica, je stopt pas met HT en geld spenderen (of in mijn geval downgraden) als je kinderen krijgt ;D . Het gaat nog duizenden euros kosten ben ik bang ;)

Ai ai ai daar gaan men centjes  :'(
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

rykers

Vette set, mooi kamer ook!

yessica

#90
Quote from: Blue-Eyes on August  9, 2006, 22:45:36
En Yessica, je stopt pas met HT en geld spenderen (of in mijn geval downgraden) als je kinderen krijgt ;D . Het gaat nog duizenden euros kosten ben ik bang ;)

wel ... ik moet eerlijk zijn , bijna 18 is nog wat iets te jong om kindjes te krijgen... maar dat wil wel zeggen dat hij nog een goeie 8 jaar geld zal spenderen !!!
Vaste klant bij CinéMike !!!

mikeske

Quote from: Blue-Eyes on August  9, 2006, 22:45:36
Goed bezig Mike ;D

En Yessica, je stopt pas met HT en geld spenderen (of in mijn geval downgraden) als je kinderen krijgt ;D . Het gaat nog duizenden euros kosten ben ik bang ;)

Ik kan misschien al beginnen door die Mark Levinson van je over te nemen  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

donaldk

Quote from: mikeske on August  9, 2006, 22:28:03
Welk soort waterbed is weet ik niet precies, het verhaal gaat als volgt:

Mijn oom ( zelfste als in het verhaal, de andere audioliefhebber in de familie  :) ) had dit bed gekocht toen hij samenwoonde met zijn vriendin.
Helaas was het paar maanden na de aanschaf van het bed gedaan tussen hen.  Na een tijdje alleen te zijn kwam hij zijn huidige vriendin tegen. Alles ging heel goed tussen hen en hij besloot zijn huis te verhuren en bij haar te gaan inwonen.
Maar ze kon echt niet slapen in het waterbed  :-\ Dus zou hij het verkopen. Ik was geinteresseerd maar ja €€€
Plots kreeg ik op een vrijdagavond telefoon van men oom. En hij vroeg of ik morgenvroeg iets te doen had. Ik zei neen.
Dan zei hij als je helpt met het bed te laten leeglopen en afbreken mag je het hebben van me  ;D Ik de volgende dag geholpen.
Naar mijn huis gebracht en daar terug samen gestoken. En zo heb ik nu gratis een king size waterbed  ;D ;D ;D

Wat bedoel je precies met schrootjes ?

Mooi verhaal, mooie oom ook;-).

Houten zijkant leek nogal op het houten plafond in een naburige foto.

daxie

Quote from: yessica on August  9, 2006, 23:05:55
wel ... ik moet eerlijk zijn , bijna 18 is nog wat iets te jong om kindjes te krijgen... maar dat wil wel zeggen dat hij nog een goeie 8 jaar geld zal spenderen !!!

Als je berekent wat hij in de afgelopen jaren heeft uitgegeven...

En je rekent dat om naar wat hij in de komende 8 jaar nog zal uitgeven....


joostpolletje

Quote from: mikeske on August  9, 2006, 22:40:17
In het begin was ze er niet echt voor te vinden, maar nu is het ook een hobby geworden van haar  ;)

Nee mike, Jij hebt het haar hobby laten worden  ;)
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

joostpolletje

#95
Ja mike, Ik nog eens je foto's te bekijken, Maar het is echt een goed in elkaar gezet "zooitje" :)

Alles is lekker strak, Mooi weggewerkt. Geen rommeltjes, echt goed over nagedacht. (Zal blij zijn als ik mijn nieuwe kamer heb) Die bioscoop stoelen zijn ook strak, Wat betaal je daar nu beetje voor? Toch vind ik lekker relaxen in een fatboy of op bed fijner... Maar oke.

Edit:
Laat nog eens en paar foto's van de biosstoelen zien aub, met de ruimte er ook voor enzo
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

mikeske

Quote from: donaldk on August 10, 2006, 02:22:04
Mooi verhaal, mooie oom ook;-).
Houten zijkant leek nogal op het houten plafond in een naburige foto.

Ah ja nu je het zegt  :)
Bed heeft gewoon een houten omlijsting  ;)

Quote from: daxie on August 10, 2006, 08:43:10
Als je berekent wat hij in de afgelopen jaren heeft uitgegeven...

En je rekent dat om naar wat hij in de komende 8 jaar nog zal uitgeven....



Ai ai ai dat komt niet goed  :-\

Quote from: joostpolletje on August 10, 2006, 08:50:49
Nee mike, Jij hebt het haar hobby laten worden  ;)

Zo had ik het nog niet bekeken  :)

Quote from: joostpolletje on August 10, 2006, 08:54:28
Ja mike, Ik nog eens je foto's te bekijken, Maar het is echt een goed in elkaar gezet "zooitje" :)

Alles is lekker strak, Mooi weggewerkt. Geen rommeltjes, echt goed over nagedacht. (Zal blij zijn als ik mijn nieuwe kamer heb) Die bioscoop stoelen zijn ook strak, Wat betaal je daar nu beetje voor? Toch vind ik lekker relaxen in een fatboy of op bed fijner... Maar oke.

Edit:
Laat nog eens en paar foto's van de biosstoelen zien aub, met de ruimte er ook voor enzo

Dank je ik heb ook veel tijd besteed aan de afwerking.
De bioscoop stoelen waren echt een koopje, de stoelen waren nieuw 300€/stuk.
Maar heb ze kunnen kopen van een reclamebedrijf in gent, die hadden er een hele hoop gekocht,
maar achteraf hadden ze er blijkbaar teveel.
De vraagprijs was 40€/stuk. SUPERGOEDKOOP dus  :o

ik zal eens kijken voor meer foto's  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

joostpolletje

QuoteCitaat van: joostpolletje op Vandaag om 08:50:49
Nee mike, Jij hebt het haar hobby laten worden 


Zo had ik het nog niet bekeken

:)

QuoteDank je ik heb ook veel tijd besteed aan de afwerking.
De bioscoop stoelen waren echt een koopje, de stoelen waren nieuw 300€/stuk.
Maar heb ze kunnen kopen van een reclamebedrijf in gent, die hadden er een hele hoop gekocht,
maar achteraf hadden ze er blijkbaar teveel.
De vraagprijs was 40€/stuk. SUPERGOEDKOOP dus 

ik zal eens kijken voor meer foto's 

Dit is echt een koopje, Top!! Graag wat foto's..

PS:
Ik heb ook weer nieuwe merchandise, zie topic
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

blue-eyes

Quote from: mikeske on August  9, 2006, 23:10:39
Ik kan misschien al beginnen door die Mark Levinson van je over te nemen  ;D

HAD je kunnen doen. Staat gereserveerd. Wellicht heb je na het weekend nog een kans :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: yessica on August  9, 2006, 23:05:55
wel ... ik moet eerlijk zijn , bijna 18 is nog wat iets te jong om kindjes te krijgen... maar dat wil wel zeggen dat hij nog een goeie 8 jaar geld zal spenderen !!!

Dat bedoel ik dus............ Nog duizenden euro's ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey