CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

joostpolletje

Hey Mike.

Het ziet er allemaal al goed uit hoor!! Echt waar,
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Deleted member

Hey Mike!

Mooie set, leuk verhaal! En leuk om die zware H/K's weer eens te zien!  ;) Ik moet zeggen dat je in een relatief kleine kamer een heleboel functionaliteit supernetjes hebt weten neer te zetten! Maar los daarvan, hebben jij en/of Yessica nog geen plannen voor een echt eigen stekkie?  :)

Als je trouwens in dit tempo door gaat wil ik wil niet weten wat je hebt staan op je 35e!  ;)

Groet,

Antoine.

joostpolletje

Leuk ook wat je tweedehands ook bij elkaar kan krijgen!! Daar is dit een goed voorbeeld van.

Mike is nog beetje te jong he, En nu is het geld ook nog daar om zulke spullen te kopen, Straks met vaste lasten gaat alles wat moeilijker...
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

vieze freddie

ferme set, Mike!!!!!
beeeetje vol die kamer, maar dat lost zichzelf binnen paar jaar wel op als ge een huis koopt (vergeet daar niet voor te sparen :-\), dan hebt ge weer een pak meer kamers om vol te stouwen ;)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

daxie

Mooise set al hoor Mike, prachtig bijeengespaard!

Goed om te zien dat er ook wat Belgen hier hun set durven posten...

We doen zeker wel eens een m&g met de belgen hier!

Roeland22

Quote from: SpeedyAndré on August  8, 2006, 00:58:47
Ik sta toch te kijken wat je op je 21e al verzameld hebt, zelfs een nieuwe motor (is nog van de bank zeker :-X :P).

Hey Mike,

Zie dat je ook Belg bent... een kleine tip: als je werkt kan je een motor volledig van je belastingen aftrekken, inclusief benzine, pak, ... Voor een wagen is dit een paar jaar geleden afgeschaft, voor een motor nog niet. Gaat het heraanvullen van de spaarrekening wat sneller  ;D

Roeland
Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

blackball147

Quote from: daxie on August  8, 2006, 08:49:15
Mooise set al hoor Mike, prachtig bijeengespaard!

Goed om te zien dat er ook wat Belgen hier hun set durven posten...

We doen zeker wel eens een m&g met de belgen hier!

er komen idd meer en meer belgen op het forum die ook hun sets laten zien met trots.

een M&G moet er zeker eens in zitten!

Quote from: Roeland22 on August  8, 2006, 09:21:08
Hey Mike,

Zie dat je ook Belg bent... een kleine tip: als je werkt kan je een motor volledig van je belastingen aftrekken, inclusief benzine, pak, ... Voor een wagen is dit een paar jaar geleden afgeschaft, voor een motor nog niet. Gaat het heraanvullen van de spaarrekening wat sneller  ;D

Roeland


en ook dit klopt volledig!

heb tussen mijn 21-29 jaar met een CBR 600 en een CBR 900 RR fireblade gereden. wegens gezinsuitbreiding weggedaan, maar nu kriebelt het terug om er 1 aan te schaffen. een werkcollega van mij is ondervoorzitter van BMWclub Belgium, en heeft me al de nodig tips gegeven wat betreft het fiscaal aantrekkelijk maken van het gebruik van motor in woon-werkverkeer.

als je het een beetje slim aanpakt, kun je letterlijk voor niks rijden, en wordt alles via de belastingen terugbetaald  :P

overigens een heel mooie set en kamer!!

yessica

Quote from: hometheatrerulezz on August  8, 2006, 07:32:33
lol! wat een enthousiasme!  ;D
yessica; welkom op t forum!
Quote from: robbie_ on August  8, 2006, 08:06:27
leuke intro mike ziet er erg mooi uit  ;D ;D ;D
yessica welkom op t forum!   ;D ;D ;D
dank je wel :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Atmoz

Ziet er heel goed uit en natuurlijk SUPER apparatuur.
Zal wel heel wat gekost hebben  :o

Heb je nog geld om opstap te gaan in al die vette discotheken wat België te bieden heeft?  ;)

Groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

reza

Men complimenten Mike ;) Ziet er erg gaaf uit.
En als je ooit Lost seizoen 1 verkoopt, dan wil ik hem wel van je overnemen ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Seth__Gekko

#35
Hah, eindelijk de set van Mikeske op het forum.

Heerlijke spullen en wat een bekabeling, allemaal tot in de puntjes verzorgd. Oef de Kef iQ9 gaan die nog komen?

migailov

Inderdaad mooi om eens te zien hoe de set eruit ziet!
Naar al die posts toch wel een beetje benieuwd geworden...
Ziet er allemaal goed en verzorgt uit!

molle

Ha eindelijk. Dat werd tijd zeg ;D Je hebt het daar allemaal netjes voor elkaar zie ik.
Mooi ingedeeld en wat een top set hoor 8) Men complimenten ;)

@yessica welkom op het forum he ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

advr



zeer mooie set en dat al zo snel ;D

Dat belooft wat voor de toekomst 8)

Veel plezier samen op je HT "kamertje" O0
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Den Tas

Da is een ferme set wat jij hebt 8)
Wat is eigelijk de groote van je kamer?

@yessica welkom op het forum ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Starred

Hoi Mike, leuke set heb je  8)

Ik zie dat je aardig wat geld hebt gestoken in het upgraden van je bekabeling. Wat ik me wel afvraag is, zou het nettoresultaat niet groter zijn geweest als je inplaats van een kabelupgrade een speaker upgrade zou hebben gedaan, bijv. naar de XQ serie?

Lucky.L

Mooi set,zeker voor een 21 jarige [ik had dat nog niet op die leeftijd]!
Ben het idd wel eens met bovenstaande post,ik zou ook mijn speakers liever upgraden dan mijn kabels!!


MVG Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

Marc R

Mooie set! Leuk om te zien hoe je hem in zo'n kleine ruimte hebt kunnen integreren :).

Erg leuk om te zien ook dat er meer mensen zijn die al op "jonge" leeftijd zo'n mooie set neer hebben kunnen zetten. Zelf ben ik 20 en krijg ook vaak vragen hoe ik m'n set ( zie hier ) heb kunnen betalen. Maargoed, als je jong en student bent betaal je óók in Nederland gelukkig vrijwel geen belasting, dus dat verklaart al een hoop.

joostpolletje

Quote from: Marc R on August  8, 2006, 13:35:23
Mooie set! Leuk om te zien hoe je hem in zo'n kleine ruimte hebt kunnen integreren :).

Erg leuk om te zien ook dat er meer mensen zijn die al op "jonge" leeftijd zo'n mooie set neer hebben kunnen zetten. Zelf ben ik 20 en krijg ook vaak vragen hoe ik m'n set ( zie hier ) heb kunnen betalen. Maargoed, als je jong en student bent betaal je óók in Nederland gelukkig vrijwel geen belasting, dus dat verklaart al een hoop.


Ja precies, Het is maar net waar je het geld aan uitgeeft. En thuiswonend heeft zijn voordelen he, geen tot weinig vaste lasten!
Marc je hebt er ook een mooie set staan zeg. Mooi strak allemaal!! Zeer netjes .

Zie  voor mijn set joospolletje HT set . Ook aardig voor een 20-jarige jongeman :)
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

donaldk

#45
Quote from: atmoz on August  8, 2006, 10:21:47
Zal wel heel wat gekost hebben  :o

Groet,

Atmoz

Vooral de kabels waren erg duur, meen ik onlangs gelezen te hebben, 3-4 honderd euro per meter sommigen, had Mike toen net een paar meter van gekocht. Ik stond toen echt versteld van de luchthartigheid waarmee hij dat meldde.

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

B.J.


advr

Quote from: Davy.P on August  8, 2006, 11:38:09


@yessica welkom op het forum ;)

ja inderdaad welkom, altijd goed weer een vrouw tussen al die geflipte HT mennekes ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

mikeske

Allereerst allemaal bedankt voor de complimentjes over mijn set  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost