CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

donaldk

Kun je je huurwoning kopen? Of heb je toch een baksteen in de maag;-).

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Seth__Gekko

Allez, ik lees het nu pas, felicitaties Mike met je nieuwe job!

Maurits

Quote from: mikeske on April 29, 2009, 17:38:51
Zo terug een pak geld weg:

auto:

nieuwe motor + turbo (occasie blok, maar met garantie )
Heeeeel wat werkuren

+- 4500€

Wow heftig. De Audi heb je toch nog niet zo lang? Was je motor in de soep gelopen?
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

mikeske

Quote from: Maurits on May  4, 2009, 13:27:41
Wow heftig. De Audi heb je toch nog niet zo lang? Was je motor in de soep gelopen?

8 maanden heb ik hem, ergens iets misgelopen en de brokstukken daarvan in de motor terecht gekomen ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Maurits

Quote from: mikeske on May  4, 2009, 13:59:52
8 maanden heb ik hem, ergens iets misgelopen en de brokstukken daarvan in de motor terecht gekomen ...
O jeee. Dat is niet tof. Dan loopt het snel in de papieren. Ik rij zelf ook een Audi. Hopelijk blijft dat mij bespaard.
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

mikeske

Quote from: Maurits on May  4, 2009, 14:37:01
O jeee. Dat is niet tof. Dan loopt het snel in de papieren. Ik rij zelf ook een Audi. Hopelijk blijft dat mij bespaard.

ik hoop het ook voor je  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Quote from: mikeske on April 29, 2009, 17:38:51
en binnenkort misschien nog een grote aanschaaf ( wel niet ht gerelateerd )
Maar meer daarover later, is nog niet 100% zeker dat het doorgaat.

en ja het gaat door  :thumbs-up:

Even de situatie uitleggen voor de nieuwsgierigen.

Mijn ouders hebben eind vorige zomer een buitenverblijf gekocht in oosterloo.
Er is daar een chaletpark, met 5km waterlopen, vijvers, een meer, restaurant, cafe, winkeltje, visvijvers, tennisvelden, solarium, enz ...
Ik heb er nu al een keer of 20 geweest en telken kom je er gewoon volledig tot rust, wandelen met de hond, fietsen, aan het water zitten op de terras, vissen vanuit je eigen tuin, lekker BBQ'en ...

En enkele weken geleden kwam er een mooie chalet vrij 3 verder dan die van mijn ouders.
Direct gaan kijken, hele mooie grote aangelegde tuin, rotsvijvertje in de tuin, de tuin ligt volledig langs het water, echt super
Chalet ook in prima staat, nog maar net een nieuw dak op, alles prima binnen en de volledige inboedel blijf.
Beetje ouderwets ingericht, maar is ook normaal want nu zaten er 2 oude mensen in.

Maar een likje verf, hier en daar wat nieuwe spulletjes en hopla klaar.

Ik kon nog niks meer zeggen, want was nog niet 100%
Is redelijk streng daar, eerst hebben ze onze rekeningen gescreend, onze achtergrond, jobs, enz
Zodat ze weten dat je uw chalet kan blijven betalen en onderhouden.
Er zijn wel nog redelijk wat vaste kosten maar heb het er voor over.
Chalet, grond en inboedel zijn van u, maar je moet wel ieder jaar betalen redelijk wat betalen aan het park:

soort standgeld, tv, elektriciteit, gas, riolering, brandverzekering, 2e verblijf aan stad geel, ...

Ik zal zo vlug mogelijk foto's plaatsen  ;)


Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

blue-eyes

Onderhoud kan je wel betalen door het chaletje te verhuren hier op 't forum.
Ge kan daar op vakantie en met timmerwerk betalen ;D


Maar serieus, wat gaaf man! Gefeliciteerd!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mikeske

Quote from: Blue-Eyes on May  6, 2009, 21:58:26
Onderhoud kan je wel betalen door het chaletje te verhuren hier op 't forum.
Ge kan daar op vakantie en met timmerwerk betalen ;D


Maar serieus, wat gaaf man! Gefeliciteerd!

Hehe, ja ik dacht ook die vaste kosten ( ongeveer 1500€ ) heb je zo terug met nu en dan een weekendje te verhuren.
Helaas, in het contract staat dat je het niet mag verhuren  :confused:
Ze willen dat het een rustige plek blijft met een "vaste groep" mensen ...

Er zijn heel wat regels, maar ja misschien best, zo ben je ook zeker dat je investering een leuke/veilige plaats blijft.
is ook met een poort, dus niet iedereen geraakt er in, enkel als je een badge hebt.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

hier enkele foto's die ik met de iphone genomen heb:

de chalet zelf, ziet er niet zo groot uit, maar je hebt vooraan de woon- en eetkamer, daarna de keuken en de badkamer en dan de slaapkamer.



op de zijkant is er nog een berging



de mooie tuin:





vijvertje, ondertussen zit er al water in, loop het water terug uit de kruik en zitten er visjes in:



2 van deze visplaatjes, best gezellig:



en de plaat voor de wagen:



Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Cool Mike. En dan ben je regelmatig wat dichter in de buurt he 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.


mikeske

Quote from: molle on May  6, 2009, 22:44:08
Cool Mike. En dan ben je regelmatig wat dichter in de buurt he 8)

yup, kan ik terug zo een lekker broodje mexicano komen eten en yessy een bicky wrap  ;)
Als er geen werken meer zijn, dan is het maar een kwartiertje rijden, met werken was het drie kwartier  :tounge:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

TheSpeedSkater

Topic gevonden ;)

Gefeliciteerd! Leuk plekje hoor!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Seth__Gekko


ACQUA

Leuk vakantieplekje,ben er oooooit ook is geweest op bezoek bij vrienden van men ouders. Zijn ondertussen niet meer aanwezig in het park. 

Quoteen binnenkort misschien nog een grote aanschaaf ( wel niet ht gerelateerd )
Maar meer daarover later, is nog niet 100% zeker dat het doorgaat.

Dacht in de eerste plaats aan een "mini-Mike"  ;D >:D

Geniet ervan  :thumbs-up:

JeKa


sj0er-D


ACQUA

Mss ligt het aan Skynet, is niet meteen de beste manier om foto's de plaatsen Mike.

Fabian92

Ik ook niet meer, gisteravond zag ik ze nog wel, wel een mooi huisje hoor  :colgate:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

mikeske

allemaal bedankt, de server van skynet ligt blijkbaar plat.
Kan er ook geen ftp verbinding mee krijgen ...

Zal ze morgen op een andere webspace zetten.


Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

sj0er-D

super! dit is vast het duurste jaar dat je ooit in je leven hebt gehad... of niet? ;D