CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

stoffels

feli mike, ik zal straks u mijn klantennummer bij eandis bezorgen dan ken je mij een beetje extra korting geven; ;D


jvanhambelgium

Quote from: mikeske on April 28, 2009, 17:10:07
Vandaag, na vele gesprekken, testen, "kruisverhoor" door een psygoloog, computertesten, ... een aantrekkelijk loonsvoorstel gekregen bij de firma EANDIS wat ik aanvaard heb.
Dit is de netbeheerder van gas/elektriciteit in Belgie.
Vanaf 15 mei kan ik er beginnen  :thumbs-up:


Tja, de reclamespotjes liegen er niet om hé .. EANDIS zoekt 700 man ;-)
Toch wel precies effe 180° ommezwaai van wat je deed bij de lichtboeren.

Succes!
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

-madison-

Van harte met je met je nieuwe baan!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

ACQUA

whoehoee feesjeu ;D super om te horen Mike  :thumbs-up:

donaldk

Ook weer in technische productontwikkeling Mike? Success en leuke anti-cyclische maatregel van de B overheid;-).

MLCinema

Succes met je nieuwe job. Er kan straks dus weer geupgrade worden ;D ;).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Dirc


mikeske

Bedankt allemaal, het eerste jaar zullen het vooral opleidingen zijn.
Daarna zien we wel  ;)

Men vriendin werk er ook al dus nu nog meer korting op elektriciteit en gas ( 2 x 30% = 60% korting  :thumbs-up: )

Mooi loon, heel wat voordelen, bedrijfswagen ( welliswaar maar een citroen jumper ), tankkaart, gsm + abbonnement, ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

kermy

Gefeliciteerd Mike, zoals ik al zei, na regen komt zonneschijn. ;D
met vriendelijke groet,


Kermy

R

Feli mike, maar wat ga je nu precies doen?

donaldk

Quote from: mikeske on April 28, 2009, 21:40:45
Bedankt allemaal, het eerste jaar zullen het vooral opleidingen zijn.
Daarna zien we wel  ;)

Men vriendin werk er ook al dus nu nog meer korting op elektriciteit en gas ( 2 x 30% = 60% korting  :thumbs-up: )

Mooi loon, heel wat voordelen, bedrijfswagen ( welliswaar maar een citroen jumper ), tankkaart, gsm + abbonnement, ...


De diverse Citroen busjes zijn de afgelopen jaren wel Van of the Year geweest, volgens de trotse advertenties in de krant.

mikeske

Ik ga werken in de dienst exploitatie.
Dit heeft te maken met het onderhouden van de distributienetten ( gas/electriciteit )
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

HTip

Proficiat met je nieuwe baan. Goed dat je niet te lang zonder hebt gezeten. Hoop dat je hier wel de waardering krijgt die je verdient.

Succes!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

-madison-

Quote from: mikeske on April 28, 2009, 21:40:45
Bedankt allemaal, het eerste jaar zullen het vooral opleidingen zijn.
Daarna zien we wel  ;)

Men vriendin werk er ook al dus nu nog meer korting op elektriciteit en gas ( 2 x 30% = 60% korting  :thumbs-up: )

Mooi loon, heel wat voordelen, bedrijfswagen ( welliswaar maar een citroen jumper ), tankkaart, gsm + abbonnement, ...

Dat is mooi geregeld!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

donaldk

#2318
Quote from: mikeske on April 28, 2009, 23:01:43
Ik ga werken in de dienst exploitatie.
Dit heeft te maken met het onderhouden van de distributienetten ( gas/electriciteit )

Onderhoudsmonteur (modderschepper), je krijgt immers een echte werkmansbus;-), of net een stapje hoger (ook in salaris), of is het meer een kantoorbaan, arbeider of bediende het in Vlaanderen strak gemaakte onderscheid?

Anyway, slechts 40% van de gas prijs (en hoe zit het met de andere  utiliteiten?) zelfs bij een dure aanbieder, zou hier goed uitkomen, me loves a good shower.

mikeske

#2319
Quote from: donaldk on April 29, 2009, 03:49:10
Onderhoudsmonteur (modderschepper), je krijgt immers een echte werkmansbus;-), of net een stapje hoger (ook in salaris), of is het meer een kantoorbaan, arbeider of bediende het in Vlaanderen strak gemaakte onderscheid?

Anyway, slechts 40% van de gas prijs (en hoe zit het met de andere  utiliteiten?) zelfs bij een dure aanbieder, zou hier goed uitkomen, me loves a good shower.

geen modderschepper  :tounge:, alle grote en vuile werkjes zijn voor de onderaannemers.
Dus zowiezo al een stapje hoger en is bediende contract.

De doorgroeimogelijkheden zijn heel groot bij eandis.

Mijn evaluatierapport ( 9 pag. lang ) van alle testen ( psychotechnische testen, iq test, vragenronde bij enkele chefs, gesprek met psycholoog, ... ) die ik gedaan heb staat vol lof en positieve dingen.
Van de 7 vaardigheden heb ik op 6 de hoogste score, dus dat vonden ze al heeeeel positief.
Was wel super om het verslag te lezen, geeft nogal een ego boost  :bigsmile:

ze vertelde me ook al dat ik de loonsverhoging die je normaal na een 1,5 jaar krijgt,
waarschijnlijk al na 6-9 maanden zal hebben omdat ik zo snel bijleer ( dat kwam blijkbaar heel duidelijk uit die testen volgens haar ).

alle voordelen op een rijtje:

mooi salaris, met regelmatige opslag en vele doorgroeimogelijkheden
maaltijdcheques
mobiliteits toelage
eindejaarspremie
bedrijfspremie
33 betaalde verlofdagen
ambulante zorgen voor alle gezinsleden
hospitalisatie verzekering
overlijdens verzekering
30% korting op gas/elektriciteit ( nu dus 60% omdat mijn vriendin ook 30% heeft )
gewaarborgd inkomen
pensioenfonds
bedrijfswagen
total-fina tankkaart
gsm + abonnement
sociaal fonds
sociaal abonnement
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

daxie

Quote from: mikeske on April 28, 2009, 21:40:45
Bedankt allemaal, het eerste jaar zullen het vooral opleidingen zijn.
Daarna zien we wel  ;)

Men vriendin werk er ook al dus nu nog meer korting op elektriciteit en gas ( 2 x 30% = 60% korting  :thumbs-up: )

Mooi loon, heel wat voordelen, bedrijfswagen ( welliswaar maar een citroen jumper ), tankkaart, gsm + abbonnement, ...


helaas mike, de korting geldt maar 1 maal :)

mikeske

#2321
Quote from: daxie on April 29, 2009, 08:35:15
helaas mike, de korting geldt maar 1 maal :)

yessica had het nagevraagd en normaal was het 2 maal  :unhappy:
Quote from: daxie on April 28, 2009, 17:12:08
Als wat mike? Bij het kader?

zou je mij vertrouwen bij greetje  :devil:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Fabian92

Zou wel mooi zijn als het 2x korting was :colgate: 60%  :o
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

donaldk

Quote from: daxie on April 29, 2009, 08:35:15
helaas mike, de korting geldt maar 1 maal :)

Dat vermoedde ik al, helaas, anders kon je ten minste een echt twee persoons douche ophangen en een twee persoon bad neerzetten. Wordt Yessi vast heel blij van als je een uur lang der haar staat te wassen onder het hete water, NOT;-).

mikeske

Zo terug een pak geld weg:

motor:

nieuwe voor- achter band
nieuwe remblokjes voor & achter
nieuwe tandwielen
nieuwe ketting
nieuwe helm + donker visier
reinigingsmiddelen

+- 900€

auto:

nieuwe motor + turbo (occasie blok, maar met garantie )
Heeeeel wat werkuren

+- 4500€

en binnenkort misschien nog een grote aanschaaf ( wel niet ht gerelateerd )
Maar meer daarover later, is nog niet 100% zeker dat het doorgaat.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost