CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

molle

K*t Mike. Das wel heel slecht nieuws. Voor mij staat het vast. Ik koop niks meer bij Deltalight >:(
Het is overal hetzelfde gezever met die vriendjespolitiek in bedrijven. Vroeger ook voor gehad. Sterkte dude.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

blue-eyes

Het zegt iets over jou dat je deze stap hebt genomen! Grote klasse, dat zouden weinig anderen doen, zeker niet in deze onzekere tijd. Anderzijds is het natuurlijk niet iets wat je tevoren had gedacht, je had niet voor niets voor deze baan gekozen. Het is gewoon kloten.............



Sterkte daarmee en succes met het vinden van een nieuwe baan waarin je WEL veel plezier en waardering kan hebben ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

donaldk

Tjee en de laatste keer dat ik je er over las had je juist een hele goeie beurt gemaakt bij de grote baas, klote. Zijn heel veel van die minne mannetjes die mensen wegpesten in de wereld, helaas.

kermy

#2278
kop op Mike, er komen vast weer betere tijden. ;)
Goede mensen komen altijd boven drijven en dat zal bij jou ook gebeuren.
Verzet je gedachten met behulp van je vriendin en natuurlijk onze gezamenlijke hobby.
Met vriendelijke groet,


Kermy

celerontje

Hopelijk gaat er ergens weer een lampje branden ;D, of zeg ik nu iets TE grappigs? :-\

Heel vervelend voor je.
Maar als je je toch al niet op je gemak voelde, hoe lang had je het dan nog volgehouden?
Hopelijk je snel weer een nieuwe ''job'', zoals de Vlamingen dat zeggen! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

-madison-

Balen mike >:(
Ik hoop dat je snel een nieuwe baan vind waar je het beter naar je zin zult hebben!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

vieze freddie

dedju!
en bij de volgende firma waar ge werkt zulde nog van die kwistenbiebels tegenkomen, zo ver mogelijk van wegblijven en gene ambras mee zoeken
zegt wel iets over die bazen bij u
... en 't is de goeie moment om werk te zoeken

zet er u zo rap mogelijk over en veel geluk met de volgende job

ps vergeet uw 2 halve dagen per week waar ge recht op hebt niet te pakken
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA

auw moet pijn doen, en zeker in deze tijd  :(  Maar elke dag komt de zon op... verzet even je zinnen en ga er dan weer strak tegenaan...laat die mammieboys maar slijmen

R

Kl*te voor je mike!! Leef met je mee. Succes met zoeken!!

LittleNinja

Middag Mike.

Hoe zijn de ontwikkelingen?

LN
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

Goed Goed, al enkele gesprekken gehad.
Volgende week nog een stuk of 4 gesprekken.
En heb al 2 plaatsen die tevreden waren over het gesprek en een loonsvoorstel doen maandag.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

MLCinema

Zoals jij die situatie schetst, daar zou niemand toch normaal in kunnen werken. Behalve die mensen die de juiste mensen kennen. Gek genoeg zijn dat vaak mijn vrienden niet. Succes met het zoeken naar een nieuwe job en het is absoluut de juiste beslissing :thumbs-up:
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Quote from: mikeske on March 13, 2009, 18:40:06
Goed Goed, al enkele gesprekken gehad.
Volgende week nog een stuk of 4 gesprekken.
En heb al 2 plaatsen die tevreden waren over het gesprek en een loonsvoorstel doen maandag.
Da's goed nieuws! Gaat dus helemaal goedkomen :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Komt inderdaad helemaal goed.
De eerste avond deed het allemaal wat raar, maar sinds de dag erna ben ik een zeer gelukkig man.
Geen stress meer, geen gezaag, man man ben ik bij dat ik er vanaf ben ...

Overal waar ik op gesprek ga zijn de mensen zeer enthousiast over me.
En tot nu toe moet ik overal nog eens terug voor een 2e gesprek.
Altijd leuk voor het ego  :biggrin:

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Quote from: mikeske on March 13, 2009, 18:48:55
Komt inderdaad helemaal goed.
De eerste avond deed het allemaal wat raar, maar sinds de dag erna ben ik een zeer gelukkig man.
Geen stress meer, geen gezaag, man man ben ik bij dat ik er vanaf ben ...
Is logisch dat het eerst rot voelt. Daarna ga je het allemaal relativeren en zeker met een nieuwe baan in het vooruitzicht ben je het nare gevoel zo kwijt...

Quote from: mikeske on March 13, 2009, 18:48:55
Overal waar ik op gesprek ga zijn de mensen zeer enthousiast over me.
En tot nu toe moet ik overal nog eens terug voor een 2e gesprek.
Altijd leuk voor het ego  :biggrin:


Absoluut! Goeie mensen zijn moeilijk te vinden, zeker in deze tijd ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

molle

Hoe, dus geen broodjes komen smeren ;D

Komt goed Mike ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

ah, je zou ze horen zingen in tremelo:

kzag 2 beren broodjes smeren, oh dat was een wonder ...
was een wonder, boven wonder, ...

Ik wil het onszelf besparen  :tounge:

voor de mensen die het niet kennen:



Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

donaldk

Wow Mikey, weet Yessy het al :angel:.




'Bear'

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

donaldk


Seth__Gekko

Dat toont een waar karakter, en zo zie je maar, met een echte drive kom je er wel. Veel succes met je 2e gesprekken!

TheSpeedSkater

Lees het nu pas, vervelend. Al wat meer positieve ontwikkelingen?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

WickedGame

Poeh he, zit ook net even te lezen. Maar moet zeggen je toont karakter. En geloof mij maar figuren die op dit moment daar de dans ontspringen gaan vanzelf wel een keer op hun bek. Ik zie het overal om mij heen ook gebeuren. Veel vriendjespolitiek maar als het zover is gaan sommige nog het hardst onderuit. Wat dat betreft gun ik dat soort mensen weinig.

Maar zo te lezen zijn je huidige sollicitatie procedures goed verlopen en zitten er betere tijden aan te komen. Klinkt goed!

mikeske

Vandaag, na vele gesprekken, testen, "kruisverhoor" door een psygoloog, computertesten, ... een aantrekkelijk loonsvoorstel gekregen bij de firma EANDIS wat ik aanvaard heb.
Dit is de netbeheerder van gas/elektriciteit in Belgie.
Vanaf 15 mei kan ik er beginnen  :thumbs-up:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

daxie