CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

molle

Zal weldra weer even moeten afzakken richting kust zeker ;D
Mooi verslag en succes met de aanwinsten 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Quote from: TheSpeedSkater on November 12, 2008, 17:53:36
Hee Mike,

Feli alvast met je nieuwe aanwinsten !
Wat zijn de prijzen van deze speakers ongeveer?

denk dat de totaalset op 3600€ komt
Valt dus goed mee voor 4 monitors, een center, 2 subs, een subamp met dsp, een room analyzer en een paar stands.

Maar dit komt vooral omdat er geen verdelers en zo tussen zitten.

Quote from: daxie on November 12, 2008, 18:29:46
omdat ik hem zo vreemd er uit vind zien in vgl met de andere speakers :). Centers zijn altijd een compromis he.

Ik hoop dat hij matcht qua kleur, maar dat komt wel goed.

Ik vind ze alleszins erg mooi uitzien. Klinken doen ze zeker en vast ook wel.

ah hij ziet er misschien anders uit op de foto maar in het echt valt het zeer goed mee hoor.
hij is gewoon iets hoekiger omdat hij anders nogal wat zou wiebelen  :P
Alle speakers passen perfect samen, allemaal in pianolak zwart.

Quote from: molle on November 12, 2008, 19:10:25
Zal weldra weer even moeten afzakken richting kust zeker ;D
Mooi verslag en succes met de aanwinsten 8)

je bent welkom hoor  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Zal ik nog eens doen, maar moet eerst nog op een andere luisterplek zijn en heb het weer razend druk deze periode :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

HTip

Mooie review Mike en goede prijs voor die set :D

Wanneer krijg je ze?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

daxie

inderdaad de prijs valt heel erg goed mee... Ik ben benieuwd

Starred

waarom niet 4x een monitor, 1x center en 1x sub?

kermy

Beste Mike,


Wat een tempo, ik voorzie na de aanschaf van de speakers dat de processing en versterking er ook aan zal moeten geloven. ;)
Zoals iedere ht nut weet komt een verandering zelden alleen.
Maar hoe vertel jij dit iedere keer aan Yesica, mijn vrouw is geïnteresseerd en begripvol, maar deze grenzen hoef ik niet te verkennen. ;D
In ieder geval veel plezier gewenst met je nieuwe speakers.
Met vriendelijke groet,


Kermy

donaldk

Dat hoeft ie der niet te vertellen, heeft ze dan al lang hier gelezen;-).

JeKa

Quote from: daxie on November 12, 2008, 18:29:46
Centers zijn altijd een compromis he.


Maar in jouw geval toch zeker niet!

mikeske

Quote from: Starred on November 12, 2008, 23:28:02
waarom niet 4x een monitor, 1x center en 1x sub?


Ik vind de combinatie met de bijhorende subs's beter ( en mooier )

en ik zal nu dus 3 subs hebben.
onder elke monitor 1 en dan nog de SVS  8)
Quote from: kermy on November 12, 2008, 23:40:36
Beste Mike,


Wat een tempo, ik voorzie na de aanschaf van de speakers dat de processing en versterking er ook aan zal moeten geloven. ;)
Zoals iedere ht nut weet komt een verandering zelden alleen.
Maar hoe vertel jij dit iedere keer aan Yesica, mijn vrouw is geïnteresseerd en begripvol, maar deze grenzen hoef ik niet te verkennen. ;D
In ieder geval veel plezier gewenst met je nieuwe speakers.
Met vriendelijke groet,


Kermy

De viendin vond ze mooier dan de kef's dus voor haar was het ok.

De versterking blijft zeker nog een heeeeeel eind.
De harman kardons zijn gewoon super.

De rotel set denk ik ook nog een eind hoor.
Maar we zien wel.
Quote from: donaldk on November 13, 2008, 02:07:29
Dat hoeft ie der niet te vertellen, heeft ze dan al lang hier gelezen;-).

Mijn vriendin was mee naar de beurs dus ze had ze daar al gezien  ;D


Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

vind al die veranderingen niet zo leuk,
maar zolang mike geen veranderingen meer ziet, maakt hij er zelf... en op die manier dus...
Ben dit al beetje gewoon aan het komen... Is net zoals ik m'n kleerkast vernieuw zeker ;) Gelukkig valt de prijs daarvan beter mee...
Vaste klant bij CinéMike !!!

sj0er-D

#2086
Quote from: yessica on November 13, 2008, 21:01:01
vind al die veranderingen niet zo leuk,
maar zolang mike geen veranderingen meer ziet, maakt hij er zelf... en op die manier dus...
Ben dit al beetje gewoon aan het komen... Is net zoals ik m'n kleerkast vernieuw zeker ;) Gelukkig valt de prijs daarvan beter mee...
;D ;D ;D ze vind het helemaal niet leuk! :P

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

JeKa

Quote from: sj0er-D on November 13, 2008, 23:44:35
;D ;D ;D ze vind het helemaal niet leuk! :P

Is er iemand waarvan de partner het oprecht leuk vind dan, het eindeloze upgraden? Accepteren ok, maar leuk vinden is denk ik ook te veel gevraagd......

Jack-uit-Boz

Mijn vriendin laat me gewoon mijn ding doen, is niet echt haar hobby. Erg vinden doet ze het dus niet! Het kost alleen veel geld! Ik heb nu weer last van het upgrade virus: nieuwe speakers (XTZ???), een Pioneer KRP-500a, een nieuwe av receiver en een BR speler... En dan te bedenken dat ik eigenlijk ook nog een aparte stereo set wil. Over andere bekabeling wil ik het helemaal al niet hebben.  ;D

Dat alles gaat dus een pak geld kosten.... 

molle

Ik moet zelfs al mijn aankoopfacturen verstoppen en zwaar liegen over de prijzen tegen de vrouw des huizes :-X ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

LightStar

#2092
Quote from: JeKa on November 14, 2008, 10:27:47
Is er iemand waarvan de partner het oprecht leuk vind dan, het eindeloze upgraden? Accepteren ok, maar leuk vinden is denk ik ook te veel gevraagd......

helemaal waar

Quote from: molle on November 14, 2008, 10:51:54
Ik moet zelfs al mijn aankoopfacturen verstoppen en zwaar liegen over de prijzen tegen de vrouw des huizes :-X ;D

Zover gaat dat gelukkig niet hier. :P alles zit namelijk in 1 map
Marantz NR1605, PM7004, UD5007, NA7004, BD5004 (project htpc)

molle

Quote from: LightStar on November 14, 2008, 10:52:17
helemaal waar

Zover gaat dat gelukkig niet hier. :P alles zit namelijk in 1 map

Hier ook in 1 map maar die map blijft onvindbaar voor derden ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Jack-uit-Boz

Mijn vriendin heeft al lang in de gaten dat dit een hele dure hobby is ;D Mijn vriendin voelt zich maanden schuldig als ze een paar laarzen van meer dan 200 euro koopt  ;D

Wat vrouwen hebben met schoenen/laarzen en tassen hebben wij met AV...  ;)

molle

Quote from: Jack-uit-Boz on November 14, 2008, 10:58:45
Mijn vriendin heeft al lang in de gaten dat dit een hele dure hobby is ;D Mijn vriendin voelt zich maanden schuldig als ze een paar laarzen van meer dan 200 euro koopt  ;D

Wat vrouwen hebben met schoenen/laarzen en tassen hebben wij met AV...  ;)

Ik heb ook nog een zwak voor schoenen :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

JeKa

Quote from: molle on November 14, 2008, 14:17:03
Ik heb ook nog een zwak voor schoenen :-\
;D Ik ook, kan er nog wel bij! (ben de 20 paar al gepasseerd.......)


hifiman

Quote from: JeKa on November 14, 2008, 14:40:02
;D Ik ook, kan er nog wel bij! (ben de 20 paar al gepasseerd.......)


Ik heb ook zwakke schoenen, daarom heb ik ook 2 paar  :D

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4