CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Quote from: mikeske on July 10, 2008, 20:38:53
Door mijn verjaardag heb ik heel wat leuks bij, wat cadeau's ( natuurlijk multimedia gericht, want zo kennen ze de mike )

onderandere:









met de draadloze buzzers:



Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

DVDGuy

Quote from: mikeske on July 10, 2008, 21:14:33







Mike, de velgen, de auto en de nummerplaat zijn super; gij gemotoriseerd duiveltje  ;) ;D 8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

-madison-

Haal die lelijke sticker( >:D) eens van die zooo mooie auto af :-*

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

sj0er-D

Quote from: -madison- on July 10, 2008, 22:06:06
Haal die lelijke sticker( >:D) eens van die zooo mooie auto af :-*


vind ik ook;) je lijkt wel een vertegenwoordiger :) en je auto is met die sticker een stuk inbraakgevoeliger denk ik..

Dirc

wat doet het apple logo naast je kenteken?

donaldk

In Belgie is ie ook zonder koppelverkoop te koop. Tot nu toe de enige markt in Europa, waar dat 'officieel' zo is.

sj0er-D

Quote from: sj0er-D on July 10, 2008, 22:30:38
vind ik ook;) je lijkt wel een vertegenwoordiger :) en je auto is met die sticker een stuk inbraakgevoeliger denk ik..
ik doelde op de breitling sticker. over dat apple logo: mike is een gigantische appel fan :P lees voor de grap eens dit hele topic door.. elke pagina bijna wel iets van apple

daxie

aha, buzz quiz, ga ik ook eens kopen! leuke tip

Dirc

Quote from: sj0er-D on July 10, 2008, 22:44:31
ik doelde op de breitling sticker. over dat apple logo: mike is een gigantische appel fan :P lees voor de grap eens dit hele topic door.. elke pagina bijna wel iets van apple

ja maar dat zet je niet op je AUDI A6 STATION

celerontje

Nu jullie het over Apple freaks hebben, ken ik wel een mop:

Wat staat er op het graf van een Apple-freak?




Gestikt in z'n Apple-tje! ;D

Maar zoals ik al aangaf, die koppelverkoop mag dus niet in Belgie.
Maar waar ik wel benieuwd naar ben: Als je hem op alle netwerken kan gebruiken, zal in NL een KPN SIMkaart erin ook werken?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

mikeske

zo we vertrekken nu naar de apple store, yessi slaapt wel nog voor 85%  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Quote from: mikeske on July 11, 2008, 04:57:52
zo we vertrekken nu naar de apple store, yessi slaapt wel nog voor 85%  ;D

Wat jij over hebt voor een nieuw appeltje ;) Misschien toch een klein freakje >:D ;D

P.S. Arme Yessi ::) ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDGuy

............... en Mike, heb je er één gescoord?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

JeKa

Quote from: daxie on July 10, 2008, 22:45:30
aha, buzz quiz, ga ik ook eens kopen! leuke tip

Die ga ik ook zeker nog even halen, lijkt me leuk  :D

mikeske

Kl@te man, ik stond daar dus om iets voor 5u in de gietende regen.
De winkel ging om 6u open, dus ik was mooi op tijd dacht ik, er stonden wel al een paar mensen mensen voor me. ( de eerste stond er van 3u   )
Toen er nog 3 mensen voor me stonden kwamen ze doodleuk zeggen dat er geen meer waren.
En ze vanaf nu enkel nog reserveringen deden, Pffff
En ze hadden er dus maar 13 ...

2 witte 16GB's en 11 zwarte 8gb's

Zwaar balen en serieus ontchoocheld in "de grote launchdag van de ipone"
13 stuk voor de gehele regio is echt om er mee te lachen.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Inderdaad balen, Mike. Al die moeite voor niets :(

Heb je 'm wel gereserveerd?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Mrwhoopie

Ik heb al even een Iphone,en de nieuwe nu ook,maar het toestel is weer een teleurstelling eerste klas.
Ik ben een Mega apple-fan,maar van mobieltjes hebben ze nog niet veel kaas geheten.Dus ik blijf even bij de Nokia E90.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

Man man zeg sommige mensen hier kunnen toch wel serieus zagen zeg ...

Kopen ze uiteindelijk je tuner nadat ze er al 75€ minder voor betalen dan de vraagprijs, willen ze dan nog eens gratis verzending.
Dan ga je uiteindelijk akkoord, EISEN ze dan nog geld terug omdat er een krasje in is ...

Ik had hem beter gewoon weggegeven ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

JeKa

Quote from: mikeske on July 18, 2008, 23:26:34
Man man zeg sommige mensen hier kunnen toch wel serieus zagen zeg ...

Kopen ze uiteindelijk je tuner nadat ze er al 75€ minder voor betalen dan de vraagprijs, willen ze dan nog eens gratis verzending.
Dan ga je uiteindelijk akkoord, EISEN ze dan nog geld terug omdat er een krasje in is ...

Ik had hem beter gewoon weggegeven ...

Gewoon op zijn kosten terug laten sturen  >:D

hoekie

Quote from: mikeske on July 18, 2008, 23:26:34
Man man zeg sommige mensen hier kunnen toch wel serieus zagen zeg ...

Kopen ze uiteindelijk je tuner nadat ze er al 75€ minder voor betalen dan de vraagprijs, willen ze dan nog eens gratis verzending.
Dan ga je uiteindelijk akkoord, EISEN ze dan nog geld terug omdat er een krasje in is ...

Ik had hem beter gewoon weggegeven ...

En ik ben diegene die aan het zagen is.... tuurlijk jongen...
Ga je zelf nu niet indekken!

nieuwstaat is nieuwstaat (dan had je zo eerlijk moeten zijn en mij moeten melden dat de kap krasjes heeft en er een handvat een beschadiging heeft dan had ik m niet gekocht van je!) ... en dan verwacht niemand een apparaat met een kap die lijkt op een schaatsbaan en een beschadiging aan een handvat, en ik dus ook niet.

En ik EIS niets. Ik heb een voorstel gedaan voor vergoeden kap en een kleine vergoeding voor het handvat. Daar ga jij niet mee akkoord, dat mag. Dan stel ik voor de tuner retour te sturen want ik had een nieuwstaat tuner gekocht en geen beschadigde en dan ga je roepen: ik laat m staan op het postkantoor dan gaat die 14 dagen later weer retour naar nederland.....

edit; en jeka ik ga m niet op mijn kosten retour sturen... nogmaals ik zou een nieuwstaat apparaat kopen en geen beschadigde. Hij was toch niet verplicht mij het apparaat voor 75 euro minder te verkopen en eventueel gratis verzending.... ?

JeKa

Quote from: hoekie on July 19, 2008, 00:05:36
edit; en jeka ik ga m niet op mijn kosten retour sturen... nogmaals ik zou een nieuwstaat apparaat kopen en geen beschadigde. Hij was toch niet verplicht mij het apparaat voor 75 euro minder te verkopen en eventueel gratis verzending.... ?


Ik houd me wijselijk stil  :-X