CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

heb dit trouwens ook gekocht maandag:

9m 4mm² monster cable voor tussen sub amp en sub:



en een monster Icable:




Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#1377
nu nog aan het rond kijken voor een set wbt 0645's voor op de sub speaker cable en een Gramma voor er onder  :)





Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

sj0er-D


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Dacht ik niet ;)

Alhoewel je weer gelijk zult halen.
We mogen van de huurbaas geen huisdieren dusjah.
Vaste klant bij CinéMike !!!

donaldk

Quote from: yessica on March 21, 2008, 19:03:05
Weet je dat wel heel zeker ? >:D

Er is maar ruimte voor één poes in Mikey's huis :-X.

ACQUA


VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

donaldk


VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja




Coole deurmat.....   ::)


Bij ons komt er ook geen kat in. Zelfs niet als er drie "lieve" koppies naar me staan te staren! Momenteel ben ik "op jacht" naar de kat die denkt dat mijn carpoort zijn kattebak is. Ik geef the little pest en diens baasjes 1 maal de kans om hun leven te beteren en anders begin ik persoonlijk in hun tuin te crappen!!  >:D

Jaja...Kan het beest niets aan doen... dus dan doe ik het wel... ( schikdraad doet wonderen  :P )

Het aantal keren dat ik mijn vloer heb mogen dweilen omdat moeder natuur een kat te dom heeft gemaakt om dit te leren heeft het hoogste niveau wel bereikt...

Katje in huis?! NO FREAKING WAY!!  >:D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Roksan

Ik heb in het verleden twee katten gehad. Eén keer een weekend weggeweest. Toen ik thuis kwam dacht ik dat er inbrekers op bezoek waren geweest.......

Gordijnen en vitrage lagen op de grond. Behang was van de muren gekrabt. Boekenplanken waren leeg gegooid. Keuken kastjes waren open getrokken en alles was eruit gehaald. Zakken kattengrid waren open getrokken. Al mijn model auto's waren op de grond gegooid. Het was gewoon een t..... bende.

Die twee slimmerikken konden dus gewoon zelf alle deuren openmaken. De een sprong met zijn pootjes op de deurklink en de andere trok vervolgens de deur open.

Maar van de luidsprekers waren ze wel afgebleven. Helaas was er eentje later alsnog de klos (de luidspreker dus)

Een kat zal ook niet snel mijn vriend meer worden.......
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

daxie

Quote from: Roksan on March 22, 2008, 08:30:31
Ik heb in het verleden twee katten gehad. Eén keer een weekend weggeweest. Toen ik thuis kwam dacht ik dat er inbrekers op bezoek waren geweest.......

Gordijnen en vitrage lagen op de grond. Behang was van de muren gekrabt. Boekenplanken waren leeg gegooid. Keuken kastjes waren open getrokken en alles was eruit gehaald. Zakken kattengrid waren open getrokken. Al mijn model auto's waren op de grond gegooid. Het was gewoon een t..... bende.

Die twee slimmerikken konden dus gewoon zelf alle deuren openmaken. De een sprong met zijn pootjes op de deurklink en de andere trok vervolgens de deur open.

Maar van de luidsprekers waren ze wel afgebleven. Helaas was er eentje later alsnog de klos (de luidspreker dus)

Een kat zal ook niet snel mijn vriend meer worden.......


ik heb in mijn leven al een kat of 3 gehad... Nog nooit problemen gehad. Het is een kwestie van opvoeding, net als bij kinderen. (Het enige dat onze huidige kat durft doen is aan de deur krabben als ze binnen wil, maar daar zoeken we een oplossing voor)

Jeroen V

Quote from: mikeske on March 18, 2008, 20:35:40
Ja valt wel mee, maar blijf hem super vinden  ;D
Sub gaat snel inspelen hoor, want hij staat hier al 2 dagen bijna continu te spelen.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Leuk om te horen dat je er een behoorlijk stuk op vooruit bent gegaan. Jammer dat de afstand zo groot is, anders was ik graag een keertje langsgekomen om het geweld te horen :)

Veel plezier ermee :)

Jeroen V

Quote from: donaldk on March 21, 2008, 21:02:43
Er is maar ruimte voor één poes in Mikey's huis :-X.

Hij heeft tenminste een vriendin, en nog een leuke ook... Nu jij weer ;D

stoffels

feli met je sub mike , heb je de duikbootscene in u-571 al eens geprobeerd

mikeske

Quote from: donaldk on March 21, 2008, 21:02:43
Er is maar ruimte voor één poes in Mikey's huis :-X.

8)

Quote from: LittleNinja on March 22, 2008, 07:14:17


Coole deurmat.....   ::)


Bij ons komt er ook geen kat in. Zelfs niet als er drie "lieve" koppies naar me staan te staren! Momenteel ben ik "op jacht" naar de kat die denkt dat mijn carpoort zijn kattebak is. Ik geef the little pest en diens baasjes 1 maal de kans om hun leven te beteren en anders begin ik persoonlijk in hun tuin te crappen!!  >:D

Jaja...Kan het beest niets aan doen... dus dan doe ik het wel... ( schikdraad doet wonderen  :P )

Het aantal keren dat ik mijn vloer heb mogen dweilen omdat moeder natuur een kat te dom heeft gemaakt om dit te leren heeft het hoogste niveau wel bereikt...

Katje in huis?! NO FREAKING WAY!!  >:D

prachtig  ;D
Quote from: Roksan on March 22, 2008, 08:30:31
Ik heb in het verleden twee katten gehad. Eén keer een weekend weggeweest. Toen ik thuis kwam dacht ik dat er inbrekers op bezoek waren geweest.......

Gordijnen en vitrage lagen op de grond. Behang was van de muren gekrabt. Boekenplanken waren leeg gegooid. Keuken kastjes waren open getrokken en alles was eruit gehaald. Zakken kattengrid waren open getrokken. Al mijn model auto's waren op de grond gegooid. Het was gewoon een t..... bende.

Die twee slimmerikken konden dus gewoon zelf alle deuren openmaken. De een sprong met zijn pootjes op de deurklink en de andere trok vervolgens de deur open.

Maar van de luidsprekers waren ze wel afgebleven. Helaas was er eentje later alsnog de klos (de luidspreker dus)

Een kat zal ook niet snel mijn vriend meer worden.......

Die katten zouden een kopje kleiner zijn als het aan mij lag  >:D
Quote from: daxie on March 22, 2008, 08:55:56

ik heb in mijn leven al een kat of 3 gehad... Nog nooit problemen gehad. Het is een kwestie van opvoeding, net als bij kinderen. (Het enige dat onze huidige kat durft doen is aan de deur krabben als ze binnen wil, maar daar zoeken we een oplossing voor)


Ze zag er inderdaad geen kwaaie uit  ;D
Quote from: Jeroen V on March 22, 2008, 09:08:40
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Leuk om te horen dat je er een behoorlijk stuk op vooruit bent gegaan. Jammer dat de afstand zo groot is, anders was ik graag een keertje langsgekomen om het geweld te horen :)

Veel plezier ermee :)

Ja is inderdaad een eindje rijden, hoe is het trouwens met de 380 ?
Quote from: Jeroen V on March 22, 2008, 09:11:23
Hij heeft tenminste een vriendin, en nog een leuke ook... Nu jij weer ;D

hehe
Quote from: stoffels on March 22, 2008, 10:34:32
feli met je sub mike , heb je de duikbootscene in u-571 al eens geprobeerd

neen nog niet, vanmorgen wel naar 3 films gekeken en ook paar fragmenten en ben er heel tevreden mee  8)




Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#1394
Zo nog enkele nieuwe dingen besteld:

12 x



3 x



1 x




2 paar



Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Een vriend van me heeft een hele lading W&M gerief kunnen kopen voor een prijsje, dus ik heb alvast mijn slag geslaan  ;D

indien er nog mensen een pm hebben, stuur me een PM  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Ik ben helaas net voorzien van allemaal mooi W&M spul ;)
O.a. Tornado kabels en stekkers. Goede prijs/kwaliteitsverhouding 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ACQUA

ik heb ook alles van W&m goedkoop kunnen kopen, via mezelf dan. Wel enkel los materiaal, geen kant en klare kabels.  :-\ Maarja scheelt wel een enorm bedrag.

Ben benieuwd hoe hun coax het doet...

Kun je een vergelijk maken met je vorige sub Mike?  Wat heeft deze meer dan de vorige?

ACQUA

mikeske

Quote from: ACQUA on March 22, 2008, 14:18:46
ik heb ook alles van W&m goedkoop kunnen kopen, via mezelf dan. Wel enkel los materiaal, geen kant en klare kabels.  :-\ Maarja scheelt wel een enorm bedrag.

Ben benieuwd hoe hun coax het doet...

Kun je een vergelijk maken met je vorige sub Mike?  Wat heeft deze meer dan de vorige?

ACQUA

Diepgang zal niet veel schelen, maar muzikaliteit is echt 1000 x beter.
Hij is heel snel, precies, krachtig en nog veel meer  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

spijtig dat ik zoiets niet kwijtkan, tenzij ergens ver weg van het salon...

ACQUA