CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

NielsLu

Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

LittleNinja

Quote from: mikeske on November 30, 2007, 17:31:40
euh neen geen mike junior  ;D


... een Jessica junior in dat geval??  ;D
( Ohhh papa Mike, wat zal je kopzorgen krijgen met al die jongens voor de deur.. >:D  )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

Quote from: NielsLu on November 30, 2007, 17:53:51
Dat komt nog  ;) ;D O0

tuurlijk, maar nu nog niet  :P
Quote from: LittleNinja on December  2, 2007, 08:02:21

... een Jessica junior in dat geval??  ;D
( Ohhh papa Mike, wat zal je kopzorgen krijgen met al die jongens voor de deur.. >:D  )

sssssshhhht, ik wil er nog niet aan denken  ;D

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#1205
Zo net leuk nieuws gekregen.

De grote baas en de chef van de controle kwamen net naar mij.
Vanaf vandaag zijn er nog 2 functies meer die ik mag/kan beoefenen op het werk.

Ik ben hier ongeveer 2 jaar geleden begonnen als monteerder.
Na paar maanden wat verantwoorderlijkheid over andere monteerders en de verpakking.
Dan begin dit jaar naar Research en Developement verhuisd,
waar ik prototypes van nieuwe dingen mocht maken + dan gaan uitleggen in productie.
Vanaf vandaag mag ik ook de controle doen op inkomende goederen,
plus controle doen op retour toestellen, waar ik moet checken of de beschadingen door ons of de klant zijn.

Heb toegezegd voor de 2 nieuwe functies, maar vanmiddag ga ik dan wel direct naar de personeelsdienst.
Extra bevoegdheid = extra loon volgens mij  ;D ;D ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

sj0er-D

Quote from: mikeske on December  5, 2007, 12:20:32
Zo net leuk nieuws gekregen.

De grote baas en de chef van de controle kwamen net naar mij.
Vanaf vandaag zijn er nog 2 functies meer die ik mag/kan beoefenen op het werk.

Ik ben hier ongeveer 2 jaar geleden begonnen als monteerder.
Na paar maanden wat verantwoorderlijkheid over andere monteerders en de verpakking.
Dan begin dit jaar naar Research en Developement verhuisd,
waar ik prototypes van nieuwe dingen mocht maken + dan gaan uitleggen in productie.
Vanaf vandaag mag ik ook de controle doen op inkomende goederen,
plus controle doen op retour toestellen, waar ik moet checken of de beschadingen door ons of de klant zijn.

Heb toegezegd voor de 2 nieuwe functies, maar vanmiddag ga ik dan wel direct naar de personeelsdienst.
Extra bevoegdheid = extra loon volgens mij  ;D ;D ;D

gefeliciteerd man! :D

hoekie


molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

ACQUA

Hehe iemand met dezelfde funtie als mij  ;D

R


mikeske

#1211
Quote from: ACQUA on December  5, 2007, 17:17:56
Hehe iemand met dezelfde funtie als mij  ;D
bedankt allemaal  ;)

ben je ook een rasechte R&D'er ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Jep, onderhoud en ontwikkeling van oplossingen voor de productie van brandwerende platen,poeder,schuim e.d.

Sjors

Quote from: mikeske on December  5, 2007, 12:20:32
Zo net leuk nieuws gekregen.

De grote baas en de chef van de controle kwamen net naar mij.
Vanaf vandaag zijn er nog 2 functies meer die ik mag/kan beoefenen op het werk.

Ik ben hier ongeveer 2 jaar geleden begonnen als monteerder.
Na paar maanden wat verantwoorderlijkheid over andere monteerders en de verpakking.
Dan begin dit jaar naar Research en Developement verhuisd,
waar ik prototypes van nieuwe dingen mocht maken + dan gaan uitleggen in productie.
Vanaf vandaag mag ik ook de controle doen op inkomende goederen,
plus controle doen op retour toestellen, waar ik moet checken of de beschadingen door ons of de klant zijn.

Heb toegezegd voor de 2 nieuwe functies, maar vanmiddag ga ik dan wel direct naar de personeelsdienst.
Extra bevoegdheid = extra loon volgens mij  ;D ;D ;D



Super Mike ! flappies  ;)



Groet, Sjors

stoffels

rij je nu ook met zo'n golfkarretje rond tussen de verschillende afdelingen .....  ;D

HTip

Feli Mike 8)

Goed nieuws voor de lokale audio-, Mac en PS3-shops ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

gefeliciteerd Chef ;D 8)

Jij wordt vast nog directeur daar ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

sj0er-D

Quote from: tiptop on December  5, 2007, 19:37:56
gefeliciteerd Chef ;D 8)

Jij wordt vast nog directeur daar ;)

als er bij hem geld en tijd beschikbaar krijgt op zn werk om aan interne opleidingen te beginnen.. +enthausiasme en ambitie uiteraard... dan kan alles ;D :D

tiptop

Quote from: sj0er-D on December  5, 2007, 23:42:32
als er bij hem geld en tijd beschikbaar krijgt op zn werk om aan interne opleidingen te beginnen.. +enthausiasme en ambitie uiteraard... dan kan alles ;D :D
Was dat bij mij maar zo :P maar ik gun het Mike van harte. :D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

Zou wel graag manager zijn bij Deltalight, 17,000€ per maand + bedrijfswagen, tankkaart, visa, gsm + abbo, ...

maar ja  :P
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

blue-eyes

Quote from: mikeske on December  6, 2007, 20:14:42
Zou wel graag manager zijn bij Deltalight, 17,000€ per maand + bedrijfswagen, tankkaart, visa, gsm + abbo, ...

maar ja  :P

De leuke dingen van een JOB kan iedereen wel benoemen ;) . Je hebt ook de lasten van een dergelijke job!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mikeske

Quote from: Blue-Eyes on December  6, 2007, 20:22:31
De leuke dingen van een JOB kan iedereen wel benoemen ;) . Je hebt ook de lasten van een dergelijke job!

inderdaad, ik ben er meestal weg iets voor 17u, maar die mannen niet hé.
Als we er de vrijdagavond soms voorbijrijden rond 22u om naar een feestje te gaan of zo brand zijn licht regelmatig nog ...
Hij heeft er ondertussen ook al een scheiding aan overgehouden.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

tiptop

Moet ie ook nog de helft van zijn loon inleveren aan alimentatie  :-X :-\ :P ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Zit je daar voor tot 22.00 uur 's avonds op je kantoortje. Kom je eindelijk thuis, heb je nog niets. :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.