CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Vandaag had ik op het werk 2 beugels laten maken, spuiten en vernissen voor mijn center.
Maar eenmaal thuisgekomen waren ze blijkbaar te groot  :-\

Morgen dus nieuwe laten maken  ;D ;D ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

sj0er-D

Quote from: mikeske on November  7, 2007, 21:41:55
Vandaag had ik op het werk 2 beugels laten maken, spuiten en vernissen voor mijn center.
Maar eenmaal thuisgekomen waren ze blijkbaar te groot  :-\

Morgen dus nieuwe laten maken  ;D ;D ;D

das balen.. :-\ maar wel mooi dat je zo snel nieuwe kan laten maken  :)

mikeske

Quote from: sj0er-D on November  7, 2007, 22:39:00
das balen.. :-\ maar wel mooi dat je zo snel nieuwe kan laten maken  :)

ik werk op research en development en daar maken we voornamelijk prototypen.
Als ik een tekening van een stuk doorstuur om te laten maken dan weten ze toch niet voor wat het is  :P
Dus morgen maten op de tekening beetje aanpassen en terug laten zagen, plooien, spuiten  ;D
En er terug opzetten in grote letters:  ASAP  >:D

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

mikeske

Quote from: Christiaan Sauer on November  7, 2007, 22:50:41
;D ;D ;D
Doe je goed :P

ja he  :)

Ik vraag me toch af of die gasten in de werkplaats dat echt niet doorhebben.
Ik zie totaal niet in wat mijn beugels te maken kunnen hebben met designverlichting hoor ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

VlisChris

#1180
;D
Maar zolang ze niet vragen: gewoon doen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

sj0er-D

Quote from: mikeske on November  7, 2007, 22:53:40
ja he  :)

Ik vraag me toch af of die gasten in de werkplaats dat echt niet doorhebben.
Ik zie totaal niet in wat mijn beugels te maken kunnen hebben met designverlichting hoor ...

ophang constructie? (industriele stijl ;D )

Sjors

#1182
Mike en Yessica heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van het verlies van je/jullie maatje!  :-\



Groet, Sjors

tekke

Hoi Mike,

Ik lees net pas het nare bericht van je goede vriend Kenny. Iig alsnog gecondoleerd. Zal wel even duren voordat je zonder nadenken langs die boom kunt rijden. Zoiets blijft je altijd bij... Sterkte ook voor je vriendin Yessica. Probeer samen met haar aan de leuke momenten te denken. 23 jaar ...echt weer veel te jong!

iedere keer als ik dit soort tragische dingen hoor dan zet het me wel aan het denken hoor.....

Sterkte.

Groeten Tekke
Woonkamer
Panasonic: TX-P42G10E (Gecalibreerd door Frank) | ThemeScene HD700  | ONKYO PR-SC886  | ARCAM FMJ P7  | Denon DVD-3800BD  | Sony PS3  | HDX-1000  | B&W DM603s3 / DM601s3 / LCR60s3 | Canton Sub
Slaapkamer
Sony KDL-32MRX1 / BDP-S550

Audiofiel

Ook vanuit hier veel sterkte gewenst voor jullie tweeën. Ik weet hoe het is om één van je vrienden door een ongeluk te verliezen. Dat is een hele vervelende en onwerkelijke periode. :-\

Bedenk dat iemand in feite pas echt dood is als je niet meer aan hem of haar denkt. Zolang de gedachte aan iemand maar blijft leven is iemand niet vergeten. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

mikeske

bedankt allemaal voor  de steun.

Morgen wordt denk ik de zwaarste dag, dan is het zijn begrafenis.
Kan me al de hele week sterk houden, maar morgen zal me dat niet meer lukken...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

DVDGuy

Quote from: mikeske on November  8, 2007, 17:27:31
bedankt allemaal voor  de steun.

Morgen wordt denk ik de zwaarste dag, dan is het zijn begrafenis.
Kan me al de hele week sterk houden, maar morgen zal me dat niet meer lukken...


Sterkte, in het bijzonder morgen en emoties mogen tegewoordig getoond worden hoor  :'(
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

chulin

Quote from: DVDGuy on November  8, 2007, 17:37:13
Sterkte, in het bijzonder morgen en emoties mogen tegewoordig getoond worden hoor  :'(

Helemaal me eens, vanaf hier ook veel sterkte morgen Mike
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

molle

#1188
Sterkte morgen Mike. Beter alles de vrije loop laten dan het in te houden. Heb ik voor mijzelve met de laatste begrafenis ook ondervonden.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Bionica

Sterkte Mike & Yessica!! Vooral morgen!!
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

manta


The Foundation

Quote from: mikeske on November  7, 2007, 22:49:28
ik werk op research en development en daar maken we voornamelijk prototypen.
Als ik een tekening van een stuk doorstuur om te laten maken dan weten ze toch niet voor wat het is  :P
Dus morgen maten op de tekening beetje aanpassen en terug laten zagen, plooien, spuiten  ;D
En er terug opzetten in grote letters:  ASAP  >:D



ne R&D 'er die voor zijn eigen ,verkeerd research doet ? O0

HTip

Mike & Yessica, heel veel sterkte morgen!!

Je sterk houden is nergens voor nodig, beter je emoties de vrije loop laten en er veel over (blijven) praten. Dat is naar mijn mening de beste manier om het te verwerken.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

Ondertussen zijn we al iets verder.
begrafenis en de dagen erna waren redelijk zwaar.
Maar ondertussen mijn zinnen kunnen verzetten en klaar voor een nieuwe start.

Nogmaal bedankt allemaal voor de steun HT-makkers  ;)

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

zo ondertussen zijn we al wat verder.

Er is ondertussen nog iets bijgekomen in CinéMike
Namelijk een PS3 met ondertussen al 8 spelletjes, een afstandsbediening en een bluetooth oortje  8)

Zal zo vlug mogelijk een foto nemen van de nieuwe opstelling  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Quote from: mikeske on November 27, 2007, 17:57:55
zo ondertussen zijn we al wat verder.

Er is ondertussen nog iets bijgekomen in CinéMike



Ik dacht even nu komt het hoor, Mike Junior  ;D

sj0er-D

Quote from: Sjors on November 27, 2007, 21:26:40

Ik dacht even nu komt het hoor, Mike Junior  ;D

dat zou zomaar kunnen.. ook al weet hij er zelf nog niks van ;D :P

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Audiofiel

Quote from: Sjors on November 27, 2007, 21:26:40
Ik dacht even nu komt het hoor, Mike Junior  ;D

Precies wat ik ook dacht.....







                                                                                            alleen dan en Yessica junior. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.