CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroentjuh

 :o

Gecondoleerd, sterkte met dit verlies.

ACQUA

ook hier oprechte deelneming, nog zo jong. Te jong...

HTip

Gecondoleerd en sterkte... 23 is inderdaad veels te jong.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

molle

@Yessica. Feli met je nieuwe job hoor ;)
@Mike. Gecondoleerd kerel. IS echt wel veel te jong.... :( Sterkte gewenst.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

daxie

deelneming met het verlies van je vriend... zo velen komen op dergelijke manier om, te veel en te jong

denoontje


sj0er-D


mikeske

Allemaal bedankt voor de steun.

Ben dus gaan kijken deze morgen voor het vrak, maar was nog niet vrijgegeven van het parket.
Misschien best dat ik het niet gezien heb ...

Begint meer en meer door te sijpelen dat hij niet even weg is of ziek is of ... Maar voorgoed weg
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

sj0er-D

Quote from: mikeske on November  2, 2007, 15:13:34
Allemaal bedankt voor de steun.

Ben dus gaan kijken deze morgen voor het vrak, maar was nog niet vrijgegeven van het parket.
Misschien best dat ik het niet gezien heb ...

Begint meer en meer door te sijpelen dat hij niet even weg is of ziek is of ... Maar voorgoed weg

ja misschien is dat inderdaad maar beter. ik zou maar even rustig aan doen.. is er geen bijeenkomst waar je heen kan? een wake of iets dergelijks?

Onne


stoffels

innige deelneming mike, probeer de mooie momenten die je met hem had te koesteren. Sterkte

gvy

Mike,

Dit zijn inderdaad momenten , waarop je verweesd achterblijft, en tot het besef komt dat je je vriend nooit meer terug ziet.
Koester de mooie herinneringen, vergeet de mindere en praat erover met anderen die Kenny goed gekend hebben, krop niets op.
Sterkte man.

Geert

chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

mikeske

bedankt allemaal,

Gisterenavond nog eens gaan kijken naar de plaats.
Er lagen al enkele rozen, een kader met zijn foto en een kaarje die brande.
Ook wat briefjes van zijn vriendin en van vrienden.

Erna iets gaan drinken met enkele vrienden die kenny ook goed kenden.

Gisteren ook nog wat andere dingen gedaan thuis om mijn gedachten te verzetten.
Heb mijn dvd rekken van op mijn oude kamer ( CinéMike I ) opgehangen boven in de hal.
Vervolgend alle dvds ( die door elkaar in dozen zaten ) er terug per genre in het rek gezet.
Ziet er wel sjiek uit  8)

Dan nog in de woonkamer een plankje opgehangen boven de zetel.
En daar staat nu ( een deel van ) mijn Scarface collectie op.

Ondertussen hangt ook al de spiegel boven het dressoir en ligt er een wollig tapijt voor de zetel.
Heel wat veranderingen dus in ons huisje  :)

Zal vandaag nog enkele foto's nemen en ze hier posten  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

LittleNinja

Geen best verhaal Mike. Wens zijn familie veel sterkte toe van ons ( het forum )...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Magura

Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

mikeske

Nogmaals bedankt allemaal voor de steun.
Net nog eens zitten kijken naar wat foto's van onze feestjes.
We hebben toch heel wat super momenten gehad samen  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Quote from: mikeske on November  4, 2007, 17:45:52
Nogmaals bedankt allemaal voor de steun.
Net nog eens zitten kijken naar wat foto's van onze feestjes.
We hebben toch heel wat super momenten gehad samen  :)

Dat zijn ook de momenten die je moet koesteren. Af en toe naar foto's kijken helpt bij het verwerkingsproces. Hoe gaat Yessica ermee om? Ik neem aan dat jullie samen met elkaar hebben gefeest...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Quote from: htip on November  4, 2007, 18:11:53
Dat zijn ook de momenten die je moet koesteren. Af en toe naar foto's kijken helpt bij het verwerkingsproces. Hoe gaat Yessica ermee om? Ik neem aan dat jullie samen met elkaar hebben gefeest...

Ze geloofde het eerst allemaal niet echt.
Maar toen ze de beelden op tv en de plaats van het ongeval zag besefte ze ook dat het echt was.
Ze heeft het er ook heel moeilijk mee dat hij er niet meer is.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Lijkt me ook moeilijk te geloven...
Ook sterkte gewenst voor Yessica.
Gelukkig hebben jullie elkaar om het verlies te verwerken.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

yessica

#1172
Tis moeilijk ja.
Ik kan er nog altijd niet bij...
Vaste klant bij CinéMike !!!

Dutchie

Mike en Yessica... héél veel sterkte met het verwerken hiervan. Zoiets blijft onbegrijpelijk en is eigenlijk niet te bevatten.
Helaas is het wel de harde waarheid. Heb het zelf 2 keer met een motorvriend meegemaakt.
Blijf vasthouden aan de goeie herinneringen!!
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

tiptop

Gecondoleerd alletwee :-\
Heel veel sterkte!!!
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.