CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yessica

ja kzou het inderdaad moeten vieren. Ik zal moeten wachten tot hij van de voorstelling komt.
En met dat ik veel honger had. Heb ik dan maar net gegeten.
Vaste klant bij CinéMike !!!

donaldk

#1126
Quote from: yessica on October 26, 2007, 08:41:42
dank jullie wel ;)

Publiek/privaat, dus geen examen;-).

Maar een medische keuring voor een adminstratie baantje, waar gaat het heen met deze wereld. Van de week nog op het VRT Nieuws een slanke laborante werd gediscrimineerd door de politie, omdat ze te dik is, ahum :o. rechtzaak er tegenaan, groot gelijk heeft ze.

Oh ja, 7 november is woensdag :-X.

Maar gefeliciteerd.

mikeske

Quote from: Joris1971 on October 26, 2007, 17:37:28
Hi Mike en Yessica,

Mike, waar heb je die HDMI switch vandaan gehaald en wat koste die?


Apple premium reseller, verkopen ze bij de accesoires voor de apple tv.
Kost slechts 99€  ( je hebt er zelfs een AB bij  ;) )
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Quote from: yessica on October 26, 2007, 18:02:59
ja kzou het inderdaad moeten vieren. Ik zal moeten wachten tot hij van de voorstelling komt.
En met dat ik veel honger had. Heb ik dan maar net gegeten.

Hebben jullie het nog gevierd gisteravond?

Details zijn niet nodig ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Quote from: htip on October 27, 2007, 08:17:58
Hebben jullie het nog gevierd gisteravond?

Details zijn niet nodig ;D

ik heb mijn goede wil getoond toen ik thuis kwam, Leopard in de doos gelaten en ga hem nu pas installeren.
Gisteren samen gezellig gekeken naar de dvd die ik haar de dag ervoor cadeau had gedaan voor haar nieuwe job.
Was een dvd van een stand-up comedian en we hebben ons een breuk gelachen  ;D ;D ;D
Zo wist het vrouwtje terug dat ze op de 1e plaatst staat  :) en ik had ook nog vlug even gestopt bij de juwelier voor een paar oorbelletjes waar ze mee in de wolken was.








Offtopic: ik was de eerste was die Leopard kocht in de APR te kortrijk  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Heel goed Mike :D

Klopt je sig ook weer helemaal ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

daxie

Quote from: donaldk on October 26, 2007, 18:33:30
Publiek/privaat, dus geen examen;-).

Maar een medische keuring voor een adminstratie baantje, waar gaat het heen met deze wereld. Van de week nog op het VRT Nieuws een slanke laborante werd gediscrimineerd door de politie, omdat ze te dik is, ahum :o. rechtzaak er tegenaan, groot gelijk heeft ze.

Oh ja, 7 november is woensdag :-X.

Maar gefeliciteerd.

totally off topic, maar in de reglementering van de politie staat duidelijk dat je een bmi onder de 26 moet zijn. Nu kan je terecht discussieren of dat een goede regel is, maar de kwestie is dat hij er is. Als je solliciteert dan verklaar je jezelf in mijn ogen akkoord met die regels, hoe stom ze ook zijn. Ga je niet akkoord met die regels, dan moet je in de eerste plaats daar niet solliciteren, en de regels op voorhand aanvechten en niet achteraf komen klagen.

maar goed, dat doet er niet toe.

Veel succes met de job Yessica!

mikeske

zo, vandaag was me het dagje wel  :P

Opstaan om 5u45 en ons klaarmaken voor een heuse rit met de motor.
Vandaag was namelijk het laatste grote treffen dat we rijden met de club.

Om 6u30 vertrokken naar de carwash om hem mooi te laten blinken.
Rond 7u waren we aan het clublokaal en iets later vertrokken we dan richting Hamme.
Een uur later waren we er, vervolgens de volledige tocht gedaan, met de nodige stops hier en daar.
Om uiteindelijk aan te komen op de eindbestemming rond 17u30.
Dan daar nog wat gerust en rond 18u terug vertrokken richting thuis.
Uiteindelijk aangekomen iets over 19u.

Resultaat 7u12min effectief gereden ( 456km ) en doodop  :P

Maar was de moeite waard  ;)

Foto's volgen
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Peter dikkeprima

Quote from: mikeske on October 28, 2007, 21:27:44
zo, vandaag was me het dagje wel  :P

Opstaan om 5u45 en ons klaarmaken voor een heuse rit met de motor.
Vandaag was namelijk het laatste grote treffen dat we rijden met de club.

Om 6u30 vertrokken naar de carwash om hem mooi te laten blinken.
Rond 7u waren we aan het clublokaal en iets later vertrokken we dan richting Hamme.
Een uur later waren we er, vervolgens de volledige tocht gedaan, met de nodige stops hier en daar.
Om uiteindelijk aan te komen op de eindbestemming rond 17u30.
Dan daar nog wat gerust en rond 18u terug vertrokken richting thuis.
Uiteindelijk aangekomen iets over 19u.

Resultaat 7u12min effectief gereden ( 456km ) en doodop  :P

Maar was de moeite waard  ;)

Foto's volgen

Met mensen van dit forum?

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Peter dikkeprima

Quote from: mikeske on October 29, 2007, 16:16:28
nope gewoon met mensen van onze motoclub  :)

Aaah ok! Dacht al...zo snel? Zag jullie vorige week nog spreken over een eventuele meeting maar dat moet nog komen dus.

stoffels

Quote from: mikeske on October 28, 2007, 21:27:44

Resultaat 7u12min effectief gereden ( 456km ) en doodop  :P


7u12min gereden met de vriendin achterop ???
En jullie zijn nog samen..... ?
wow, zij ziet je echt wel graag  O0

mikeske

Quote from: peter26 on October 29, 2007, 16:21:33
Aaah ok! Dacht al...zo snel? Zag jullie vorige week nog spreken over een eventuele meeting maar dat moet nog komen dus.

inderdaad
Quote from: stoffels on October 29, 2007, 20:31:28
7u12min gereden met de vriendin achterop ???
En jullie zijn nog samen..... ?
wow, zij ziet je echt wel graag  O0

yup, 7u12min effectief gereden  8)

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Quote from: stoffels on October 29, 2007, 20:31:28
7u12min gereden met de vriendin achterop ???
En jullie zijn nog samen..... ?
wow, zij ziet je echt wel graag  O0

Ja ik zie hem echt heel graag ;)
Maar vandaag heb ik wel m'n twijfels. Ik heb overal spierpijn van op die motor te zitten.
m'n armen kunnen niet meer omhoog. M'n rug doet ongelofelijk pijn. Net zoals m'n nek.
Dus ja...hopelijk gaat dit allemaal heel vlug over ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

sj0er-D

Quote from: yessica on October 29, 2007, 22:29:11
Ja ik zie hem echt heel graag ;)
Maar vandaag heb ik wel m'n twijfels. Ik heb overal spierpijn van op die motor te zitten.
m'n armen kunnen niet meer omhoog. M'n rug doet ongelofelijk pijn. Net zoals m'n nek.
Dus ja...hopelijk gaat dit allemaal heel vlug over ;)

dat probleem heb je niet in die mate als je zelf rijd.. dus er zit maar een ding op ;D motorrijbewijs halen :P

mikeske

Quote from: sj0er-D on October 29, 2007, 22:31:21
dat probleem heb je niet in die mate als je zelf rijd.. dus er zit maar een ding op ;D motorrijbewijs halen :P

klopt, ik heb niks van last  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Quote from: sj0er-D on October 29, 2007, 22:31:21
dat probleem heb je niet in die mate als je zelf rijd.. dus er zit maar een ding op ;D motorrijbewijs halen :P

Haha, dat dacht ik niet. Hoe meer treffens we meedoen hoe meer schrik ik eigenlijk krijg op die motor.
Nuja, betert wel weer hoop ik. En zelf rijden... Ik zou het wel willen hoor maar ik zou dan weer willen dat mikeske bij mij blijft rijden. En ik ben eerder het type die heel stilletjes en traagjes en vooral rustig zou willen rijden. En daar zou Mike dan weer de zenuwen van krijgen ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

sj0er-D

#1143
Quote from: yessica on October 29, 2007, 22:34:27
Haha, dat dacht ik niet. Hoe meer treffens we meedoen hoe meer schrik ik eigenlijk krijg op die motor.
Nuja, betert wel weer hoop ik. En zelf rijden... Ik zou het wel willen hoor maar ik zou dan weer willen dat mikeske bij mij blijft rijden. En ik ben eerder het type die heel stilletjes en traagjes en vooral rustig zou willen rijden. En daar zou Mike dan weer de zenuwen van krijgen ;)

Haha klinkt precies zoals bij mijn vriendin. Op vakantie in Griekenland 1 jaar terug hebben we een 660cc quad gehuurd (Yamaha Raptor). We gingen daarmee vanaf het plaatsje Kos naar een strand genaamd paradise beach (prachtig trouwens..! tot je knieen in het glasheldere water staan en dan de vissen die je normaal alleen in een (extreem) tropisch aquarium ziet om je benen heen zien zwemmen) heen reed ik en deden we er 3 kwartier over, terug reed mijn vriendin en wat denk je... dat duurde het dubbele  :P ;D ik denk overigens dat dat komt omdat zij de moeite neemt om om zich heen te kijken en ik alleen denk yeaaahhh ik rij op een zware quad wwhoooeeehoeeeee :P ::).

donaldk

Quote from: yessica on October 29, 2007, 22:29:11
Ja ik zie hem echt heel graag ;)
Maar vandaag heb ik wel m'n twijfels. Ik heb overal spierpijn van op die motor te zitten.
m'n armen kunnen niet meer omhoog. M'n rug doet ongelofelijk pijn. Net zoals m'n nek.
Dus ja...hopelijk gaat dit allemaal heel vlug over ;)

Mike grijp je kans!!!

*Donald geeft Mikeske een flesje Natusan aan*

mikeske

#1145
Vandaag wat minder nieuws te horen gekregen  :-\

Een goede vriend van me ( en een hele tijd ook collega geweest ) is vanmorgen om 4u op een paar honderd meter van mijn huis verongelukt.
Met zijn auto op een boom gereden en op slag dood ... 23 jaar oud, in de fleur van zijn leven ...



vaarwel Kenny  :'(
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

Oef....wat een vreselijk verhaal..


Gecondoleerd.

NielsLu

Dat zijn echt de minste dingen die je in je leven kunt meemaken   :'(

Gecondoleerd!
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

mikeske

bedankt voor de steun,

gelukkig was hij alleen anders waren er meerdere doden, heb al gaan kijken waar het ongeluk gebeurt is.
En ga nu eens kijken naar zijn wagen.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Roksan

Gecondoleerd. Wat een naar bericht zeg. Veel sterkte de komende tijd......
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO