CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Quote from: gvy on October 24, 2007, 22:39:41
Maar hoe zou sven nu Yessica op z'n Ipod zetten ???  ;D

Misschien heeft Sven wel een Ipod Video en heeft hij het clipje van Yessica in het nieuwe setje er op gezet he  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Quote from: mikeske on October 24, 2007, 22:41:43
Misschien heeft Sven wel een Ipod Video en heeft hij het clipje van Yessica in het nieuwe setje er op gezet he  ;)

Vrouwtje naast mij op het vliegtuig zal lachen :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

gvy

Quote from: molle on October 24, 2007, 22:40:46
Foto's he Geert, foto's ;D



Ja juist,
om in het vliegtuig naar te luisteren  >:D

Geert

HTip

Quote from: mikeske on October 24, 2007, 22:41:43
Misschien heeft Sven wel een Ipod Video en heeft hij het clipje van Yessica in het nieuwe setje er op gezet he  ;)

Yeah right, maak ons maar lekker ;) ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

molle

Quote from: gvy on October 24, 2007, 22:44:48
Ja juist,
om in het vliegtuig naar te luisteren  >:D

Geert

Klank en beeld he ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Peter dikkeprima

volgens mij moeten we dit forum eens hernoemen naar: Show your private hometheaters and girlfriends here!


yessica

Quote from: peter26 on October 25, 2007, 09:09:51
volgens mij moeten we dit forum eens hernoemen naar: Show your private hometheaters and girlfriends here!



héhé ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

_ MarcelloW _

Quote from: mikeske on October 24, 2007, 16:52:38
we gaan straks terug naar de winkel voor een verwarming en filter  ;)

Super, ze zullen je dankbaar zijn!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

yessica

Quote from: _ MarcelloW _ on October 25, 2007, 09:54:22
Super, ze zullen je dankbaar zijn!

Water is veel warmer. Ze gaan nu veel vlugger een rondje zwemmen. Enkel de filter...

de filter brengt ook zuurstof in het water. Maar die zorgt voor een wat sterke stroming. En met een beetje geluk kunnen ze tegen de stroming zwemmen maar soms zie je ze maar spartelen om er onder uit te komen.
Vaste klant bij CinéMike !!!

Peter dikkeprima

Quote from: yessica on October 25, 2007, 09:49:37
héhé ;)

Je bent nu een beetje eenzaam hier yessica, ik zie niet veel andere vriendinnen hier! ;)

Als m'n nieuwe huis straks klaar is + hometheatre dan zal ik voorzichting eens vragen of ik mijn vriendin hier ook eens mag posten  ;D Heb je in ieder geval concurrentie!

yessica

Quote from: peter26 on October 25, 2007, 09:56:46
Je bent nu een beetje eenzaam hier yessica, ik zie niet veel andere vriendinnen hier! ;)

Als m'n nieuwe huis straks klaar is + hometheatre dan zal ik voorzichting eens vragen of ik mijn vriendin hier ook eens mag posten  ;D Heb je in ieder geval concurrentie!

Hier is altijd wel iets te beleven ;)
En waarom voorzichtig vragen? ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Peter dikkeprima

Quote from: yessica on October 25, 2007, 09:59:55
Hier is altijd wel iets te beleven ;)
En waarom voorzichtig vragen? ;)

Waarom voorzichting? Nou ja, denk dat ze een beetje moeite heeft met het idee dat iedereen hier haar een beetje kan bekijken terwijl ze geen idee heeft wie het allemaal zijn  :P Ze vindt de gedachte al raar dat ik hier dagelijks een beetje in mensen hun woonkamer zit te kijken naar de meest mooie hometheatre opstellingen !  ;D

yessica

In het begin vond ik het ook raar. Het feit dat er zoveel mensen zijn die zoveel geld aan wat muziek en beeld en zo voort kunnen uitgeven.
Ik probeer nog altijd mijn best te doen om mikeske wat in te tomen ;) want soms is dat wel heel erg nodig. En dat veranderde allemaal toen hij hier op het forum kwam. Wat zouden de redenen daarvan zijn? :) Nuja ik heb me al wat kunnen verzoenen met twee van z'n hobby's.
De Ht en z'n passie voor Apple. De laatste hobby zal ik me waarschijnlijk nooit helemaal mee kunnen verzoenen. Dat is z'n passie om gevaarlijk te doen tijdens het motorijden. Iedere dag als hij op weg is naar het werk of zo ben ik al bang dat hij iets zou tegen komen. De vorige keer heeft mij duidelijk schrik beginnen aanjagen. Maar ja. Hij let ergens wel heel goed op hoor ! :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Peter dikkeprima

Quote from: yessica on October 25, 2007, 10:13:09
In het begin vond ik het ook raar. Het feit dat er zoveel mensen zijn die zoveel geld aan wat muziek en beeld en zo voort kunnen uitgeven.
Ik probeer nog altijd mijn best te doen om mikeske wat in te tomen ;) want soms is dat wel heel erg nodig. En dat veranderde allemaal toen hij hier op het forum kwam. Wat zouden de redenen daarvan zijn? :) Nuja ik heb me al wat kunnen verzoenen met twee van z'n hobby's.
De Ht en z'n passie voor Apple. De laatste hobby zal ik me waarschijnlijk nooit helemaal mee kunnen verzoenen. Dat is z'n passie om gevaarlijk te doen tijdens het motorijden. Iedere dag als hij op weg is naar het werk of zo ben ik al bang dat hij iets zou tegen komen. De vorige keer heeft mij duidelijk schrik beginnen aanjagen. Maar ja. Hij let ergens wel heel goed op hoor ! :)

Dat feit blijft ook vreemd maar misschien ken je het gezegde: Wie het breed heeft laat het breed hangen ;)

Al wil het niet altijd zeggen dat iemand rijk is wanneer hij een set van 20.000,- heeft staan. Ik zie zoveel woonkamers waar voor een vermogen aan audio apparatuur staat maar een inrichting wat echt nergens op lijkt. Moet eerlijk zijn dat ik nog altijd geen huiskamer heb gezien met een strakke inrichting en daarin de audio geintegreerd. Het is het allemaal net niet, op een paar mooie kamers na hoor. Ben echt benieuwd wat jullie straks van onze kamer + apparatuur gaan vinden :) dat wordt pas richting Maart 2008.

Hehehe...boys & toys..ze zeggen dat motorrijders de betere verkeersdeelnemers zijn. Ben het daar zelf niet altijd mee eens maar daar verschillen de meningen over :)

daxie

Ik steun je daarin wel yessica.

Het is al gevaarlijk genoeg voor motorijders als ze zelf voorzichtig zijn. Zelf nog wat spelen is om problemen vragen denk ik. (Maar ik ben dan ook een saaie fietser :p)

yessica

Quote from: daxie on October 25, 2007, 10:34:02
Ik steun je daarin wel yessica.

Het is al gevaarlijk genoeg voor motorijders als ze zelf voorzichtig zijn. Zelf nog wat spelen is om problemen vragen denk ik. (Maar ik ben dan ook een saaie fietser :p)

ja ik ga ook altijd met de fiets. zondag doen we een groot treffen. Het laatste voor deze winter.
De laatste tijd rijd hij wel heel voorzichtig. Maar ja... Het is ook niet altijd de motorijder z'n schuld hé.
Hoe vaak gebeurt het niet dat ze gewoon niet gezien worden door de automobilist of zo ?
Het zit allemaal in de kleine hoekjes natuurlijk.
Vaste klant bij CinéMike !!!

Jeroentjuh

#1091
Inderdaad.. heb al een paar keer flink in de ankers gemoeten omdat een automobilist niet in zijn spiegel / over zijn/haar schouder keek...

Maar je zit ook nogal snel een een dooie hoek, en je snelheid is vaak ook hoger.. dan kun je niet altijd kwalijk nemen dan een automobilist je niet ziet... ( in veel gevallen wel maar niet altijd ;) )

Misschien wordt het van het voorjaar een keer tijd om een HTF motor tour te houden  :)?

mikeske

amai amai, veel reacties hier  :)

Net alles gelezen maar zal vanavond reageren.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Quote from: peter26 on October 25, 2007, 09:09:51
volgens mij moeten we dit forum eens hernoemen naar: Show your private hometheaters and girlfriends here!



Misschien nog een idee  ;D

Quote from: _ MarcelloW _ on October 25, 2007, 09:54:22
Super, ze zullen je dankbaar zijn!

we merken nu al het verschil, ze zijn veel actiever  :)

Quote from: peter26 on October 25, 2007, 09:56:46
Je bent nu een beetje eenzaam hier yessica, ik zie niet veel andere vriendinnen hier! ;)

Als m'n nieuwe huis straks klaar is + hometheatre dan zal ik voorzichting eens vragen of ik mijn vriendin hier ook eens mag posten  ;D Heb je in ieder geval concurrentie!

goed idee  ;)
Quote from: daxie on October 25, 2007, 10:34:02
Maar ik ben dan ook een saaie fietser :p)

saaierik  :P

Quote from: Jeroentjuh on October 25, 2007, 11:00:11
Misschien wordt het van het voorjaar een keer tijd om een HTF motor tour te houden  :)?

vind het een super idee, maar ik vrees dat we allemaal een beetje te ver van elkaar wonen  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jeroentjuh

Quote from: mikeske on October 25, 2007, 18:53:44


vind het een super idee, maar ik vrees dat we allemaal een beetje te ver van elkaar wonen  :-\

OP een centraal punt afspreken.. moeten we van het voorjaar maar een keer kijken..

mikeske

Quote from: Jeroentjuh on October 25, 2007, 19:01:22
OP een centraal punt afspreken.. moeten we van het voorjaar maar een keer kijken..

voor mij geen probleem  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jeroentjuh

Voor mij ook niet.. en motoren hebben we toch om stukken mee te toeren? 8)

mikeske

Quote from: Jeroentjuh on October 25, 2007, 19:09:22
Voor mij ook niet.. en motoren hebben we toch om stukken mee te toeren? 8)

inderdaad  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

Hoy Mike,

Het pakketje is hier ook afgeleverd.
Super man, bedankt ;)
Was een fijne verrassing en staat hier nu al op.

En , zeker veel kranten gelezen de laatste tijd  ;D

Geert

gvy

Quote from: Jeroentjuh on October 25, 2007, 19:09:22
Voor mij ook niet.. en motoren hebben we toch om stukken mee te toeren? 8)

Ik wil ook wel mee.
Ik heb zelf wel geen motor, maar ik toer zo nu en dan wel eens op de ouwe VFR van m'n schoonbroer.

Geert