CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Quote from: tiptop on October 23, 2007, 20:58:24
Hoi Mike en Yessica,

Gefeliciteerd wer met jullie nieuwe aanwinsten. 8)

Volgens mij kan ik beter een standaard berichtje elke dag jullie kant opsturen met al die nieuwe aanschaffen. ;D

hehe, dank je  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Teejoo

#1051
Quote from: mikeske on October 22, 2007, 19:10:40
Mijn vriendin wou vandaag kost wat kost een huisdiertje dus hebben we enkele winkels gedaan en dit is het resultaat:
Vergis je inderdaad niet: dit worden grote jongens. Laat ik het zo zeggen: ze zullen nèt nog langs de korte zijde van de bak passen... Maar ze zijn wel leuk en facinerend. Ik heb er zelf ook altijd gehad en ze zijn uiteindelijk gewoon in de vijver gezet. Geen enkel probleem. (Had ik al verteld dat ze dan zelfs erg hard kunnen bijten.... )

gvy

#1052
Quote from: mikeske on October 23, 2007, 19:39:26
Molle, Gvy en Daxie er is een verrassing op weg naar julie  ;)

uh,
Nog 34 minuten en het is morgen, t'is hier heel erg koud naast m'n brievenbus, maar ik vertrouw ons nationaal postapparaat.
Ik ben een nieuwsgierig type  ;D

Geert

gvy

Quote from: gvy on October 23, 2007, 23:24:05
uh,
Nog 31
minuten en het is morgen, t'is hier heel erg koud naast m'n brievenbus, maar ik vertrouw ons nationaal postapparaat.
Ik ben een nieuwsgierig type  ;D

Geert


mikeske

Quote from: Teejoo on October 23, 2007, 22:32:37
Vergis je inderdaad niet: dit worden grote jongens. Laat ik het zo zeggen: ze zullen nèt nog langs de korte zijde van de bak passen... Maar ze zijn wel leuk en facinerend. Ik heb er zelf ook altijd gehad en ze zijn uiteindelijk gewoon in de vijver gezet. Geen enkel probleem. (Had ik al verteld dat ze dan zelfs erg hard kunnen bijten.... )


als ze te groot worden gaan ze er uit hoor  :P

Quote from: gvy on October 23, 2007, 23:24:05
uh,
Nog 34 minuten en het is morgen, t'is hier heel erg koud naast m'n brievenbus, maar ik vertrouw ons nationaal postapparaat.
Ik ben een nieuwsgierig type  ;D

Geert


En nog niet bevroren ?  ;D ;D ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

daxie

Quote from: Teejoo on October 23, 2007, 22:32:37
Vergis je inderdaad niet: dit worden grote jongens. Laat ik het zo zeggen: ze zullen nèt nog langs de korte zijde van de bak passen... Maar ze zijn wel leuk en facinerend. Ik heb er zelf ook altijd gehad en ze zijn uiteindelijk gewoon in de vijver gezet. Geen enkel probleem. (Had ik al verteld dat ze dan zelfs erg hard kunnen bijten.... )


maak je geen zorgen mike, die beesten hun grootte wordt bepaald door de bak waarin ze zitten. Hoe groter de bak, hoe groter de beesten, dus als je ze altijd in die bak houdt, dan stoppen ze met groeien hoor. Mijn zus heeft er eentje, nu een jaar of 10 denk ik, en die is de laatste 7 jaar niet meer gegroeid...

ik moet nog wachten tot vanavond...

mikeske

Quote from: daxie on October 24, 2007, 08:54:48
maak je geen zorgen mike, die beesten hun grootte wordt bepaald door de bak waarin ze zitten. Hoe groter de bak, hoe groter de beesten, dus als je ze altijd in die bak houdt, dan stoppen ze met groeien hoor. Mijn zus heeft er eentje, nu een jaar of 10 denk ik, en die is de laatste 7 jaar niet meer gegroeid...

ik moet nog wachten tot vanavond...

ah dan mogen lilo en stitch blijven  ;D

Spannend .... Wat zal het zijn .... Waarvoor zal het zijn ...  ;D ;D ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Ik weet het  ;D Ontvangen vandaag, maar mag het niet verklappen zeker >:D
Thx Mike voor de prachtige foto van Yessica :-X ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

gvy

Potverdorie,

En ik ben pas laat thuis  :(

Geert

yessica

Quote from: molle on October 24, 2007, 13:06:14
Ik weet het  ;D Ontvangen vandaag, maar mag het niet verklappen zeker >:D
Thx Mike voor de prachtige foto van Yessica :-X ;D

Super hé ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Jeroentjuh


HTip

Quote from: Jeroentjuh on October 24, 2007, 13:52:58
:'(

ik wil ook zien...

Er staat al een hele mooie foto van Yessica in dit topic. De foto was wel speciaal voor mij, maar toch ;D

En om je het zoeken te vergemakkelijken... ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=47637.msg1014857#msg1014857
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

_ MarcelloW _

Leuk hoor, die schildpadden.. Bedenken jullie je wel dat de diertjes een verwarmd aquarium/ terrarium en een kunstmatige zon nodig hebben? Ik zou het zo vervelend voor jullie vinden als jullie iedere week naar de dierenwinkel moeten!

Ook een gevarieerd menu stellen ze op prijs (sla, groenten, fruit, kip, vlees, wormen, schildpaddenvoer) en vitamind D druppels in het water helpt hen een sterker schild te krijgen...

Veel plezier ermee!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

mikeske

Quote from: gvy on October 24, 2007, 13:32:29
Potverdorie,

En ik ben pas laat thuis  :(

Geert

jammer, dan moet je maar nog even wachten he  :P

Quote from: Jeroentjuh on October 24, 2007, 13:52:58
:'(

ik wil ook zien...

hmm misschien kunnen we iets regelen  ;)

Quote from: _ MarcelloW _ on October 24, 2007, 16:28:42
Leuk hoor, die schildpadden.. Bedenken jullie je wel dat de diertjes een verwarmd aquarium/ terrarium en een kunstmatige zon nodig hebben? Ik zou het zo vervelend voor jullie vinden als jullie iedere week naar de dierenwinkel moeten!

Ook een gevarieerd menu stellen ze op prijs (sla, groenten, fruit, kip, vlees, wormen, schildpaddenvoer) en vitamind D druppels in het water helpt hen een sterker schild te krijgen...

Veel plezier ermee!

we gaan straks terug naar de winkel voor een verwarming en filter  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jeroentjuh


Roksan

Quote
hmm misschien kunnen we iets regelen
Nou als dat zou kunnen  :P ;)
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

HTip

Is die mooie foto van Yessica niet genoeg? ;) ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Roksan

QuoteIs die mooie foto van Yessica niet genoeg?
uh....... nee  ;D ;)
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

daxie

hehe, net m'n cadeautje gevonden!

bedankt mike voor de leuke attentie! direct even wat dichterbij bekijken...

mikeske

wat betrefd Yessica, ik zal binnenkort nog eens een foto posten  ;)

Quote from: daxie on October 24, 2007, 22:00:37
hehe, net m'n cadeautje gevonden!

bedankt mike voor de leuke attentie! direct even wat dichterbij bekijken...

graag gedaan  ;)
Veel plezier ermee  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Thx Mike. Net overgezet op mijn I-Pod. Kan ik morgen in het vliegmachien eens luisteren hoe deze is ;)
Tot volgende week vrijdag(terug online ;D) Saluuuttt!!!
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

Quote from: molle on October 24, 2007, 22:30:01
Thx Mike. Net overgezet op mijn I-Pod. Kan ik morgen in het vliegmachien eens luisteren hoe deze is ;)
Tot volgende week vrijdag(terug online ;D) Saluuuttt!!!

Heeeeel veel plezier sven, tot volgende week  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

Oeps

Dus toch iets te veel vertrouwen in ons postapparaat gehad.
Ik ben net thuis, maar hier zit er niets.
Nu ja, geduld is een schone zaak ;)

Geert

gvy

Quote from: gvy on October 24, 2007, 22:38:11
Oeps

Dus toch iets te veel vertrouwen in ons postapparaat gehad.
Ik ben net thuis, maar hier zit er niets.
Nu ja, geduld is een schone zaak ;)

Maar hoe zou Sven nu toch Yessica op z'n Ipod zetten??? ;D
Geert

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter