CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daxie

Feli van mij ook! veel plezier dit weekend...

molle

Quote from: mikeske on October 17, 2007, 12:17:37
het zal zwaar worden, maar moet lukken  :-\

Hoe bedoel je dat het zwaar zal worden >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jeroentjuh

Mooie meid mike!

Uh ik bedoel HT.. of toch meid? ^-^ In iedergeval... ziet erallemaal erg mooi uit!
Goedvoor elkaar!

mikeske

Quote from: Jeroentjuh on October 18, 2007, 23:09:13
Mooie meid mike!

Uh ik bedoel HT.. of toch meid? ^-^ In iedergeval... ziet erallemaal erg mooi uit!
Goedvoor elkaar!

bedankt  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

zo de center is ook aangepast en klaar, meer info en foto's hier:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=64754.msg1038421#msg1038421

en nog wat macro's van mijn monster sub splitter kabeltje:





Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jeroentjuh

Goed bezig!

Kijk je uit voor je mooie bank?
Anders heb je straks ruzie met Jessica denk ik ;)

mikeske

ja hoor, zou zelf ook niet willen dat er iets aan is  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

donaldk

Quote from: htip on October 16, 2007, 08:01:03
Ik ben dan wel 20 jaar ouder zijn, maar je mag wel 'je' zeggen ;D
Anders voel ik me zo oud ;)

Op een gegeven moment beginnen ze Meneer tegen je te zeggen, wie zegt dat de jeugd van tegenwoordig onbeleefd is. Maar zie het toch graag anders. Meneer is alleen voor jonge mannen die de Mac Donalds bezoeken.

HTip

Quote from: donaldk on October 20, 2007, 03:54:54
Op een gegeven moment beginnen ze Meneer tegen je te zeggen, wie zegt dat de jeugd van tegenwoordig onbeleefd is. Maar zie het toch graag anders. Meneer is alleen voor jonge mannen die de Mac Donalds bezoeken.

LOL ;D Misschien iets voor een reclamefilmpje ;)

Maar er is wel een verschil tussen Nederland en België... ::)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Quote from: htip on October 20, 2007, 09:12:55
LOL ;D Misschien iets voor een reclamefilmpje ;)

Maar er is wel een verschil tussen Nederland en België... ::)

ja hiet zijn we toch een stuk beleefder he  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Zo dan gaan wij straks vertrekken naar de ardennen.
Ik zal er ook enkele foto's nemen, want hier zitten veel fotoverslaafde mensen  ;D

Tot morgenavond HT-vrienden  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: mikeske on October 20, 2007, 09:46:36
Zo dan gaan wij straks vertrekken naar de ardennen.
Ik zal er ook enkele foto's nemen, want hier zitten veel fotoverslaafde mensen  ;D

Tot morgenavond HT-vrienden  ;)

Veel plezier :D en niet te veel eten hè ;) ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sjors


mikeske

#1015
zo we zijn terug hoor  ;)

was een super weekend, zaterdagochtend vertrokken.
Onderweg een broodje gegeten zodat we 's avonds nog veel konden eten  :P
Dan wat rondgewandeld in La Roche, wat gewinkeld en hier en daar wat bezocht.
Dan 's avonds uitgebreid gegeten, was echt super lekker.
Dan op het gemak nog wat tv gekeken op de hotelkamer en dan lekker onder de lakens gekropen.
's ochtends stond het ontbijt dan voor de deur van de hotelkamer en konden we lekker ontbijten
Was echt een mooie kamer, bij het inkomen had je een zithoek met een 3zit, tv, tafel met 4 stoelen, koelkast en keukentje voorzien van borden, servies, glazen, enz
Dan om de hoek een mooie badkamer met alle voorzieningen en daarna dan de slaapkamer.
De zondag dan smorgens vertrokken naar een stadje enkele kilometers verder waar een grote markt en rommelmarkt was.
Daarna terug lekker gaan eten in durbuy, smiddags terug nog wat gaan rondwandelen en dan in de late namiddag terug naar huis.

We hebben natuurlijk ook enkele souvenirs meegenomen:

voor mij:

een bonzaiboompje
nieuwe cd van hooverphonic ( the president of the lsd golf club )
fancy usb ledlampje

voor men vriendin:

mooi lingeriesetje (  ;D  8)  >:D )
kousjes

voor beide:

heel wat nieuwe shot glaasjes voor de verzameling
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jean Sibelius

Quote from: mikeske on October 21, 2007, 20:08:23
voor men vriendin:

mooi lingeriesetje (  ;D  8)  >:D )
Foto!!! :P

Maar mooi om te horen dat jullie een leuk weekend hebben gehad ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

mikeske

Quote from: Jean Sibelius on October 21, 2007, 21:08:02
Foto!!! :P

Maar mooi om te horen dat jullie een leuk weekend hebben gehad ;)

komt er aan  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Wij wachten nog steeds >:D

Leuk weekendje hoor O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Jeroentjuh

Mike.. ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.... we willen een foto als J. het setje aanheeft  ;) ::)

gvy

Quote from: Jeroentjuh on October 22, 2007, 14:36:34
Mike.. ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.... we willen een foto als J. het setje aanheeft  ;) ::)

En als dat echt niet kan, alle begrip natuurlijk,zoiets is heel privé ,dan gewoon eentje als J. het setje niet aanheeft  >:D

Geert