CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikeske

Quote from: htip on September 20, 2007, 15:38:07
Speciaal voor mij? Ik ben vereerd ;D

Is inderdaad een hele mooie foto. Zeker doordat het z/w is 8)
Kan me goed voorstellen waarom dat een van je favoriete is... :D

graag gedaan  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Wist trouwens niet dat je ziek was. Beterschap :D

Wel fijn dat je al kan genieten van films en muziek 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

NielsLu

Quote from: mikeske on September 20, 2007, 15:42:14
Vervelen  ::)

Ik kan films kijken, muziek luisteren, foto's maken voor julie, luidsprekers openschroeven, enz ...

Ik ammuseer mij best wel hoor  ;D


Dus zo ziek ben je niet  ;)  ;D
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

manta

Quote from: Sjors on September 20, 2007, 11:26:04
Heel mooi  8) heerlijk schoon en strak  :)

Zie ik het goed hebben jullie een alarmsysteem ?



Groet, Sjors

Dat zou ik ook plaatsen met zo iets kostelijks in huis! (bedoel Yessica  ;) )

Mooi ingericht Mike!

tiptop

Heel erg mooi geworden Mike en Yessica 8)

Ook netjes af- en weggewerkt.

En Yessica is ook een mooie meid hoor ;) maar dat ga ik hier niet zeggen ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

sj0er-D

Quote from: mikeske on September 19, 2007, 22:59:41
Voor de fans van Yessica, net even vlug een foto genomen  ;D


Wat is dat met vrouwen die onder een fleecedekentje tv of een film zitten te kijken op de bank ;D mijn vriendin zit er altijd precies hetzelfde bij als ik bij haar thuis kom :P

donaldk


mack


tiptop

Hebben ze toch nog een gevoel van geborgenheid als jij er niet bent om vast te houden ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

Quote from: htip on September 20, 2007, 15:48:55
Wist trouwens niet dat je ziek was. Beterschap :D

Wel fijn dat je al kan genieten van films en muziek 8)

ben al zo goed als genezen, maar toch bedankt  :)

Quote from: NielsLu on September 20, 2007, 15:51:24
Dus zo ziek ben je niet  ;)  ;D

sssshhhht  :P
Quote from: manta on September 20, 2007, 15:53:59
Dat zou ik ook plaatsen met zo iets kostelijks in huis! (bedoel Yessica  ;) )

Mooi ingericht Mike!


thanks, maar de eer gaat ook deels naat yessica.
We hebben alles samen beslist ( behalve dan de ht plaatsing  :P ) en gekozen.

Quote from: sj0er-D on September 20, 2007, 23:59:17
Wat is dat met vrouwen die onder een fleecedekentje tv of een film zitten te kijken op de bank ;D mijn vriendin zit er altijd precies hetzelfde bij als ik bij haar thuis kom :P

hehe, toch rare wezens he die vrouwen.
Ik zit telkens gewoon in t-shirt of zo tv te kijken, men vriendin ingeduffeld onder het laken  ;D

Quote from: donaldk on September 21, 2007, 00:43:39
Lage bloeddruk ???.
Quote from: mack on September 21, 2007, 00:49:42
men of zonder beer  ;D
Quote from: tiptop on September 22, 2007, 11:26:20
Hebben ze toch nog een gevoel van geborgenheid als jij er niet bent om vast te houden ;D

;D ;D ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

donaldk

Quote from: tiptop on September 22, 2007, 11:26:20
Hebben ze toch nog een gevoel van geborgenheid als jij er niet bent om vast te houden ;D

Ik denk er dan ook altijd aan om onder het mom van intergenerationele solidariteit kleine meisjes een hele grote ronde teddybeer te geven, conditionering. Zou het werken... ;D

tiptop

Dat ligt aan je eigen figuur denk ik ;D

In mijn geval kan ik ze beter een pinquin geven of iets. ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

donaldk

#912
Inderdaad, intergenerationele solidariteit met de grote knuffelberen van de toekomst.

Laten we van alle cuties chubbychasers maken,  ;D ;D ;D >:D.

Jij bent de vleesgeworden Linux?! Of is het duo penotti twee kleuren in een potti :P...

Of ben je ober ;D.

Dutchie

Zozo Mike en Yessica! Da's een hele verbetering zeg. Mooie kamer en super keuken. Vooral ook leuk dat licht dat van boven komt bij de eettafel!
Nou nog alles lekker afstellen en inregelen tot het weer helemaal naar je zin is Mike.
Heel veel plezier in jullie nieuwe onderkomen!
Wij moeten nog een jaar wachten tot we mogen verhuizen.
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

tiptop

Quote from: donaldk on September 23, 2007, 00:53:59
Inderdaad, intergenerationele solidariteit met de grote knuffelberen van de toekomst.

Laten we van alle cuties chubbychasers maken,  ;D ;D ;D >:D.

Jij bent de vleesgeworden Linux?! Of is het duo penotti twee kleuren in een potti :P...

Of ben je ober ;D.
;D ;D
Nee hoor, maar wel slank en persoonlijk vind ik ze wel grappig. kon even snel geen ander dier bedenken, wat als knuffel gebruikt wordt en geen beerachtige trekjes heeft. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

zo vandaag is de 35m spellbinder en het wonder solder toegekomen, thanks BB&G  ;)

Vanavond dus de rears voorzien van spellbinder ipv de QED original die ik nu had .
Dan morgenochtend en dit weekend beginnen aan het vervangen van de inwendige bekabeling  :)






En ja er volgen foto's  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

LittleNinja

Quote from: mikeske on September 27, 2007, 20:11:59
zo vandaag is de 35m spellbinder en het wonder solder toegekomen, thanks BB&G  ;)

Vanavond dus de rears voorzien van spellbinder ipv de QED original die ik nu had .
Dan morgenochtend en dit weekend beginnen aan het vervangen van de inwendige bekabeling  :)






En ja er volgen foto's  ;D

Je bedoeld de kabels in de speakers zelf neem ik aan?

@ de rest..

Er volgen foto's van de kabels en het kabelwerk.. Dus niet van Yessica.  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

Quote from: tiptop on September 27, 2007, 21:49:07
Yeeeeeeeh 8)
Quote from: molle on September 27, 2007, 23:16:06
Feli met de Spellbinder Mike 8)

thanks  ;)

Quote from: LittleNinja on September 28, 2007, 07:15:01
Je bedoeld de kabels in de speakers zelf neem ik aan?

25m is voor de rears aan te sluiten en 10m om de inwendige bekabeling te veranderen.

Quote
@ de rest..

Er volgen foto's van de kabels en het kabelwerk.. Dus niet van Yessica.  ::)

hehe  :P
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

LittleNinja

Quote from: mikeske on September 28, 2007, 07:17:59
thanks  ;)

25m is voor de rears aan te sluiten en 10m om de inwendige bekabeling te veranderen.

hehe  :P

Morgen jongen!

Hahaha... Ik doelde ook eigenlijk op het deel "inwendige bekabeling". Dat is toch puur de kabel in de speakers? Heb je dat al eerder gedaan eigenlijk?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

Quote from: LittleNinja on September 28, 2007, 07:20:46
Morgen jongen!

Hahaha... Ik doelde ook eigenlijk op het deel "inwendige bekabeling". Dat is toch puur de kabel in de speakers? Heb je dat al eerder gedaan eigenlijk?

jij ook goedemorgen  ;)

Is inderdaad de bekabeling in de speaker.
Heb het nog nooit gedaan, maar heb al een speaker opengeschroefd om een te kijken.
Dit weekend begin ik er aan  ;)

Ik heb er een topic voor gemaakt:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=64754.msg1013832#msg1013832
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Quote from: mikeske on September 28, 2007, 07:23:09
Is inderdaad de bekabeling in de speaker.
Heb het nog nooit gedaan, maar heb al een speaker opengeschroefd om een te kijken.
Dit weekend begin ik er aan  ;)

Ik heb er een topic voor gemaakt:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=64754.msg1013832#msg1013832

Nog gefeliciteerd met de kabel :D

Ik bewonder je moed om een speaker te gaan modificeren. Zou niet snel bij me opkomen. Ik zou bang zijn dat het niet meer goed komt...

In ieder geval veel succes 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Quote from: htip on September 28, 2007, 08:20:29
Nog gefeliciteerd met de kabel :D

Ik bewonder je moed om een speaker te gaan modificeren. Zou niet snel bij me opkomen. Ik zou bang zijn dat het niet meer goed komt...

In ieder geval veel succes 8)

Ah als het niet goed is verander ik het gewoon terug zoals het was he
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Seth__Gekko

Veel succes, de Spellbinders doen het bij mij ook prima op de rears. Veel succes met het vervangen van de interne bekabeling.