CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

molle

Cool opgelost Mike 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

stoffels

digibox ???

Dus:

je rotel op component in de sony
je apple tv op hdmi
je digibox op scart,

Zou je geen nieuwe beugel maken die je Sony lcd ondersteunt want met alle kabels  ;D.....

Heb je op de digibox het prime filmpakket genomen ?

mikeske

#827
Quote from: stoffels on September  1, 2007, 14:02:55
digibox ???

Dus:

je rotel op component in de sony
je apple tv op hdmi
je digibox op scart,

Zou je geen nieuwe beugel maken die je Sony lcd ondersteunt want met alle kabels  ;D.....

Heb je op de digibox het prime filmpakket genomen ?

Digibox .... Digicorder ja  :P

rotel dvd:  component
apple tv: hdmi
digicorder: scart

je bent er nog enkele vergeten hoor:

stroom: dikke lapp kabel
s-video: osd van de rotel processor
macbook: hdmi
processor: stereo cinch voor tv geluid

heb wel vertrouwen in de vogel's beugel  ;D

het filmpakket hebben we niet genomen, dat is voorlopig toch nog gratis  :P
Heb trouwens nog een stuk of 50 dvd's die we moeten bekijken, daarna misschien wel.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

stoffels


mikeske

het heeft lang geduurt, maar hier zijn ze.
Enkele foto's van CineMike II  O0





















Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#830
het is wel nog niet volledig af:

- vooraan komt er nog een langharig tapijt die een dezer dagen binnenkomt in de winkel
- nog niet alle afdekplaatjes zitten terug op de schakelaars/stopcontacten/dimmers
- gordijnen vooraan gaan ZEKER weg en komen er vouwgordijnen, maar eerst wat sparen want is ongeveer 600€ voor de 4 ( 2 living, 2 keuken ramen zijn identiek )
-  je ziet nog een kabel hangen achter de tv, dat is de component kabel. Die is te kort voor in de kabelgoot, ben nog aan het kijken voor een vervanger
- achteraan komt er tussen de 2 wandlichtjes een spiegel met een kaderment in zelfde hout als de eetplaats. 1m60 op 90 denk ik ( nog niet binnen )
- boven de zetel komen er tegen de muur nog 2 legplankjes in zelfde hout als de eetplaats ( nog niet binnen )
- de dressoir heeft voorlopig nog geen deuren, die waren bij de levering helaas beschadigd dus wachten nog op nieuwe ( nog niet binnen )
- nog enkele dingen die ik vergeten ben ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Mooie foto's en inrichting. Ziet er heel goed uit :D
Dat hebben jij en Yessica mooi voor elkaar 8)

Veel plezier met CineMike(&Yessica ;)) II
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Seth__Gekko

Ziet er inderdaad al gezellig uit. Ik weet het uit eigen ervaring, leuke gordijnen zijn flink aan de prijs.
Succes~!

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Mooi en zeer ordelijk hoor :o 8) Gaat lekker daar ten huize Mike en Yessica O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

Quote from: molle on September 19, 2007, 14:01:29
Mooi en zeer ordelijk hoor :o 8) Gaat lekker daar ten huize Mike en Yessica O0

thanks, iedereen die al gekomen heeft tot nu toe was ook zeer onder de indruk,
door de groote v/h huis en de inrichting die ze super vinden.

Zal straks eens wat foto's nemen en posten v/d keuken. Die is namelijk evengroot als woonkamer ( zonder dat achterste stukje dan, daar is dat berging ).
Echt grooooot dus  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

TheSpeedSkater

Leuk Mike! De dingen die je opnoemt zullen de akoestiek zeer ten goede komen!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

stoffels

zeer mooi mike, leuk dat je het zo gezellig hebt gemaakt. :)

geen speciale ledverlichting ?, voor iemand als jij die "in the field" zit is dat toch een must. >:D

mikeske

Quote from: stoffels on September 19, 2007, 14:52:41
zeer mooi mike, leuk dat je het zo gezellig hebt gemaakt. :)

geen speciale ledverlichting ?, voor iemand als jij die "in the field" zit is dat toch een must. >:D

hehe dat komt nog hoor, wees gerust ;D :

In de barkast komt er ledverlichting te hangen bovenaan
Boven de eettafel komt mijn rgb licht te hangen ( die vroeger boven mijn bureau hing )
Dan nog wat ledverlichting achter de fronts voor sfeer 's avonds.
De trapleuning zal ook volledig verlicht zijn door leds( licht schijnend van de trapleuning richting muur )
In het bureau komen er 2 kleine ledlampjes te staan ( 1 voor toetsenbord en 1 voor muis, zodat al de rest donker blijft )
....

Maar eerst de noodzakelijke veranderingen ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Quote from: TheSpeedSkater on September 19, 2007, 14:52:06
Leuk Mike! De dingen die je opnoemt zullen de akoestiek zeer ten goede komen!

bedankt  ;)

Het tapijt zal inderdaad voor een grote verbetering zorgen.
Heb namelijk al eens getest met wat oude vloerbedekking en klonk direct helemaal anders.
Die plankjes aan de muur zullen helpen de reflecties tegen te gaan.

Maar die spiegel, ik weet niet of die positief of negatief zal werken  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Aleko

Schitterend! Mooi ingericht en leuke kleuren. Mooie oplossing hoe de TV nu 'zweeft'.  :D
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

molle

Maar eerst nieuwe speakerkabels morgen :D Buckle up, Mike >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

Quote from: molle on September 19, 2007, 15:07:08
Maar eerst nieuwe speakerkabels morgen :D Buckle up, Mike >:D

Yup morgen naar BB&G met Molle  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

#843
Hier heb ik trouwens een topic gestart over de aanpassingen aan mijn kefs:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=64754.msg1013832

Heb ook de startpost aangepast, klopte niet meer volledig  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

B.J.

Quote from: mikeske on September 19, 2007, 13:35:14
het heeft lang geduurt, maar hier zijn ze.
Enkele foto's van CineMike II  O0





Volgens mij moet je kabels nooit oprollen ivm het creeren van inductie/spoel. Geen idee of het ook hoorbaar is.

advr

Je let even niet op en Mike & Yessica zijn verhuisd naar een prachtig nieuw onderkomen ;D

Ziet er ontzettend mooi uit, daar worden jullie samen zeker en vast gelukkig 8)



Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

Quote from: Bas Janssen on September 19, 2007, 15:53:30
Volgens mij moet je kabels nooit oprollen ivm het creeren van inductie/spoel. Geen idee of het ook hoorbaar is.

voor ls kabels is dat volgens mij niet echt aan de orde, de stroom is natuurlijk erg laag. bij netsnoeren is dat wel het geval 8)

leuke stekkerblokken, welke zijn dat eigenlijk? :)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

mikeske

Quote from: Bas Janssen on September 19, 2007, 15:53:30
Volgens mij moet je kabels nooit oprollen ivm het creeren van inductie/spoel. Geen idee of het ook hoorbaar is.

heb ik ook aan gedacht maar weet niet echt wat anders er mee te doen.
Heb eens vergeleken met de kabel opgerold en was zigzag achter het meubel en hoorde geen verschil.
Vroeger stond mijn audiomeubel helemaal aan de kant en had ik dus 3 x 4 meter genomen voor de fronts en center.
Nu heb ik genoeg met 2 x 2m voor de frons en 0,5m voor de center  :-\

Quote from: advr on September 19, 2007, 15:57:15
Je let even niet op en Mike & Yessica zijn verhuisd naar een prachtig nieuw onderkomen ;D

Ziet er ontzettend mooi uit, daar worden jullie samen zeker en vast gelukkig 8)


Thanks, ik vind het hier ook super.
We zijn beiden redelijk gesteld op netheid dus daarom dat alles er zo netjes en opgeruimd uitziet  :)
Is ook echt een super huis voor ons, heel veel ruimte en goed ingedeeld

Toen we het zagen direct aanvraag ingediend en enkele dagen was alles geregeld.
En dit terwijl er al andere kanidaten weken aan het wachten waren en wij normaal niet in aanmerking kwamen.
Maar een jaar huur direct cash betalen doet veel  >:D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

advr

zo, een jaar huur betaald, da's apart, wist niet dat dat nog kon. gelukkig voor jullie werkt dat ;D ;D

nu moet ik ook je topic van je kef's gaan volgen, ook leuk ;D ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

mikeske

Quote from: advr on September 19, 2007, 16:00:55
voor ls kabels is dat volgens mij niet echt aan de orde, de stroom is natuurlijk erg laag. bij netsnoeren is dat wel het geval 8)

goed te horen  :)

Quote
leuke stekkerblokken, welke zijn dat eigenlijk? :)

dat zijn supra stekkerblokken, heel tevreden over.
En prijs valt goed mee, dacht 139€ per stuk.

Ik heb voor die van mij trouwens een dikke alu plaat laten zagen op het werk.
Precies de afmetingen voor 2 stekkerblokken en gaten voorzien om ze op vast te zetten.
Zo staan ze mooi stevig naast elkaar  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost