CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Bionica

Zeg mike,

Lijkt het geen goed begin van 2009 om eens wat mooie foto's te plaatsen van je nieuwe speakers? En je woonkamer natuurlijk waar jij en yessica vertoeven.




Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

mikeske

ja is inderdaad al een eindje geleden dat ik nieuwe foto's geshowed heb.

Ik zal proberen er vandaag werk van te maken  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

had mooi opgeruimd, foto's genomen maar toen ik ze wou bewerken, uploaden, posten en de nodige uitleg typen.
Dan wou de vriendin levensweg spelen  :smile:

Zal dus voor morgen zijn.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sk

Quote from: mikeske on January  4, 2009, 17:30:06
had mooi opgeruimd, foto's genomen maar toen ik ze wou bewerken, uploaden, posten en de nodige uitleg typen.
Dan wou de vriendin levensweg spelen  :smile:

Zal dus voor morgen zijn.


Heeft ze nu echt niks voor je over?  ;D

We wachten in spanning af!
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Bionica

Het zijn ook altijd weer die vrouwen die roet in het eten gooien he ;)

Kon dat levensweg niet even wachten dan?
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

mikeske

dat was ook mijn eerste reactie, straks spelen we wel levensweg, maar dan zag ik haar gezichtje veranderen  :unhappy:

En ja dan maar levensweg gespeeld met yessy ( en ja ik heb met ruime voorsprong gewonnen  :thumbs-up: )
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

hifiman

Quote from: mikeske on January  4, 2009, 17:30:06
had mooi opgeruimd, foto's genomen maar toen ik ze wou bewerken, uploaden, posten en de nodige uitleg typen.
Dan wou de vriendin levensweg spelen  :smile:
Is er geen computer versie van dat spel dan ?  ;D

mikeske

Quote from: Audioloog on January  4, 2009, 19:53:10
Is er geen computer versie van dat spel dan ?  ;D

neen, maar ik heb wel al monopoly voor op de ps3  :satisfied:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

stoffels

het zal wel eerder liefdesweg zijn.....  8)

WickedGame

word onderhand voor ons wel een lijdensweg  :P

JeKa


Roksan

Blijkbaar een lang uithoudingsvermogen  ;)
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

yessica

Proficiat aan m'n lieve ventje voor het behalen van uw rijbewijs (k)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Dutchie

Hee Mike.. gefeliciteerd met je rijbewijs!! Maar we zitten eigenlijk hier meer te wachten op foto's!!
Ben ook erg benieuwd hoe de nieuwe luidsprekers bevallen... Ik hou het voorlopig nog even bij de Kef's
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

Ramius

Quote from: Dutchie on January  7, 2009, 21:59:27
Hee Mike.. gefeliciteerd met je rijbewijs!! Maar we zitten eigenlijk hier meer te wachten op foto's!!

Ja, wij willen een foto van dat rijbewijs!!!   :police: :police: :police:


Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

WickedGame

Quote from: yessica on January  7, 2009, 21:39:04
Proficiat aan m'n lieve ventje voor het behalen van uw rijbewijs (k)

heb ik wat gemist ofzo? rijbewijs voor vrachtwagen nu ofzo? Want auto en motor had die toch al... of reed die illegaal? (Nou ja weet dat belgen naast een ouder mogen zitten en dan rijles kunnen krijgen)

DVDGuy

Quote from: yessica on January  7, 2009, 21:39:04
Proficiat aan m'n lieve ventje voor het behalen van uw rijbewijs (k)

Rijbewijs (k) = Theorie  ;D ;D ;D  :withstupid:

Mike, krijgen we nog een uitleg over je rijbewijs (k).

In elk geval gefelicteerd  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

NielsLu

Volgens mij heeft Mike geen camera meer...  :police:
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

DVDGuy

Quote from: NielsLu on January  8, 2009, 09:43:42
Volgens mij heeft Mike geen camera meer...  :police:

Dat was Molle  :withstupid: ;) en die heeft er inmiddels weer een  :thumbs-up:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Bionica

Yessica? wat heb je met Mike gedaan?
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Dutchie

Tja.. dat Levensweg he.... gevaarlijk spel hoor!!!  :crazy: ;D
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One