CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hoekie

#1775
Quote from: JeKa on July 19, 2008, 00:09:01
Ik houd me wijselijk stil  :-X

begrijp ik. het was ook meer een opmerking en niet echt als vraag (richting jou) bedoeld.

"Eerlijkheid duurt het langst"

VlisChris

Hoekie: zou je eens foto's willen posten van die beschadigingen?
Ben eigenlijk wel benieuwd waar het nu over gaat.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

DJ-Foxx

Quote from: hoekie on July 19, 2008, 00:05:36
nieuwstaat is nieuwstaat (dan had je zo eerlijk moeten zijn en mij moeten melden dat de kap krasjes heeft en er een handvat een beschadiging heeft dan had ik m niet gekocht van je!) ... en dan verwacht niemand een apparaat met een kap die lijkt op een schaatsbaan en een beschadiging aan een handvat, en ik dus ook niet.

hoop echt dat alles goed komt voor je, dit zal vast balen zijn.. nieuwstaat lijkt mij inderdaad ook nieuwstaat  ::) :-\

VlisChris

Detail: in het verkooptopic werd gesproken over "hele goede staat".
Wat er achter de schermen is gesproken weet ik natuurlijk niet ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

JeKa

Quote from: Christiaan S on July 19, 2008, 02:03:16
Hoekie: zou je eens foto's willen posten van die beschadigingen?
Ben eigenlijk wel benieuwd waar het nu over gaat.
Dat vind ik ook een goed idee. De tekst van de advertentie en een foto, zodat de neutrale kijker zijn oordeel kan vellen. Wat jullie daar vervolgens mee doen is aan jullie.

blue-eyes

Quote from: mikeske on July 18, 2008, 23:26:34
Man man zeg sommige mensen hier kunnen toch wel serieus zagen zeg ...

Kopen ze uiteindelijk je tuner nadat ze er al 75€ minder voor betalen dan de vraagprijs, willen ze dan nog eens gratis verzending.
Dan ga je uiteindelijk akkoord, EISEN ze dan nog geld terug omdat er een krasje in is ...

Ik had hem beter gewoon weggegeven ...

Over de prijs, de verzending, et cetera mag je niet over klagen. Dan had je niet moeten accepteren. Je wilde het blijkbaar kwijt voor die prijs.

Het tweede (al dan niet 100% in orde) is een zaak tussen jullie beiden. Het heeft geen nut dat de wereld in te slingeren, probeer eerst eens onderling dit op te lossen. Elkaar zwart maken hoort hier op het forum niet thuis.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

mikeske

Positief nieuws:

straks vertrek ik op reis, tot binnen een week ( of 2 )  ;)

groeten
Mike & Yessi
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

blue-eyes

#1782
Fijne vakantie!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

nog meer goed nieuws, net voor ik vertrok belden ze van de Apple store dat mijn iPhone binnen was. Dus nog vlug even langsgereden. Nu kan ik dus ten alle tijde op het forum. Super ding die iPhone. Kan hem nu al niet meer missen. Tot binnenkort. Groeten mike & yessi
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Quote from: mikeske on July 22, 2008, 16:49:02
nog meer goed nieuws, net voor ik vertrok belden ze van de Apple store dat mijn iPhone binnen was. Dus nog vlug even langsgereden. Nu kan ik dus ten alle tijde op het forum. Super ding die iPhone. Kan hem nu al niet meer missen. Tot binnenkort. Groeten mike & yessi

Werkt de browser een beetje prettig?

Peter dikkeprima

Quote from: hoekie on July 19, 2008, 00:05:36
En ik ben diegene die aan het zagen is.... tuurlijk jongen...
Ga je zelf nu niet indekken!

nieuwstaat is nieuwstaat (dan had je zo eerlijk moeten zijn en mij moeten melden dat de kap krasjes heeft en er een handvat een beschadiging heeft dan had ik m niet gekocht van je!) ... en dan verwacht niemand een apparaat met een kap die lijkt op een schaatsbaan en een beschadiging aan een handvat, en ik dus ook niet.

En ik EIS niets. Ik heb een voorstel gedaan voor vergoeden kap en een kleine vergoeding voor het handvat. Daar ga jij niet mee akkoord, dat mag. Dan stel ik voor de tuner retour te sturen want ik had een nieuwstaat tuner gekocht en geen beschadigde en dan ga je roepen: ik laat m staan op het postkantoor dan gaat die 14 dagen later weer retour naar nederland.....

edit; en jeka ik ga m niet op mijn kosten retour sturen... nogmaals ik zou een nieuwstaat apparaat kopen en geen beschadigde. Hij was toch niet verplicht mij het apparaat voor 75 euro minder te verkopen en eventueel gratis verzending.... ?


Weet niet wat hier gaande is maar Mike is in mijn ogen één van de meest eerlijke mensen hier op het forum. Van jou heb ik al eens eerdere slechte verhalen gehoord (je herinnert je de CDM 7NT verkoper vast nog wel...)... probeer het gewoon netjes op te lossen mensen!

DJ-Foxx

Quote from: Peter dikkeprima on July 27, 2008, 10:37:16
Van jou heb ik al eens eerdere slechte verhalen gehoord... probeer het gewoon netjes op te lossen mensedoor n!


dat helpt zeker door nog even te gaan stoken zeker..

:-\ :-\




celerontje

Of het verstandig is laat ik in het midden, maar als het waar is, moet je niet de waarheid verdraaien.

't is wel te hopen dat Mike en Hoekie (leuk duo ;D) er snel uitkomen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Peter dikkeprima

Quote from: DJ-Foxx on July 27, 2008, 13:22:31
dat helpt zeker door nog even te gaan stoken zeker..

:-\ :-\





ik stook niet maar ze beginnen zelf in een public topic te discussieren..heb Mike alleen wat hoger zitten dan die hoekie omdat ik van iemand vreemde verhalen heb gehoord.Mike mag doen wat hij wil met deze informatie maar volgens mij is hij er zelf al achter :P


MLCinema

Maar ja, laten we vooral een persoonlijk geschil niet al te groot gaan uitmeten hier. Lijkt mij niet netjes tegenover beide partijen :).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

hoekie

Quote from: Peter dikkeprima on July 27, 2008, 10:37:16
Weet niet wat hier gaande is maar Mike is in mijn ogen één van de meest eerlijke mensen hier op het forum. Van jou heb ik al eens eerdere slechte verhalen gehoord (je herinnert je de CDM 7NT verkoper vast nog wel...)... probeer het gewoon netjes op te lossen mensen!


Toch even een reactie van mij (en inmiddels ook via PM naar jou)
Als je niet weet wat er gaande is (en dat weet je ook maar van 1 kant van de CDM verkoper) reageer dan niet.

mikeske

#1793
Terug goed nieuws:

Ik en men vriendin zijn sinds gisteren verloofd  8)

In de ardennen ( belgie ), een dag vol avontuur gehad, s'avond lekker uit eten, terrasje, samen naar vuurwerk gekeken, ...
Was dus een ideaal moment en de ring had ik al een eindje.

Dus ben ik er maar voor gegaan en ze zei ja  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

migailov

Dat is wel een felicitatie waard...

Gefeliciteerd!  ;D ;D ;D

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

DVDGuy

Yessica en Mike................Van Harte Gefeliciteerd en naar ik aanneem, wordt de bruiloft gevierd in aanwezigheid van alle HT-forummers  ;D ;D ;D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

sj0er-D

Quote from: mikeske on July 29, 2008, 18:20:54
Terug goed nieuws:

Ik en men vriendin zijn sinds gisteren verloofd  8)

In de ardennen ( belgie ), een dag vol avontuur gehad, s'avond lekker uit eten, terrasje, samen naar vuurwerk gekeken, ...
Was dus een ideaal moment en de ring had ik al een eindje.
van harte!! kon ook niet anders he :P echt gefeliciteerd! nu is zeker de telefoon thuis constant bezet omdat je vriendin iedereen wil bellen? ;D

Jean Sibelius

Hey Mike,
Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!
Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)