CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

Hebben ze 2 weken hun rijbewijs rijden ze al meteen een veel te dikke auto met veel pk.....
Mogen les krijgen van hun pappie (niet per def een rijschool)

tja die belgen...ik maak ze iedere dag mee op de weg...;-) :-)

feli!

He mike, heb je nog van die banaanstekkers in de aanbieding?

mikeske

20uur les volgen, 1100€ betalen en je mag de weg op  ;D

geen stekkers meer  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Waar zijn de foto's  8) ?



Groet, Sjors

HTip

Weer een jaartje ouder 8)



Veel plezier vandaag :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

manta

Een happy verjaardag gewenst Mike!  :D

LittleNinja

#1730
Bedankt voor de (h)TIP!!

Gefeliciteerd Mike!!!!  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermy

Gefeliciteerd, en niet te veel drinken vandaag. ;)
Onthoudt drink met maten ;D
Met vriendelijke groet,


Kermy

DVDGuy

Gefeliciteerd met de A6 en met je verjaardag!!!

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

sj0er-D


molle

Feli Mike O0. Sorry dat ik te laat ben maar ben net terug van een 5daagse Rock Werchter en ben echt aan wat slaap toe ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

daxie

Feli, hier ook te laat, maar beter laat dan nooit!

beetje leuke dingen gedaan?

LittleNinja

#1737
Quote from: daxie on July  7, 2008, 16:19:47
Feli, hier ook te laat, maar beter laat dan nooit!

beetje leuke dingen gedaan?

Dan compenseer ik dat weer door twee daagjes te vroeg te zijn... Gefeliciteerd Daxie!!! ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

mikeske

bedankt allemaal voor de felicitaties.

Paar dagen niks gepost, maar dit kwam door de drukte.

Door mijn verjaardag heb ik heel wat leuks bij, wat cadeau's ( natuurlijk multimedia gericht, want zo kennen ze de mike )
En dan waardebonnen van ( terug mijn favoritie winkels ) mediamarkt, free record schop, en game mania ( game store )
En mijn eigen cadeau, de ondertussen al meermaals super bevonden 18" velgen voor op de A6  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

en ik had het al ergens anders gepost maar:

morgen sta ik om 5u op om rond 5u20 voor de Apple store te staan die om 6u opgengaat.
Ze hebben maar 20 Iphones binnengekregen van 8gb en 2 van 16 gb.
Ik wou een van 16gb maar de 2 dat ze hebben zijn witte en die vind ik niet zo denderend 
Je kan wel als eerste bestellen morgen en dan heb je hem binnen 2-3 weken ...

Morgen gaan we dus voor een 8gb iPhone en als ze vlot leverbaar zijn verkoop ik die en koop ik een 16gb 
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

celerontje

Ik zou hem zelf nooit kopen, onder andere om deze reden:
In Nederland wordt ie met T-Mobile verkocht, hetgeen ik een zeer slechte keus vind, aangezien T-Mobile op veel plekken slecht bereik heeft.
Je kan er niet eens storingsvrij in de trein van Assen-Groningen bellen, heb ik gehoord!
Dus al zou ik ´m willen kopen, dan moet gewoon m´n KPN SIMkaart erin kunnen.

Ik heb over de verkoop in Belgie het een en ander op VRT teletekst gelezen.
Daar mag een telefoon niet samen met een abbonement verkocht worden, omdat koppelverkoop in Belgie niet mag, al willen ze het afschaffen, maar dat is slecht een idee, heb ik gelezen.
Enig probleem is wel Mike, dat de iPhone bij jou meer kost dan in andere Europese landen.

Maar verder lijkt me het een heel mooi ding, waar je veel plezier aan zult beleven.
Maar ik vind dat Apple hem ook Simlockvrij moet aanbieden, wereldwijd!

Maar zou je eens wat foto´s kunnen posten, aangezien zo te horen het een en ander is veranderd.
En hoe zit ´t met je PS3 eigenlijk?
´k Vind dat je mooi voor elkaar hebt, mooie strakke apparaten, die allemaal hun eigen kwalteiten hebben.

Ennuhh, beeld je het volgende ansichtkaartje in: Groeten uit Nederland!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

molle

#1743
Hier in vlaanderen zou deze alleen beschikbaar zijn samen met Mobistar. En dit is ook de ballen waard.
Vertrek zondag naar de 50e ste staat ;D van de USA en ben er over aan het denken om ééntje mee te brengen voor mij. Iets houd me dus tegen en dat is die Mobistar :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Mja ik ben gewoon een apple fan, maar ben tot nu toe wel over alles heel tevreden
Begonnen bij Ipod, Macbook, airport express, apple tv, Ipod, airport extreme, imac, ... en nog een heeeele zooi die ik al vergeten ben.
Dus al is hij niet goed, ik zal pas goed slapen als ik er een heb nu hij eindelijk beschikbaar is  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Sven, je kan hem kopen bij mobistar, maar hij gaat op alle netwerken hoor  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Quote from: mikeske on July 10, 2008, 21:09:42
Mja ik ben gewoon een apple fan, maar ben tot nu toe wel over alles heel tevreden
Begonnen bij Ipod, Macbook, airport express, apple tv, Ipod, airport extreme, imac, ... en nog een heeeele zooi die ik al vergeten ben.
Dus al is hij niet goed, ik zal pas goed slapen als ik er een heb nu hij eindelijk beschikbaar is  ;D

Ik weet maar al te goed dat je een Apple fan bent Mike 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

molle

Quote from: mikeske on July 10, 2008, 21:10:12
Sven, je kan hem kopen bij mobistar, maar hij gaat op alle netwerken hoor  ;)

Ha ok. Al iets wijzer. En ééntje van de States mee brengen? Zou ik dat doen of toch maar beter niet?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Quote from: molle on July 10, 2008, 21:12:06
Ha ok. Al iets wijzer. En ééntje van de States mee brengen? Zou ik dat doen of toch maar beter niet?

Mja dan mag je hem wel weer kraken en telkens wachten op gekraakte versies van de updates ...

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Quote from: mikeske on July 10, 2008, 21:13:27
Mja dan mag je hem wel weer kraken en telkens wachten op gekraakte versies van de updates ...



Pff, toch maar niet dan :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4