CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

Quote from: mikeske on May 24, 2008, 01:28:45
Pfff, men ps3 is blijkbaar naar de KL*TEN

Hij wil geen blu-rays meer lezen, krijg telkens error 80010514
Na wa googlen is dit blijkbaar een hardware failure van de blu-ray drive  :-X

enkel dvd, cd en ps2 spelletjes werken nog ...
Games en blu-rays wil hij niet meer.



Maar je bent wel online geweest zag ik bij Joris...  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Quote from: mikeske on May 24, 2008, 01:28:45
Pfff, men ps3 is blijkbaar naar de KL*TEN

Hij wil geen blu-rays meer lezen, krijg telkens error 80010514
Na wa googlen is dit blijkbaar een hardware failure van de blu-ray drive  :-X

enkel dvd, cd en ps2 spelletjes werken nog ...
Games en blu-rays wil hij niet meer.



Da's balen, Mike. Heb je nog garantie?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Hij gaat nog perfect he, je kan muziek luisteren, dvd's bekijken, demo's spelen, op internet gaan, enz ...
Maar zodra je een blu-ray film of een game insteekt blokkeert hij even en herstart vervolgens.

Ik heb nog garantie, heb de playstation een maand of 7
Maar doordat playstation geen 60gig's meer op voorraad heeft zijn er mensen met hetzelfde probleem al weken aan het wachteten zijn op een nieuwe.
En ik heb het probleem al op heeeeeel wat forums teruggevonden, dus er zijn heel wat sukkelaars zoals ik  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

JeKa

Quote from: mikeske on May 24, 2008, 01:28:45
Pfff, men ps3 is blijkbaar naar de KL*TEN

Hij wil geen blu-rays meer lezen, krijg telkens error 80010514
Na wa googlen is dit blijkbaar een hardware failure van de blu-ray drive  :-X

enkel dvd, cd en ps2 spelletjes werken nog ...
Games en blu-rays wil hij niet meer.



Oh nee, dat is echt heel erg KL*TEN man! Hopen dat ze snel een oplossing voor je hebben.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

donaldk

Volgens Kassa hebben er veel 60 gig ps3 bezitters problemen. Krijgen dan na vele weken een 'nieuwe' 40 gig terug, die een refurb (niet echt want geloof nooit dat ie brought back up to spec zijn*) die er binnen twintig minuten weer mee ophoudt.

Er komt toch een nieuwe versie aan, misschien een idee om de eerste shipments voor garantiegevallen te gebruiken want 60 gigs heeft Sony niet meer, das wel duidelijk en 40 gigs zijn blijkbaar ook schaars.

*Heb destijds mijn philips 107p10 monitor wel 5 maal moeten laten omruilen, iedere keer echt gigantische problemen die zelfs ik meteen zag, dus refurb my ass, uiteindelijk kwam er een refurbed p20 (helaas geen bnc's meer), die het wel redelijk deed.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Meteen ook gedaan met Singstar ... :(
Vaste klant bij CinéMike !!!

Bakkums

Ik had het zelfde probleem maar nog niet zo erg, bij mij wou die af en toe geen blu-rays lezen of het duurde heel lang. Verder begon de koeling ook steeds meer geluid te maken. Heb de PS3 zins 6april op de bus gedaan en nog steeds niks terug ontvangen. Hopelijk dat ik met de volgende sending een ps3 terug krijg, want vind het wel extreem lang duren. Kerel die ik afgelopen week aan de telefoon had zei dat die er voor zou zorgen dat ik er bij de volgende sending 1 zou krijgen.

Dikke bull shit wat die zegt natuurlijk, want hij gaat hier helemaal niet over. Wanneer je hem opstuurt mag je van 2 maanden uitgaan.
Je kijgt overigens een gerepareerde van iemand anders terug dus niet je eigen, hopelijk is die gene er net zo zuinig op geweest als ik, want zat geen krasje op die van mij.

Mocht ik de PS3 volgende week nog niet hebben, ga ik kijken of ik een nieuwe 40GB versie incl controllers en toebehoren kan regelen :P
Ben het wachten namelijk nu wel een beetje zat.

mikeske

Quote from: Bakkums on May 24, 2008, 20:29:17
Ik had het zelfde probleem maar nog niet zo erg, bij mij wou die af en toe geen blu-rays lezen of het duurde heel lang. Verder begon de koeling ook steeds meer geluid te maken. Heb de PS3 zins 6april op de bus gedaan en nog steeds niks terug ontvangen. Hopelijk dat ik met de volgende sending een ps3 terug krijg, want vind het wel extreem lang duren. Kerel die ik afgelopen week aan de telefoon had zei dat die er voor zou zorgen dat ik er bij de volgende sending 1 zou krijgen.

Dikke bull shit wat die zegt natuurlijk, want hij gaat hier helemaal niet over. Wanneer je hem opstuurt mag je van 2 maanden uitgaan.
Je kijgt overigens een gerepareerde van iemand anders terug dus niet je eigen, hopelijk is die gene er net zo zuinig op geweest als ik, want zat geen krasje op die van mij.

Mocht ik de PS3 volgende week nog niet hebben, ga ik kijken of ik een nieuwe 40GB versie incl controllers en toebehoren kan regelen :P
Ben het wachten namelijk nu wel een beetje zat.

pfff, klote zeg  :-X

ik ga zowiezo een andere kopen volgende week.
Heb al overeengekomen met een vriend dat hij dan die overkoopt voor 350 of zo als ik de mijne terugheb
Dus zal wel niet zonder zitten, maar wil wel geen bekraste terugkrijgen  :-X
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Joris1971

Quote from: donaldk on May 24, 2008, 17:55:38
Volgens Kassa hebben er veel 60 gig ps3 bezitters problemen. Krijgen dan na vele weken een 'nieuwe' 40 gig terug, die een refurb (niet echt want geloof nooit dat ie brought back up to spec zijn*) die er binnen twintig minuten weer mee ophoudt.


In 1 woord ABSURD!
Gewoon belachelijk dat je dan een 40 gig terugkrijgt terwijl je een 60gig had! En dan niet eens een nieuwe!!
Snap zoiezo niet dat ze dat 60gig model na een paar maanden al vervangen hebben voor een mindere 40 gig.

mikeske

Er werd mij wel een 60Gb beloofd hoor, ik heb namelijk al de buzz games gekocht en die ga ik niet zomaar weggooien  >:(
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Bakkums

Van die 40GB is ook dikke Bulshit man, daar heb ik nog nooit van gehoord.

MLCinema

Schijnt vaak voor te komen dat je een 40 gig terug krijgt. Je zou toch verwachten dat ze het defect verhelpen aan de console die je opstuurt. Bijvoorbeeld in dit geval het vervangen van de Blu Ray drive? Microsoft doet dit wel (tot 2 keer toe zonder succes(A)), vind het op zijn zachtst gezegd opmerkelijk dat Sony klaarblijkelijk zo'n slechte costumer support heeft, als ik dit zo hoor.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

celerontje

Als het alleen de drive is, dan is dat makkelijk te fixen.
Maar hij slaat dus vast bij een Blu-ray disc, terwijl het mij logischer zou lijken als ie dan een NO DISC melding geeft.
Maar het zou best de drive kunnen zijn, maargoed, ook al lost dat het probleem op, dat gaan ze toch niet doen, want het zijn en en blijven hufters!
Zo, dat moest er even uit, sorry.
Maar dit zijn gewoon zaken waar je kwaad van wordt, en terecht!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

mikeske

#1541
Ah ja, we zien wel hoe het uitloopt.

Vandaag mogen tekenen in de kerk, ben nu officieel peter van Maxine.
Het 4 maanden oude dochtertje van met beste vriend  :)
Ben er wel trots op.

En nog goed nieuws:

Ik was al een tijdje op zoek naar een auto en normaal is de knoop doorgehakt.
Ik heb een bod gedaan op een Audi A6 break en is 95% zeker dat ik hem zal hebben.

Het is een donkergrijze 1.9 TDI met 130 pk
hij is van november 2002
mooie audi 17" velgen
afneembare trekhaak
Digitale Airco
ambition pack: sportief stoffen interieur, leren sportstuur en versnellingspook, carbon achtig interieur onderdelen i.p.v hout
jvc radio met groot kleurenscherm ( heel mooi beeld  :o ) en dvd speler met DD en DTS decodering ( heb dan ook surround in de auto  ;D )
sound pack ( of zoits ): 8 luidsprekers ( van goede kwaliteit )
...

Zie mezelf al rondcruizen deze zomer in de A6  8)

Enige wat er nog in ontbreekt is navigatie.
Maar daar koop ik wel een mooie tomtom voor.

Zal er eens foto's van gaan nemen en dan posten  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

VlisChris

#1542
Damn, dat is zeker geen verkeerde auto :o
Toen mijn ouders rond die tijd op zoek waren naar een auto hebben we ook bij de Audi dealer naar de A6 gekeken, en ik was helemaal fan van die wagen. En dat was van rond 2002.
Rij momenteel veel in een 2001 A3 en die is al heerlijk om te rijden. Laat staan hoe een A6 rijdt :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bakkums

Zeker een mooie auto, alleen jammer dat je Diesel rijd en dat de prijzen dan opeens zo flink aan het stijgen zijn.
Diesel is nu net zo duur als benzine 2 maanden terug. Tis toch van de zotte.

LittleNinja

Mooi hoor Mike ( & Yess ). Gefeliciteerd!

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Mooie auto, Mike (&Yess) 8)

Gefeliciteerd! Daar gaan jullie veel plezier aan beleven :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

daxie

Man, man, waar blijf je het halen denk ik soms!

Ben benieuwd naar de foto's!

B.J.

Heb je een geldboom in de tuin?  :D  ;D

Feli met de auto.

WickedGame

Vergeet niet dat een Audi in België iets gunstiger qua prijs zal liggen dan in ons land. Al met al dan nog waar heb jij die boom staan en mag ik zaadjes ervan  ;D