Lollige nieuwe Apple advertenties

Started by Audiofiel, August 7, 2006, 21:05:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jowi

Quote from: Audiofiel on August  8, 2006, 17:06:00
Overigens zal deze feature eerder beschikbaar zijn dan die van Vista
Ilse was ook 'eerder' dan Google ;D Met andere woorden 'eerder' is in software land niet persé 'beter'.

Audiofiel

Quote from: Don_Paul on August  9, 2006, 15:42:40
Ik moet soms wel wat om die reclames van Apple lachen, maar ik vind ze vaak niet zo sjiek. Het is zo makkelijk om iemand anders neer te halen. Als je zo'n fantastisch product heb is dat toch ook helemaal niet nodig? Dan stapt iedereen vanzelf wel over, lijkt me.

Ze hebben die neiging eigenlijk al vanaf het begin, en ik heb me altijd wat gestoord aan die arrogantie.

Niet iedereen vat deze humor. :-*
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

je kent de uitdrukking "rotte apples" toch wel? ;D
JBL PRX Power!

Audiofiel

Quote from: Raphie on August 10, 2006, 10:04:07
je kent de uitdrukking "rotte apples" toch wel? ;D

Wat is ontopic aan die neo-engelsaksische verspreking?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

JBL PRX Power!

Audiofiel

Ik doelde op het woordje 'ontopic', Raphie. Dit is geen onderwerp uit Afterhours of de Klaagrubriek. Dus laten we on topic blijven en humor van Apple in film of ander materiaal behandelen. Voor mijn part ook lollige filmpjes over Apple. Maar als je het over "rotte Apples" hebt, dan heeft dat niets met het onderwerp te maken en ben je gewoon aan het zeiken. Open dan je eigen (bash)topic. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

topic titel:Lollige nieuwe Apple advertenties

We praten over Apple en het is grappig, lijkt me on topic genoeg?
JBL PRX Power!

Audiofiel

Nou, met dit soort dwarsbomerij kan ik dus niets. Als ik een nieuwsitem over Apple open, dan volgt er steevast een afzeik-reactie van deze of gene.

Beter dat ik het topic maar sluit dan. Ik vind dit jammer, maar helaas. Bedankt Raphie! :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Inmiddels zijn er 3 nieuwe filmpjes bijgekomen, waarvan ik deze de leukste vind... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

B.J.


Audiofiel

Nu we toch lekker in de kerstsfeer zitten... Deze nieuwe! ;)

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

B.J.


Audiofiel

Okee, okee, okee... Dit is geen filmpje van Apple, maar van een gebruiker. Iemand met een PC zou zeggen een Apple fan. Of een Mac-evangelist. Maar ik vind hem wel grappig:

Mac beautiful. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Mark S

Quote from: Audiofiel on January 23, 2007, 18:55:47
Okee, okee, okee... Dit is geen filmpje van Apple, maar van een gebruiker. Iemand met een PC zou zeggen een Apple fan. Of een Mac-evangelist. Maar ik vind hem wel grappig:

Mac beautiful. ;D
dorky.


Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.