NEC VT540k accepteert geen 720p

Started by -Freek-, August 6, 2006, 16:18:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

In de handleiding van mijn beamer, de NEC VT540k, staat dat hij 720p signalen zou moeten accepteren. Dit is echter niet het geval. Hij accepteert het 720p-signaal van de xbox 360 niet, maar ook niet het 480p-signaal (of 576p, weet ik niet meer :)) van de dvd-speler (Denon DVD2800 mkII). Ze zijn alletwee aangesloten via een component-kabel en een zelfgemaakt verloopsnoertje naar VGA (de beamer heeft geen componentingang, alleen VGA). Kan het soms liggen aan dat zelfgemaakte verloopsnoertje? Dat die verkeerd is gesoldeerd ofzo?

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jowi

Probeer het eens met een 220V naar VGA verloopsnoertje. Laat ons even weten hoe het afliep.

-Freek-

Interlaced signalen doen het gewoon... ;).
Ik ben net nog even aan het testen geweest en ben erachter gekomen dat het probleem bij de xbox lag. Nu wil ik het alleen nog voor elkaar krijgen om de dvd-speler op Progressive te laten werken. Als ik bij de xbox 360 schakel op 720p geeft de beamer aan dat het een RGB-signaal is. Kan het probleem dat de beamer geen progressive signalen van de dvd-speler weergeeft niet liggen aan dat de beamer geen YPbPr-signaal met progressive ondersteunt?