xbox omgebouwde PC??

Started by dick, December 18, 2002, 14:32:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dick

Mede geholpen door het forum, heb ik toch besloten tot aanschaf over te gaan! Er staat dus nu ook bij mij een XboX thuis. En ik moet zeggen, het is inderderdaad een hele ervaring! Echt dolby digital, en op grafisch gebied, zit het ook wel goed! Het is de Massive pack (of hoe ze het ook noemen) geworden, met Halo, SEGA GT 2002, en Jet Set Radio (wat een vreselijk spel) geworden. En dat voor 269 euro, toch niet veel.. Spellen kosten gemiddeld 59 euro  dus 3x59 = 177, DVD kit kost ook iets van 30 euro ofzo, dus ik heb 69 euro voor de Xbox betaald..Mhwaa..aardig!! In ieder geval, heb ik absoluut geen spijt..Ik heb ook gelezen dat Splinter Cell niet mag ontbreken.. Dus dat wordt denk ik  de eerstvolgende titel.. Zo..weer een XboX verslaafde d'r bij...

Niemand schiet wat op met deze reply, maar ben toch wel enthousiast over de nieuwe Xbox. ;D Moest het ff kwijt.. ;)

GReets

J.A.F._Doorhof

Kom een keer kijken naar de 480P resultaten, dan kwijl je helemaal weg.
X-box op 2.85 breedt met Dolby Digital 7.1 YAMMMMM.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

#27
Er weerklinkt nu een diepe zucht, terwijl het water uit mijn mond loopt..  Dat is pas écht smullen. Alleen kan ik het niet betalen. :'(  :(

vandaar dat ik mijn personal text heb veranderd, wie weet helpt het.. ;)


J.A.F._Doorhof

Ach dat komt vanzelf, gewoon eerst een projector kopen en dan een hi-def kabel. Gewoon rustig aan doen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

"gewoon eerst een projector kopen" mmmhh... Moet je wel eerst een paar duizend euro meebrengen.. Dat heb ik zo even niet staan hoor!! Voorlopig denk ik dat ik eerst een andere versterker ga kopen voor mijn sub.. (zoals beschreven in andere topic!)

Groet!