Plaatsing bass-shakers + verschil tussen Aura & Clarks

Started by -Freek-, August 6, 2006, 15:49:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

Laat ik maar beginnen met de plaatsing:
Ik ben van plan binnenkort bass-shakers te kopen maar weet niet precies wat nou de beste manier is om ze te plaatsen. Als ik een film kijk zit ik op mijn bed, en van de onderkant ziet die er zoals hier beneden uit. De bruine 'strepen' zijn de houten planken die het bed overeind houden. Het is een bed met lattenbodem. De latten zijn de witte strepen. Waar kan ik het beste de shakers plaatsen (2)?



Dan nu mijn tweede vraag. Zit er echt een heel erg groot verschil tussen de Clarks en de Aura's? Of valt dit eigenlijk wel mee?

kobuzz

Volgens mij is dit te bepalen door met een hamer op de bodem te kloppen en zo uit te vinden waar de "sweetspot" zit

btw respect voor je l33t paint skillz  ;D
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

-Freek-

Quote from: kobuzz on August  6, 2006, 16:16:37
Volgens mij is dit te bepalen door met een hamer op de bodem te kloppen en zo uit te vinden waar de "sweetspot" zit

btw respect voor je l33t paint skillz  ;D
;D

Thnx voor de tip, ik ga het zo maar eens proberen.

The Foundation

Quote from: kobuzz on August  6, 2006, 16:16:37
Volgens mij is dit te bepalen door met een hamer op de bodem te kloppen en zo uit te vinden waar de "sweetspot" zit

btw respect voor je l33t paint skillz  ;D


verkeerd !!

je moet je hamer op je zit(luister) positie leggen
en met je hoofd moet je bonken op je lattenbodem .
de plaats waar de hamer uit het bed vliegt , dat is de plaats waar je aura moet komen

succes

-Freek-

Te laat, heb ze nu al geplaatst ;D. Ik zal binnenkort wel mijn verhaal + foto's posten.

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

-Freek-

Quote from: Maartje on January 22, 2007, 09:33:58
belofte maakt schuld  ;)
Ajj ::) :P. Ik meen me te herinneren dat ik mijn verhaal al wel ergens anders had gepost. Even zoeken.

Edit: volgens mij is de thread verwijderd...