Re: Wireless Printerserver

Started by advr, August 2, 2006, 10:45:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr



je moet in ieder geval goed uitkijken of het type HP printer ondersteund wordt door de wireless printerserver anders gaat het niet werken. Tenminste een Belkin kan niet overweg met printers die niet in de lijst van het type voorkomen ??? Helaas zelf ondervonden met een all in one printer van HP die niet in dat lijstje voorkwam  :-[

Sitecom ken ik verder niet.l
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr


Dat dacht ik dus ook. Het gaat in ieder geval niet op voor de all-in-one printer - Belkin combinatie. :P

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Nahpets

Ik heb een Belkin draaien, geen problemen (met een Brother HL1430 en en HP Deskjet 880).

Enno  :)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

advr

Hopelijk biedt de Sitecom de oplossing.

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hakkie

#4
Dalen die dingen al een beetje in prijs?? Tweedehands zijn ze ook al bijna niet te krijgen  :( Een poos geleden gezocht maar werd daar niet vrolijk van (zelfs een beetje verdrietig). Loop nu maar gewoon met mn laptop naar boven om iets te printen.

Kan je trouwens elke usb-printer gebruiken met een usb-printerserver??

Raphie

zijn nog steeds belachelijk duur, parallel versies helemaal. printer hangt nu gewoon aan PC van m'n vriendin en is gedeeld via XP, die PC heeft WOL en doet dus gewoon hetzelfde als een printserver
JBL PRX Power!

Raphie

dan zet je hibernate en WOL (wake up on lan) toch gewoon aan?
komt printopdracht binnen > pc springt aan > idle voor 10 min en PC gaat weer in Hibernate
JBL PRX Power!

JvD.

Quote from: Jack van Dijk on August  2, 2006, 13:25:29
Volgens mij kan mij PC geen WOL. Tenzij ik niet goed kijk en het niet kan vinden. Het is een P4 met W2K Pro en een 3Com Wireless adapter.

Jack
Veel 3Com-kaartjes hebben wél de mogelijkheid voor WOL, en de meeste moederborden ook. Maar het is een kwestie van een (meestal 3-aderig) snoertje van je netwerkkaart naar het moederbord moet lopen, en vaak wordt dat niet meegeleverd. Maar daarvoor moet je even in de documentatie van zowel je moederbord als je netwerkkaart duiken.
Als het regent in mei, is april voorbij...