goede DVD speler voor bij Sanyo PLv Z4

Started by iVin, July 31, 2006, 17:30:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iVin

Hoi,

Zie door de bomen het bos niet meer en snap merendeel van de terminologie niet meer.

Wat is een goede DVD speler voor bij de sanyo Z4 beamer.

zit te denken aan Oppo DV 971H of momitsu V880 of wellicht iets anders in die prijsklasse....

1. Wat is nu de beste manier om aan te sluiten? DVI ,HDMI of component (de sanyo heeft het allemaal)

2. Ik kijk eigenlijk alleen maar DVD's (heeft een HTPC dan zin? wil wel HD kijken maar kan op internet/winkel geen films vinden in HD formaat, de sanyo kan dat wel afspelen volgens mij....)


spotmatic

1. DVI en HDMI zijn vrijwel gelijk aan elkaar (HDMI is DVI + geluid). DVI/HDMI is meestal de juiste keus, aangezien je dan geen analoog signaalpad hebt naar de projector (DVI-D/HDMI zijn digitaal, Component is analoog. Overigens is Component zeer wel in staat een mooi plaatje neer te zetten. Het hangt van de implementatie van de DVD speler af of component wel bruikbaar is. (Soms is component geweldig, soms mwah).

2. Ik zou dan gaan voor een losse DVD speler. Liefst een niet te dure, zodat je bijv. binnen een jaar kunt overstappen op HD-DVD of BluRay. Dan heb je alsnog HD en daar heb je geen HTPC voor nodig.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909