Howl's Moving Castle (Miyazaki)

Started by Kozzer, July 28, 2006, 00:28:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kozzer

Zag hier een topic over Spirited Away van Hayao Miyazaki,
heb recent zijn film Howl's Moving Castl(2004) gezien en opnieuw een meesterwerk dat je meesleept in een genzeloze fantasiewereld.
Zeer de moeite waard !
In 2005 vertaald in engels, en helaas voor zover ik weet nog niet in het nederlands vertaald.

simsatit

Gooie fim inderdaad!

heb bijna al zijn films wel gezien.
princess mononoko is ook mooi.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemĂȘleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Xstream

Mooie film weer idd. Alleen Spirited Away blijft mijn favo. De muziek en sfeer is gewoon top. Je zag heel veel herkenningspunten weer in Howl's , maar dan allemaal net wat minder. Vooral het laatste half uur ben ik echt de draad een beetje kwijt, zelfs als ik dan m'n fantasie maar op de loop laat zoals je vaak bij Miyazaki moet doen kwam ik er bij mij intern even niet meer uit :)

Maar zeker 1 van de betere animatie films!
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Matheus

Dan moet je deze titel ook even in de gaten houden --> Ponyo on the Cliff
Dit is de nieuwe film van Miyazaki.

Matheus

Linkje: http://www.japantimes.co.jp/weekly/news/nn2007/nn20070324a8.htm
Unison Research | Marantz | Mordaunt-Short | PS3

garmtz

Wow, een nieuwe...! Die moet ik zien! Zowel Howls Moving Castle als Spirited Away zijn gewoonweg magistraal.