Kruidvat LCD, istwa????

Started by Wowly, July 23, 2006, 19:54:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wowly

Zu kaufen bij de kruidvat:

15 inch tft LCD-TV

1025x768, OSD ect ect voor 299.

Is dat wat??? Aan te kopen om in de slaapkamer te hangen??

Of kunnen we beter even 50 of 100 euro uitgeven aan een goede mediamarkt LCD-TV???

Wat is wijsheid???

Wowly


SpeedyAndré

Wel een vreemde resolutie, 1025x768  ;D

Het kan nog goedkoper hoor.
Op het 1e gezicht vergelijkbare specs, misschien is het dezelfde in een ander jasje :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Erik

15inch!!!

Ik heb hier een 19inch scherm voor op de pc en ik moet er niet aan denken om daarmee tv of dvd te kijken in de slaapkamer tenzij je hem op je neus wilt zetten ;)

Sowieso wil je geen breedbeeld scherm?

Zou in ieder geval wat extra uitgeven voor een groter scherm 23 of 26 inch
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

FrankB

Misschien wil Wowly 'm hebben voor op het toilet ofzo ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

SpeedyAndré

Quote from: FrenkB on July 23, 2006, 20:51:53
Misschien wil Wowly 'm hebben voor op het toilet ofzo ;D

Hmm, hij past wel goed boven de wc-rol  ;D
In een slaapkamer zit/lig je er toch wel 3m vandaan, of je moet hem tussen de kussens zetten met dat formaat  ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

FrankB

Quote from: SpeedyAndré on July 23, 2006, 20:55:33
In een slaapkamer zit/lig je er toch wel 3m vandaan, of je moet hem tussen de kussens zetten met dat formaat  ::)

Aan het plafond, als je geen hoge plafonds hebt ;)

Maar goed, 15" kan bruikbaar zijn in sommige situaties. Geen idee wat de kwaliteit van de tv is.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

HTR

op het toilet... waarom vind ik dat nou oo knog een goed idee en begin ik dr overna te denken? ;D
boven t bad in waterdichte kast kan ook wel  ;D lol ik ben ver heen ::)

Erik

#7
Misschien dat hij hem nodig heeft om onder de dekens bepaalde films te gaan kijken en dan is een 26inch scherm misschien wat onhandig  :-X  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

HTR

haha dat kan, zo van : schat laten we hier naar kijken, missschien leren we dr nog wat van, maar wle onder de dekens anders zien de buren t ;D

Deleted member

In dezelfde advertentie staat ook een verrekijker, die neemt hij er bij!  ;)

Maar serieus als de afstand meer is dan een meter of twee zou ik het ook niet doen. Ik heb nog een oude CRT van 15 inch (m'n eerste TV'tje :)) en dat is echt te klein op een afstand van, in mijn geval een dikke 4 meter.

Wowly

ROTFL  ;D

Is niet voor mij, maar voor een vriend.

het leek me een pc-tft, die een extra tuner heeft gekregen, vast zo'n scherm wat te traag is om nog goed te verkopen als pc-scherm, maar nog wel op de markt kan worden gedumpt als LCD-TV.

15 inch is idd wel erg klein voor op een slaapkamer, ik zal hem eens snel een mailtje sturen dat ie er maar vanaf moet zien.

Bedankt voor de reactie's mannen!

Wowly