Eerste Audio Show van BB&G voor Audioclub Oost-Brabant

Started by garmtz, July 21, 2006, 11:11:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr

Hoi Roy,

Net al even over de site heen gegaan. Dat ziet er leuk uit. ;D

Wat gaat hij allemaal meenemen om de demonstreren?

Wordt zeer interessant, het "voornemen" zal wel iets zekerder worden  ;D

Groet,
Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Jenkins

Deksels, Ad! Heb je onze website nog steeds niet onder "Favorieten" staan? ;)

Klik op: http://aob.hifi.nl/,
dan klik je op "AGENDA",
en onder het artikel waarin ik mensen oproep om mee te komen naar een kleine excursie naar Terrazzo Art Fidelity (!!!), lees je dat RA-Vision komt demonstreren met;

De planning is om te demonstreren met de volgende (behoorlijk exclusieve) apparatuur:

Platenspeler: Acoustic Signature Final Tool met Benz Glider II element
Phono pre: Behold PSD 192 (van phona naar digitaal 24 bits/192Khz.) 1800 euro
CD-speler: CD-P44.1
Voorversterker: Behold APU 768 (modulair opgebouwde digitale voorversterker)
Eindversterker: Behold BPA 768-400 (met digitale ingang) 24.620 euro
Luidsprekers: Ascendo Z-F3 (modulaire luidsprekersysteem) 16.900 euro/paar

Alles wordt verbonden middels een smaakvol assortiment van HMS bekabeling.
De elektronica wordt geplaatst op racks van Copulare.



Ik BEDOEL maar...

;)

advr

ik wordt er stil van

inmiddels toegvoegd aan de favorieten ;D

(schijnbaar had ik dat al gedaan :D)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Jenkins

 ;D

Heb al veel gezien en gehoord maar hier word ik ook heeeel nieuwsgierig van!   :P



:)

Deleted member

De spullen van Behold heb ik gehoord in de Doelen, erg mooi, al denk ik niet dan het een ieder zijn smaak zal zijn! Trouwens ook errrrrrrrg duur! (kwam ik gelukkig pas achter toen ik thuis kwam!  ;D)

advr

Quote from: Antoine on August  9, 2006, 22:08:50
De spullen van Behold heb ik gehoord in de Doelen, erg mooi, al denk ik niet dan het een ieder zijn smaak zal zijn! Trouwens ook errrrrrrrg duur! (kwam ik gelukkig pas achter toen ik thuis kwam!  ;D)

over smaak valt niet te twisten en dat het duur is.... op een bepaald moment wordt alles duur als je door blijft gaan. je moet dan ook zelf een grens trekken. ;D

wel is het leuk te horen wat er zoal te krijgen is en waar de grenzen liggen  8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Welke cd-speler is dat? Ik kan nergens een CD-P44.1 vinden namelijk.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

garmtz

Ik heb het niet zo op über high-end, bijna altijd valt het tegen... :-\  Ben wel evengoed erg benieuwd... Misschien kom ik wel weer langs... ;D

advr

Quote from: garmtz on August 10, 2006, 11:08:56
Ik heb het niet zo op über high-end, bijna altijd valt het tegen... :-\  Ben wel evengoed erg benieuwd... Misschien kom ik wel weer langs... ;D

Audio Note is ook over de top maar ik wel genoten om naar een setje van 300.000,- euris te luisteren 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

garmtz

Quote from: advr on August 10, 2006, 11:11:36
Audio Note is ook over de top maar ik wel genoten om naar een setje van 300.000,- euris te luisteren 8)

Dan heb je het ook wel over een zeer goede uitzondering op de regel. ;)

beunky

Ik vind Avalon met Spectral of Wilson Audio met wat leuks ook niet gek hoor ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Jenkins

Quote from: FrankB on August 10, 2006, 09:22:12
Welke cd-speler is dat? Ik kan nergens een CD-P44.1 vinden namelijk.

:-[ Ik eigenlijk ook niet.
Nog maar eens bellen, dus.

Kom ik op terug.  :)

Jenkins

Zojuist ontving ik het juiste type CD-speler; het is de CDD 44.1!
Dit type staat nog niet op de prijslijst vermeld, maar dat wordt binnenkort hersteld.

Verder wist dhr. De Cock me te melden,
dat het misschien gaat lukken om de MCA768 mee te nemen!!!
8)

Groetjes,

Roy.



Jean Sibelius

Ik hoop dat ik er óók bij kan zijn. Lijkt we wederom een erg geslaagde demo!
Vooralsnog andere plannen, maar misschien kan ik me daar nog onderuit l*llen ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Jenkins

Quote from: HSN on August 10, 2006, 16:48:23
Ik hoop dat ik er óók bij kan zijn. Lijkt we wederom een erg geslaagde demo!
Vooralsnog andere plannen, maar misschien kan ik me daar nog onderuit l*llen ;)

Hey, wie riep daar laatst toch iets vannehmmmm "Tja, als je in 't bestuur zit, moet je er wat voor over hebben."?

;)

Jean Sibelius

Quote from: Jenkins on August 10, 2006, 18:15:19
Hey, wie riep daar laatst toch iets vannehmmmm "Tja, als je in 't bestuur zit, moet je er wat voor over hebben."?

;)
Klopt... ;) Maar ik heb liever gezegd ruzie met het bestuur als met mijn vriendin ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

hoosterw

Quote from: Jenkins on August 10, 2006, 15:17:16Verder wist dhr. De Cock me te melden,
dat het misschien gaat lukken om de MCA768 mee te nemen!!!
8)
Groetjes,
Roy.
Weet iemand welke type DAC deze gebruikt? Behold zegt er zelf niets over op hun website en de foto is te slecht om af te kunnen lezen.

Groeten Hans.

oud_account_1

Quote from: hoosterw on September  2, 2006, 14:54:30
Weet iemand welke type DAC deze gebruikt? Behold zegt er zelf niets over op hun website en de foto is te slecht om af te kunnen lezen.

Groeten Hans.
DAC of ADC?

De foto staat op de behold site:
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

hoosterw

Ben ik mooi blind geweest  :-X.

Bedankt iig. idd ADC  :-[

Hans.


hoosterw

Nou  :-X staat voor: "Ik zal er verder maar niets over zeggen tegen mezelf natuurlijk".

:-[ dwz grove fout, ik schaam me diep.

hoosterw

Aangzien ik zelf erg druk bezig ben met 'digitaal HiFi' heb ik er wel oren naar om die MCA eens te horen!

Dus ik hoop dat het gaat lukken dan moet/ga ik even de avond vrijmaken.

Hans.

Jenkins

Quote from: hoosterw on September  2, 2006, 16:39:04Aangzien ik zelf erg druk bezig ben met 'digitaal HiFi' heb ik er wel oren naar om die MCA eens te horen! Dus ik hoop dat het gaat lukken dan moet/ga ik even de avond vrijmaken. Hans.


:D 8)

't is alsof de düvel dr mee speelt; de 21e wordt mams 65 jaar.  :)
Pa heeft me gezegd dat het wel op prijs gesteld wordt als ik aanwezig zou zijn op haar verjaardag.
Uiteraard heeft hij daarin gelijk, want 65 wordt je niet zomaar.

Maar... dit betekent dat ik ALWEER een fantastische demo die ikzelf georganiseerd heb, NIET kan bijwonen...   

:'( :'( :'(