Philips Pronto SBC RU 890/00S

Started by -V-, December 13, 2002, 00:17:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-V-

Ik heb kans om bovenstaande remote aan te kopen voor 100 €
Gebruikt weliswaar ...

Ik keek op de Philips homepage maar vond niks over dit model ...

Kan er mij iemand meer vertellen ? Goeie, slechte ervaringen ?
Technische details ?

Alvast bedankt ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

De_Sint

Voor honderd euro kun je hem gerust kopen. En geef het anders aan mij door als je het niet doet, want ik ken er genoeg die hem wel willen.

Belangrijk is het feit of er een laadstation bij zit, want hij verslint batterijen. Vooral met de blacklight continue aan (Dat heb je toch altijd aan).
De 890 is de 1e generatie pronto's met 1MB geheugen. Dit is in principe genoeg.
Ik heb er allemaal gadgets in met 8 in 1 en heb nog 45% vrij.

Wel hebben sommige pronto's last van random resets. Als je hem een weekje mag lenen kun je controleren of hij spontaan reset. Dit mag niet voorkomen, en als deze dat euvel wel heeft, moet je hem niet nemen.

Verders niets dan lof over deze AB's. En ze zien er ook nog mooi uit.

Marco Schaeffer

PM

als hij last heeft van deze resets kan je wel een firmware upgrade doen toch??
Groeten, Peter

-V-

Helaas is er geen laadstation bij ...

Zou ik dat nog ergens kunnen verkrijgen ?

Alvast bedankt ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

De_Sint

PM.

Het probleem van de reset zit hem niet in de firmware upgrade. Meer in het constant willen opnemen van voltage. Enige wat daar op zit is inruilen tijdens garantie. Ik heb nog geen berichten gelezen waarin het partikulier succesvol is verholpen.

-V-
Ik zou eens zoeken op de 2e hands sites of ibay. Daar worden ze soms wel met bosjes verkocht. Tip: Hetlaadstation van de 940 (941) past ook wel op de 890. Ik weet niet of die van de prontopro erop past. Dat zou je zoekbereik nog verder kunnen vergroten.

Marco Schaeffer

Stevie

Ik vind het verslinden van batterijen wel meevallen hoor. Ok, mijn gewone ab's deden jaren met een batterijtje, en deze 'slechts' een paar maanden...
.signature: file not found

MAD

Ik heb er ook 2e hands 1 (SBC RU 890) gekocht voor E 100,-. Tot nu toe geen problemen mee. Zie "mijn HT" voor de specs.

EDIT: zie ook http://www.pronto.philips.com/index.cfm?id=270

Dirk-Jan

IK heb al 2 jaar dit model werkt perfect meer dan genoeg geheugen en als je goede batterijen gebruikt gaan ze heel erg lang mee. Bij mij zeker een half jaar.
De blacklight gebruik ik vrijwel niet het scherm heeft genoeg contrast.