Kleur MDF

Started by papa wes, July 7, 2006, 17:23:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papa wes

Hallo, ik heb mdf gaan halen om mss iets een keer  proberen te bouwen. Ik heb een plaat gewoon mdf gekocht, om de verstevegingen te maken, en ik heb ook een plaat zwarte mdf gekocht. Waarom bouwt er niemand met gekleurde mdf?
Er zijn verschillende kleuren verkrijgbaar. Rood, groen, zwart, en mss wel meer.
Nu wat ik ga bouwen weet ik nog niet, mss suggesties. Ik heb net een paar zelfbouwspeakers gekocht, die klinken ongelooflijk, maar ze zien er niet uit. Nu wil ik een mooie monitor bouwen, want ben vloerstaanders een beetje beugezien.
Kan er iemand mij helpen met welke luidsprekers ik best kan beginnen, en toch een mooi geluid kan verwezenlijken. De WAF is niet belangrijk, want mijn vriendin is altijd akkoord.
Groeten Wesley
Teac vrds 10, Rega p3  grado gold, B&W 801 matrix, Kimber 8tc

Interficior

Quote from: papa wes on July  7, 2006, 17:23:02
Hallo, ik heb mdf gaan halen om mss iets een keer  proberen te bouwen. Ik heb een plaat gewoon mdf gekocht, om de verstevegingen te maken, en ik heb ook een plaat zwarte mdf gekocht. Waarom bouwt er niemand met gekleurde mdf?
Ik denk omdat je ten eerste je precies in 45 graden moet zagen, en je moet een goede zaag hebben die niet het formica erafhappen. Bovendien is het niet in elke kleur die iedereen wilt, als je houtafwerking wilt heb je er al niets aan, als je een strakke laag wilt hebben van spuiten ook niet, want het is neem ik aan zo'n MDF-plank met formica. Dat glimt niet echt opzich. :)
QuoteNu wat ik ga bouwen weet ik nog niet, mss suggesties. Ik heb net een paar zelfbouwspeakers gekocht, die klinken ongelooflijk, maar ze zien er niet uit. Nu wil ik een mooie monitor bouwen, want ben vloerstaanders een beetje beugezien.
Kan er iemand mij helpen met welke luidsprekers ik best kan beginnen, en toch een mooi geluid kan verwezenlijken. De WAF is niet belangrijk, want mijn vriendin is altijd akkoord.
Groeten Wesley
Welke speaker heb je gebouwd? Over de Scan Speak A4 hoor je veel goede dingen, echter raad ik je aan om bij de Speaker en Co of Speakerland eens gezellig te gaan luisteren.
Take it or lease it