Multikabel digitaal ervaringen

Started by mausie, July 7, 2006, 10:28:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mausie

Wie heeft er multikabel digitaal?

Ben erg benieuwd of de kwaliteit goed is. Aangezien mijn vader overgaat op een lcd scherm is dit wellicht interessant.

Digitenne vind ik niks, vrindin heeft dat thuis en erger me aan de digitale look, blokjes, ruis wegvallen etc...

Is bij digitenne een andere compressie gebruikt dan bij kabel? Kijk zelf via schotel en vindt dat eigenlijk het beste op dit moment. Moet er wel bij zeggen dat ik nog niet bij mensen thuis heb kunnen kijken wat een digitale kabel aansluiting presteerd.(alleen in een winkel ???)

Als onze provider multikabel is kan je dan alleen bij hun digitale tv krijgen of zijn er ondere mogelijkheden (afgezien van schotel)?

tnx
Pioneer LX5090 - Denon AVR3802 - Squeezebox Duet - Dune Prime 3.0 - Boston Acoustics A25 - Velodyne SPL-1200 ultra - Humax 5000

bodiug

Ik heb nog een gewone CRT TV maar het beeld en geluid is een stuk beter. Er zitten nog wel wat verschillen in de kwaliteit van de decoder, zelf heb ik nu de Nokia die goed beeld levert maar deze is niet meer verkrijgbaar geloof ik. Ik zit er aan te denken om de Humax er bij te nemen.

ArChie

Veel informatie over digitale TV van Multikabel kan je hier vinden.

mausie

Tnx,
zal e.e.a. eens doorlezen.

Pioneer LX5090 - Denon AVR3802 - Squeezebox Duet - Dune Prime 3.0 - Boston Acoustics A25 - Velodyne SPL-1200 ultra - Humax 5000