Collectieve ervaringen met onze ISF calibraties.....

Started by J.A.F._Doorhof, December 12, 2002, 14:11:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gaeje

Geld teruggeven is een straatje zonder einde. Zeker omdat het hier 'ontevredenheid' betreft en niet 'onbekwaamheid'.

Zo gaat iedereen wel een reden vinden om een deel of volledig geld terug te schooien. "Ik neem een calibratie en dan zie ik
wel of ik het beter vind of niet".

Zo werkt het niet, het werk is uitgevoerd, de grafieken zijn er zelfs naar... als iemand meer houdt van een overgecontrasteerde kleurboek zonder zwart omdat z'n eigen apparatuur er op staat te schijnen, wat zou je dan moeite gaan doen....

S@m

Quote from: Negotiata on March  5, 2012, 17:14:30
De calibratie is voltooid er word een test gedaan na de calibratie was toen de klant tevreden ?

Als ik een calibratie zou doen zou ik de opdrachtnemer pas afrekenen als het werk geklaard is, een test is gedaan.

Ben ik tevreden dan tik ik af. ( Logisch toch ? )

Wat kan het leven toch simpel zijn  ;)



Rest de vraag, is het zo gegaan....?

J.A.F._Doorhof

Klant heeft samen met me gekeken.
Heb hem ook aangegeven dat het even wennen zou zijn aangezien hij van living room naar cinema ging, heb ook verschillende keren gewisseld en laten zien waar de verschillen zitten.

Heb even uit mijn hoofd ook nog wat aanpassingen gedaan zodat hij op hoge lamp modus kan draaien, alleen heb ik geen aanpassingen gedaan in de living room mode aangezien die gewoon standaard verkeerd is.

Terug komend op sommige opmerkingen, refunds zijn inderdaad niet ter zake doende, zoals andere ook al aangeven is dan het eind zoek "humm ik had dag en nacht verwacht maar ik krijg op zijn hoogst 20-30% winst, nu wil ik maar 20-30% betalen"

Bij een calibratie is het heel simpel.
Er is geen enkele display die ik ken die 100% correct staat uit doos, je betaald mij bij een calibratie niet voor een beter beeld, hoe stom dat ook klinkt.... Je betaald me om je display zo dicht mogelijk bij de ideale stand te krijgen. Als ik dat doe dan is mijn werk klaar en geslaagd.

Ik ben er niet voor om een persoonlijke smaak te kalibreren, inkomen geen kunstenaar die een kloddertje roze daar en een kloddertje roze hier op een pallet gooit totdat de klant het goed vind. Dat zou dermate gevaarlijk zijn dat ik het nooit zou doen, wat ik doe is simpelweg meten, bijstellen, meten en afleveren..... En in 99.9999% van de gevallen ziet de klant een positieve vooruitgang, sommige meer dan andere vandaar dat ik ook NOOIT aangeef hoeveel winst je gaat zien, ik zeg altijd alleen maar dat het beeld erop vooruit gaat/meer richting perfect.

Nu zou je kunnen zeggen, je zit hier fout want het beeld is niet vooruit gegaan, echter ben ik van mening dat de klant zelf wel enigszins redelijk moet zijn, bij de calibratie geef ik ook tips om de omgeving simpelweg te verbeteren voor het beeld, normaal word dat met beide handen aangepakt en werken we op die manier samen naar een betere performance. Het is alom bekend dat je geen lampen op een scherm moet laten schijnen, dat geef ik hier ook meerdere keren aan, de versterkers staan niet in beton gegoten of vast in de muur dus er zijn meer dan genoeg oplossingen.

Het is nu alleen meer een kwestie van "ok je hebt mijn zwembad gebouwd maar ik weiger er water in de doen dus jij bent fout"

Je kan inderdaad 2 kampen krijgen, en mensen kunnen me inderdaad beschuldigen van stijfkoppigheid, maar ik vraag me af wat hun reactie zou zijn als ze feitelijk alles goed doen en 120km voor een klant gereden hebben....... Alleen omdat de klant geen kant op wil. Dan maar toegeven is de doodsteek van je bedrijf want dan heeft zelfs een tevreden klant wel een reden om een gedeelte terug te vragen ;)

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

S@m

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  5, 2012, 17:39:55
Dan maar toegeven is de doodsteek van je bedrijf want dan heeft zelfs een tevreden klant wel een reden om een gedeelte terug te vragen ;)



Deze reactie doet je bedrijf ook geen goed. Zoals de waard is ...


J.A.F._Doorhof

En zo kun je elke reactie natuurlijk omdraaien en twisten om iemand te beschadigen.
Heb je sowieso wel een handje van S@M, jammer dat je me niet persoonlijk kent, dan zou je dit soort opmerkingen niet in je hoofd halen, denk dat wij als ITC een van de weinige bedrijven is die 100% integer handelt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

phy

Ik heb er allemaal niet zoveel verstand van
maar als ik dan Avatar opzet en de wezens zijn vaal blauw eigenlijk meer grijs op de gecalibreerde stand en ik ga dan naar de woonkamer stand en ze zijn dan mooi blauw zoals ik me het herinner toen ik de film in de bioscoop zag dan erger ik me aan die calibratie.
Het hele beeld gebeuren boeit me eigenlijk ook niet zoveel ik weet er ook niets van.
Ik weet wel of een beeld mooi is of niet.

Ik had me een beamer aangeschaft en las hier vanalles over calibraties ik had geen idee wat het was ik had er nog nooit van gehoord
dus vroeg ik het hier:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=118122.0
toen zag ik dat er in Limburg een toer kwam en heb ik me opgegeven.
Tja misschien had ik er wat meer over moeten opzoeken, of misschien had ik het helemaal niet moeten doen in mijn geval
maar het zou altijd beter zijn en een enorm verschil zijn.
ik zag dit als advies en dat het altijd beter zou worden
maar het is in mijn geval echt niet beter.
Lees ook goed er staat in MIJN geval.

Ik zeg ook niet dat ISF geen goed werk afleverd het is dat het bij mij gewoon niet werkt
Ik had aangegeven hoe ik keek en hoe mijn beamer gebruikt word.



S@m

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  5, 2012, 17:49:38
En zo kun je elke reactie natuurlijk omdraaien en twisten om iemand te beschadigen.
Heb je sowieso wel een handje van S@M, jammer dat je me niet persoonlijk kent, dan zou je dit soort opmerkingen niet in je hoofd halen, denk dat wij als ITC een van de weinige bedrijven is die 100% integer handelt.

Wat is dat nou weer voor flauwekul. Ik haak in op wat je zelf schrijft dus je hebt alle reacties zelf in de hand, nou niet raar gaan doen en een 'afleiding' gaan zoeken.


J.A.F._Doorhof

@Phy,
Ik zeg daar letterlijk dit :
Quote
Zie het zo.

In ideale omstandigheden presteert een niet gekalibreerde projector op 50% van zijn kunnen (CMS staat vaak uit).
In niet ideale omstandigheden presteert dezelfde projector tussen de 5-49% van zijn kunnen (invallend licht op het scherm)

In ideale omstandigheden presteert een gekalibreerde projector op 100% van zijn kunnen (ok 98-99%)
In niet ideale omstandigheden tussen 5-99%


MAW ik geef al duidelijk aan dat er GEEN invallend licht op het scherm mag zijn omdat je dan enorm jezelf tekort doet.
Of wel ik heb je daar al duidelijk een advies gegeven, en nogmaals ik ben en kan er nooit vanuit gaan dat iemand 2 lampen zonder afscherming onder zijn scherm heeft staan.

Dat blaast inderdaad alle diepte uit de kleuren, als je het geluid uit doet en het licht gewoon dimt dan zul je zien dat het blauw van Avatar een stuk dieper en blauwer word in de gekalibreerde stand en in de living room stand gewoon veel te veel richting cartoon neigt, vooral goed te zien in het groen van de bomen en het rood in de huidstinten.

@SAM,
Ik ga niet weer een hele discussie met je voeren zoals in het "gezondheids" bord, heeft me daar al teveel energie gekost en dat is het me niet waard.
Beste stuurlui staan aan wal.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

S@m

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  5, 2012, 17:56:48
@SAM,
Ik ga niet weer een hele discussie met je voeren zoals in het "gezondheids" bord, heeft me daar al teveel energie gekost en dat is het me niet waard.


Verbruik van energie is toch een voorwaarde voor het verbranden van een teveel aan lichaamsvet... 

Eigenlijk zou je me dankbaar moeten zijn  ;)

alexander2

Quote from: phy on March  5, 2012, 17:51:03
Ik heb er allemaal niet zoveel verstand van
maar als ik dan Avatar opzet en de wezens zijn vaal blauw eigenlijk meer grijs op de gecalibreerde stand en ik ga dan naar de woonkamer stand en ze zijn dan mooi blauw zoals ik me het herinner toen ik de film in de bioscoop zag dan erger ik me aan die calibratie.
Het hele beeld gebeuren boeit me eigenlijk ook niet zoveel ik weet er ook niets van.
Ik weet wel of een beeld mooi is of niet.

Ik had me een beamer aangeschaft en las hier vanalles over calibraties ik had geen idee wat het was ik had er nog nooit van gehoord
dus vroeg ik het hier:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=118122.0
toen zag ik dat er in Limburg een toer kwam en heb ik me opgegeven.
Tja misschien had ik er wat meer over moeten opzoeken, of misschien had ik het helemaal niet moeten doen in mijn geval
maar het zou altijd beter zijn en een enorm verschil zijn.
ik zag dit als advies en dat het altijd beter zou worden
maar het is in mijn geval echt niet beter.
Lees ook goed er staat in MIJN geval.

Ik zeg ook niet dat ISF geen goed werk afleverd het is dat het bij mij gewoon niet werkt
Ik had aangegeven hoe ik keek en hoe mijn beamer gebruikt word.





Ik had aangegeven hoe ik keek en hoe mijn beamer gebruikt word.

Als je dit duidelijk van te voren hebt gemeld dan vind ik dat er nooit een calibratie plaats had mogen vinden dan zou ik overwegen om een bepaald bedrag te retourneren.
Mocht je dit niet duidelijk hebben gecommuniceerd en trek je het helemaal uit het verband dan vind ik dat niet netjes.
Maareh waarom probeer je niet als proef om ALLES te verduisteren en mocht het er top uit zien dan heeft Frank zijn werk goed gedaan toch?

Gaeje

Quote from: S@m on March  5, 2012, 18:01:59
Verbruik van energie is toch een voorwaarde voor het verbranden van een teveel aan lichaamsvet...  

Eigenlijk zou je me dankbaar moeten zijn  ;)
daarmee geef je ook ineens aan hoe serieus we jouw mening moeten nemen... niet heel erg serieus blijkbaar

Quote from: alexander2 on March  5, 2012, 18:05:24

Maareh waarom probeer je niet als proef om ALLES te verduisteren en mocht het er top uit zien dan heeft Frank zijn werk goed gedaan toch?
:withstupid:

phy

Quote from: alexander2 on March  5, 2012, 18:05:24
Ik had aangegeven hoe ik keek en hoe mijn beamer gebruikt word.

Als je dit duidelijk van te voren hebt gemeld dan vind ik dat er nooit een calibratie plaats had mogen vinden dan zou ik overwegen om een bepaald bedrag te retourneren.
Mocht je dit niet duidelijk hebben gecommuniceerd en trek je het helemaal uit het verband dan vind ik dat niet netjes.
Maareh waarom probeer je niet als proef om ALLES te verduisteren en mocht het er top uit zien dan heeft Frank zijn werk goed gedaan toch?
\

ik schreef dit
ik kijk soms met het licht aan soms helemaal donker en dan weer overdag
dan heeft een calibratie eigenlijk geen zin in mijn geval.
Daarbij is het beeld met de fabrieks instellingen eigenlijk zo goed dat ik me afvraag of het nog beter zou kunnen .
maar ja ik heb dan ook geen referentie maar wel tevredenheid


En Frank gaf antwoord

In ideale omstandigheden presteert een niet gekalibreerde projector op 50% van zijn kunnen (CMS staat vaak uit).
In niet ideale omstandigheden presteert dezelfde projector tussen de 5-49% van zijn kunnen (invallend licht op het scherm)

In ideale omstandigheden presteert een gekalibreerde projector op 100% van zijn kunnen (ok 98-99%)
In niet ideale omstandigheden tussen 5-99%

MAW je hebt ALTIJD winst.
En dat is behoorlijk schokkend.


Gaeje

Quote from: phy on March  5, 2012, 18:12:46
\

ik schreef dit
ik kijk soms met het licht aan soms helemaal donker en dan weer overdag
dan heeft een calibratie eigenlijk geen zin in mijn geval.
Daarbij is het beeld met de fabrieks instellingen eigenlijk zo goed dat ik me afvraag of het nog beter zou kunnen .
maar ja ik heb dan ook geen referentie maar wel tevredenheid


En Frank gaf antwoord

In ideale omstandigheden presteert een niet gekalibreerde projector op 50% van zijn kunnen (CMS staat vaak uit).
In niet ideale omstandigheden presteert dezelfde projector tussen de 5-49% van zijn kunnen (invallend licht op het scherm)

In ideale omstandigheden presteert een gekalibreerde projector op 100% van zijn kunnen (ok 98-99%)
In niet ideale omstandigheden tussen 5-99%

MAW je hebt ALTIJD winst.
En dat is behoorlijk schokkend.



man dan is het toch simpel. kijk je savonds in het donker, zet hem dan op een gecalibreerde preset en dek je lampen af, kijk je overdag of met licht aan zet hem dan op living room.

Klaar. Probeer dit 2 weken afwisselend en zie of je dan nog steeds niet ziet wat beter is.

tot over 2 weken

alexander2


Gaeje waarom zo een reactie?
Citaat van: alexander2 op Vandaag om 18:05:24

Maareh waarom probeer je niet als proef om ALLES te verduisteren en mocht het er top uit zien dan heeft Frank zijn werk goed gedaan toch?


:withstupid:



Natuurlijk realiseer ik mij dat dit geen oplossing biedt maar misschien kan Frank dan nog vermelden (van afstand) om enkele settings iets aan te passen om beter beeld te krijgen.
edit:


edit : aangepast misverstand van mijn kant.

phy

Quote from: phy on March  5, 2012, 18:12:46

In ideale omstandigheden presteert een niet gekalibreerde projector op 50% van zijn kunnen (CMS staat vaak uit).
In niet ideale omstandigheden presteert dezelfde projector tussen de 5-49% van zijn kunnen (invallend licht op het scherm)

In ideale omstandigheden presteert een gekalibreerde projector op 100% van zijn kunnen (ok 98-99%)
In niet ideale omstandigheden tussen 5-99%

MAW je hebt ALTIJD winst.
En dat is behoorlijk schokkend.



Frank ik ging er met deze informatie van uit dat het nooit slechter dan die 5% zou worden
De opstelling was niet ideaal en het is nu nog zo
alleen het beeld is veel slechter

S@m

Quote from: Gaeje on March  5, 2012, 18:07:39
daarmee geef je ook ineens aan hoe serieus we jouw mening moeten nemen... niet heel erg serieus blijkbaar
:withstupid:

Mag ik je een welgemeend advies geven...?!

Neem niemand z'n mening op een openbaar forum serieus!   ;)

squeek

Om nu eerlijk te zijn jongens, IEDEREEN weet toch dat een projector werkt op basis van licht, en hoe lichter de kamer, hoe fletser het beeld. Uiteraard als je rechtstreeks licht op je scherm schijnt is het toch logisch dat je beeld flets wordt. Ik heb zelf hier muurverlichting langs de trap lopen, en als ik die niet uit doe dan ziet zwart gewoonweg lichtgrijs. En dit is onrechtstreeks licht.

Uiteraard ziet je living stand van je projector er absoluut fantastisch uit, je kent namelijk niets anders en je bent er zo aan gewoon geworden dat elk andere stand flets of donker zal overkomen. Die living stand of dynamic zijn overstuurde standen om zoveel mogelijk licht uit je bak te persen, ten koste van grayscale, gamma en kleurwaarden etc.

Er lopen hier honderden topics over het feit dat je geluid niet kan meten, dat enkel je oren kunnen zeggen wat goed klinkt en wat persoonlijke smaak is. Beeld is altijd duidelijk geweest dat dit wel gemeten kan worden. Nu blijkbaar dus ook al niet meer. Dus ondanks dat de grafieken juist zijn, is het beeld niet goed? well, wtf to me  :blink:

En betreft geld teruggeven, dat is inderdaad gelijk geven en toekennen dat het wel je fout is. En zolang er niet bewezen is of Frank in de fout gegaan is dan is het wrong. En zoals eerder gezegd, op een gegeven ogenblik gaat iedereen na een calibratie wat lullen over wat ze fout vinden om geld terug te krijgen, maar ondertussen hebben ze wel de calibratie.

Is er überhaupt wel eerst overleg geweest met Frank voor deze klachtpartij op alle fora terecht is gekomen?

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

S@m

Quote from: squeek on March  5, 2012, 18:34:45
En betreft geld teruggeven, dat is inderdaad gelijk geven en toekennen dat het wel je fout is.

En zoals eerder gezegd, op een gegeven ogenblik gaat iedereen na een calibratie wat lullen over wat ze fout vinden om geld terug te krijgen, maar ondertussen hebben ze wel de calibratie.


Of je klant tegemoet komen, het komt tenslotte nooit voor zegt Frank dus een financiele aderlating is het dan niet.

En de calibratie dient dan ook weer ongedaan gemaakt te worden dus dat laatste gaat niet op.

Gaeje

Quote from: alexander2 on March  5, 2012, 18:21:29

Gaeje waarom zo een reactie?
Citaat van: alexander2 op Vandaag om 18:05:24

Maareh waarom probeer je niet als proef om ALLES te verduisteren en mocht het er top uit zien dan heeft Frank zijn werk goed gedaan toch?


:withstupid:



Natuurlijk realiseer ik mij dat dit geen oplossing biedt maar misschien kan Frank dan nog vermelden (van afstand) om enkele settings iets aan te passen om beter beeld te krijgen.
Laat maar ik ben er klaar mee dit forum is uiterst triest geworden.
hey alexander, de "i'm with stupid" cartoon betekent dat ik akkoord met je (uitspraak) ben, met een soort knipoog...

Gaeje

Quote from: S@m on March  5, 2012, 18:43:21
Of je klant tegemoet komen, het komt tenslotte nooit voor zegt Frank dus een financiele aderlating is het dan niet.

En de calibratie dient dan ook weer ongedaan gemaakt te worden dus dat laatste gaat niet op.
dan ben je 2x aan het werken, 2x aan het rijden... jij bent duidelijk ook geen zelfstandige ondernemer...

isf calibratie is een DIENSTverlening, geen product dat je verkoop. maw je kan het niet echt terugnemen hé.

Dat phy nu maar eerst eens probeert te wennen aan het nieuwe beeld door er op de juiste manier naar te kijken, en dan pas komt klagen.

squeek

Quote from: S@m on March  5, 2012, 18:43:21
Of je klant tegemoet komen, het komt tenslotte nooit voor zegt Frank dus een financiele aderlating is het dan niet.

En de calibratie dient dan ook weer ongedaan gemaakt te worden dus dat laatste gaat niet op.

Ja ik snap het wel maar het is ALTIJD een toekenning, hoe je het ook draait. Hetzelfde gaat ook op bij bijvoorbeeld een rekening van een verzekering die je NIET bent aangegaan, maar die toch is aangekomen bij je thuis (zelf meegemaakt by the way) Ik wist 100% zeker dat ik niet had getekend, enkel info gevraagd. Uiteindelijk dreigementen van deurwaarder en dat ik op de zwarte lijst zou belanden. Als ik (uit schrik) toch zou betaald hebben dan was ik akkoord gegaan en zat ik eraan vast. Dat geldt als een soort van handtekening. Hier heb je hetzelfde, teruggeven is toekennen ondanks dat Frank de calibratie correct heeft uitgevoerd.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

S@m

Quote from: Gaeje on March  5, 2012, 18:45:22
dan ben je 2x aan het werken, 2x aan het rijden... jij bent duidelijk ook geen zelfstandige ondernemer...


Ook een ondernemer loopt een risico en gelukkig komt dit bij Frank anders nooit voor, neem een keer je verlies...

Moet je voorstellen wat een goede reclame Frank had gemaakt als ie had gezegd "Phy, erg vervelend dat je niet tevreden bent. Maar, ik geef je je geld terug en bij m'n volgende tour of als ik in de buurt ben dan kom ik de calibratie herstellen".

J.A.F._Doorhof

Er is niets te herstellen aangezien hij gewoon naar zijn oude stand kan.

@Phy,
Zoals je zelf aangeeft kijk je soms in het donker, soms met licht aan en soms overdags.
Daarop geef ik duidelijk in percentages aan hoe je projector presteert, met invallend licht dus dramatisch.
Je hebt me nooit verteld dat je 2 lampen hebt die recht op je scherm schijnen, alleen dat je met buizen versterkers draait die onder het scherm staan.

Ik neem elke klant/klacht ZEER serieus en geef ook direct oplossingen, in plaats van dit als positief te zien zie je dit op de een of andere manier als negatief en lijkt het als een rode doek op een stier te werken.

Het enige wat ik wil is dat je geniet van je film en geloof me nu dat kan perfect in jouw situatie.
Zoals al door iemand anders aangedragen kijk overdags op de living room stand, en als je het verduisterd (dus als je echt gaat genieten van je film) kijk dan in de gekalibreerde stand, je kan gewoon wisselen tussen beide settings. Het enige wat je echt even moet doen is ervoor zorgen dat er GEEN licht op je scherm valt dus de buizen zul je moeten afdekken, die halen namelijk je hele beeld naar beneden, maar nogmaals dat is toch een kleine moeite voor beter beeld ?

Ik snap niet dat mensen duizenden euros willen besteden aan kabels, speakers, apparatuur maar niet een klein plankje willen gebruiken tussen het scherm en de versterker om een enorme winst te maken.... of moet ik plankjes van 1000.00 verkopen als image boosters (en dat is een grapje heren).
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

Quote from: S@m on March  5, 2012, 18:51:40
Moet je voorstellen wat een goede reclame Frank had gemaakt als ie had gezegd "Phy, erg vervelend dat je niet tevreden bent. Maar, ik geef je je geld terug en bij m'n volgende tour of als ik in de buurt ben dan kom ik de calibratie herstellen".

moet jeje voorstellen hoeveel mails hij dan gaat krijgen van mensen die vinden dat ze geld te goed hebben om de meest onzinnige redenen, of hoe vaak hij op de baan zal zitten om bestaande calibraties nog wat bij te tweaken. Nog een memory setting bij voor bij sfeerlicht, nog een setting voor bij daglicht; dan een setting voor de kids, met wat fellere kleuren, graag een kidssetting ook voor nacht, dag, sfeerlicht en slaaplampje, want soms vallen ze in slaap tijdens de tekenfilm...

etc...

squeek

Quote from: Gaeje on March  5, 2012, 19:15:31
moet jeje voorstellen hoeveel mails hij dan gaat krijgen van mensen die vinden dat ze geld te goed hebben om de meest onzinnige redenen, of hoe vaak hij op de baan zal zitten om bestaande calibraties nog wat bij te tweaken. Nog een memory setting bij voor bij sfeerlicht, nog een setting voor bij daglicht; dan een setting voor de kids, met wat fellere kleuren, graag een kidssetting ook voor nacht, dag, sfeerlicht en slaaplampje, want soms vallen ze in slaap tijdens de tekenfilm...

etc...

Damn, voor geen kids te hebben hebder toch goed over nagedacht  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Quick Reply

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview