14 redenen om voor een mac te kiezen

Started by Erik, July 6, 2006, 19:10:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jowi

Als je écht niks van computer weet is een Mac inderdaad erg handig... en dan hóef je er ook geen verstand van te hebben. Laat het nu toevallig zo zijn dat 90% van de computer gebruikers geen verstand van computers heeft, maar toch op één of andere manier geen Mac bezit ;D Ik begrijp de mensen bij Apple niet hoor, maak die dingen net zo goedkoop als een standaard PC en binnen notime heeft iedereen een Mac thuis en kan Microsoft en de PC wereld zich echt zorgen gaan maken. Maar ja... Apples moeten exclusief blijven he... policy blijkbaar. Apple heeft het uitbuiten van de underdog positie tot kunst verheven. Talk about marketing! Met andere woorden, ze WILLEN helemaal niet iedereen aan de Mac hebben. Ze doen maar alsof, om de huidige gebruikers het valse gevoel te geven dat ze óók bijzonder zijn, dat ze tot een select klupje ingewijden behoren. Dat ze betere, meer pure mensen zijn dan al die anderen. Een computerclub met een soort fascistoide-sektarisch ranzig randje en een secret handshake zeg maar... mwoeehahhaa!!! >:D

Ok, barst maar los! ;D

Erik

#2
Quote from: jowi on July  6, 2006, 19:52:39Een computerclub met een soort fascistoide-sektarisch ranzig randje en een secret handshake zeg maar... mwoeehahhaa!!! >:D
Ik ben het wat dat betreft wel met je eens. Apple bezitters zijn per definitie hele enge, geniepige, verwaande, nare mensen, enkele uitzonderingen daargelaten.  >:D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jowi

Quote from: Erik on July  6, 2006, 20:13:19
Ik ben het wat dat betreft wel met je eens. Apple bezitters zijn per definitie hele enge, geniepige, verwaande, nare mensen, enkele uitzonderingen daargelaten.  >:D
Wat dat betreft zou ik heel veel mac's in huis moeten hebben ;D

oud_account_1

Quote from: Erik on July  6, 2006, 19:10:03
http://www.apple.com/nl/getamac/

ze hebben wel gevoel voor humor bij apple ;D
Aan de humor te zien willen ze vooral scoren bij de 12 tot 15 jarigen.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Erik

Quote from: jowi on July  6, 2006, 20:17:07
Wat dat betreft zou ik heel veel mac's in huis moeten hebben ;D
Jij hebt belangstelling dat geldt ook. ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill