Eindelijk

Started by wingetje, July 1, 2006, 16:41:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wingetje

Na veel (heel veel) winkels afgelopen te hebben, uiteindelijk de Panasonic pv60 gehaald voor een leuk prijsje.

Heb hem echt net een paar minuten uit de doos gehaald en ben nog steeds opgewonden...... ;D
Wilde het even kwijt aan jullie, foto's komen iets later, eerst even opstelling goedmaken en dan een filmpje kijken.

;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D

R

nice, feli O0 O0 O0 begrijpelijk gevoel.

HTR

ey gefeliciteerd! jij nu wel al... ik moet nog 14 dagen wachten:(
ik ben benieuwd naar de fotos!

JCL

Gefeliciteerd, zelf ook net nieuwe TV gekocht, know the feeling! Kan er geen genoeg van krijgen! nog heel veel plezier van je aankoop, dat gaan zeker lukken en uh... wij zijn dol op plaatjes :D

HTR

jup! lekker gevoel als ie eenmaal staat/hangt nog ffies wachten en dan doe ik met jullie mee  ;D

JCL

nouja, hangen / staan, jij hebt hier de zooi nog niet gezien! Moet nog even naar de Ikea zeg maar :P

HTR

nee klopt heb ik ook niet, wat ga je doen dan de plasma laten hangen of neerzetten?

JCL

Ik ehb geen plasma ik heb voor LCD gekozen. Die staat nu even op een oud bureau en ga komende week naar de Ikea om daar een fatsoenlijk meubel te kopen.

HTR


wingetje

hier zijn dan wat foto's.

geen zin  om eerst alles op te ruimen. gewoon hup, uit de doos en meteen op de kast.
Ik laat hem nog even staan. geen plannen om hem op te hangen.

wel een verschil hoor met de oude tv,  ;D


wingetje

HAHAHA,
leuk detail over die doos,

ging er met mijn opel Astraatje heen om op te halen. Had niet op gerekend dat die doos zo groot was.
Moest dus stukje van de doos wegsnijden.

hahahahha, had hem dus zo in de auto staan.

Dergert

Mooi ding ! Veel plezier ermee. Wat een verschil tegenover die andere platte tv  >:D

HTR

ja wat een super ding! ik zie steeds meer van die tv's voorbij komen! ik wil de mijne oooook  :'(
ik laat em bezorgen, kan niet andesr:S die doos is achterlijk groot  :o (110 cm hoog)
duss met straks een vermogen aan verzendkosten uitgeven :-\

leuk dat je fotos vanaf de doos tot op de kast gemaakt hebt!

JCL

Dat ziet er al heel trak uit! Ik weet zeker dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Heb mijn LCD nu een week en ben er nog steeds helemaal mee in mijn nopjes O0

TearS

#14
.

wil

Gefeliciteerd! Hier ga je beslist veel plezier mee hebben. Nog net op tijd voor de WK-finale :)

Ik schrok wel even van die doos  :o. Je moet nl. de witte blokje aan de onderkant er uit wippen en dan kan je de bovenkant van de doos van de bodem afschuiven. Nu moest je dat hele gevaarte een meter optillen, met alle mogelijke gevolgen van dien. Maar het is goed gegaan dus  :P.

Heel veel plezier ermee, en denk er aan het contrast de eerste 200 uur niet boven 50% te zetten.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

B.J.

Wat een superding. Ik vind het wel jammer dat er vaak/altijd speakers onder/naast zitten.