Wie maakt me gek!?

Started by Rielplayer, July 1, 2006, 09:02:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

Na al verschrikkelijk veel gelezen te hebben over CRT projectoren zou ik er wel eens een in het echt willen zien spelen. Om vervolgens waarschijnlijk meer dan verpest ;D weer huiswaarts te keren naar mijn dlp beamertje.

Wat ik vooral graag zou willen zien is de weergave in HD kwaliteit.

Dus bij deze mijn verzoek:

Wie van de leden zou mij een demo willen geven in de buurt van Tilburg, zeg max zo'n 50 km van Tilburg vandaan.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Arno P

Geleen is helaas verder dan 50km

Rielplayer

Quote from: Arno P on July  1, 2006, 10:59:41
Geleen is helaas verder dan 50km

Geleen is op zich geen probleem hoor, maar liever dichterbij :D

Als er dichterbij niets te zien valt, zou ik graag langskomen hoor!
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Del member

Je maakt alleen jezelf gek :)

En de CRT waarmee ik mensen toeliet zichzelf gek te maken is verkocht  >:D

FrankB

Vraag Jowi eens, die woont in Rotterdam (iets meer dan 70km ofzo?). Wellicht vindt hij het leuk om je een CRT te demoen in z'n mooie HT  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

jowi

Kan wat mij betreft wel hoor, maar je moet dan wel 's avonds tegen 10 uur komen anders is het gewoon nog te licht. Verder zul je even moeten wachten tot ik de 808 weer perfect heb, want hij heeft wat kuurtjes. Laat maar weten of je bij me langs wilt komen.

Nelisje

NIET DOEN!!!

;D :P


Bezint eer ge begint  ;)

Fransvis

Quote from: Arno P on July  1, 2006, 10:59:41
Geleen is helaas verder dan 50km

Voor een echte die-hard is meer dan 50km geen probleem. En zeer zeker met al het mooi's op zolder van Arno. Dus combineer het met een dagje Maastricht en je hebt er absoluut geen spijt van... ;)

Nelisje

Kheb wel eens 100km gereden om een Barco te zien, maar dat was dan ook bij een vriend ;)

Den Tas

#9
Quote from: Nelisje on July  4, 2006, 10:03:39
Kheb wel eens 100km gereden om een Barco te zien, maar dat was dan ook bij een vriend ;)

Voor een mooie BG 808s ofzo, daar zou ik wel 500km en meer ook voor rijden ;)
Wel om te kopen dan hé :D
Voor een demo heb ik ook al rond de 250km gereden 8)(wat eigelijk nog niet veel is), en het was het zeker waard(het gaat niet meer uit mijn hoofd) :P
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Rielplayer

He jongens,

allemaal bedankt voor de aanbiedingen tot komen kijken. Heb nu echter een BD500 aangeschaft waar ik de komende tijd wel zoet mee ben. ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

S. Versteeg

Quote from: Arno P on July  1, 2006, 10:59:41
Geleen is helaas verder dan 50km

Geleen is nog geen 2 km hier vandaan ;D
Audio:  Receiver: Denon 1705 Dvd-player: Denon 1400 Fronts:Monitor Audio Bronze B4 Rears:Monitor Audio Bronze B4 Center:Monitor Audio Bronze Center
Video: Projector: Hitachi PJ-TX100 HD-Ready Screen: Beamax High Contrast 72 " Cables and Interlinks by: Oehlbach, Monster, Microsoft and Profigold

mrrepel

#12
Geleen , is dat niet de achterbuurt van Sittard ?  >:D

greetz

Een Sittardenaar :D

Movievault

#13
Je kon eventueel ook bij mij komen kijken.

Lommel is zo een 62 km   ;D

Een Barco BG808s op 1080 Aangestuurd
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Rielplayer

Quote from: FrankG on August  8, 2006, 14:14:40
Je kon eventueel ook bij mij komen kijken.

Lommel is zo een 62 km   ;D

Een Barco BG808s op 1080 Aangestuurd

Bedankt voor je aanbod, heb inmiddels zelf een crt op zolder staan. Neemt niet weg dat ik graag een keer langs zou willen komen. Kan ik meteen eens naar je bouwprojecten kijken ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

LittleNinja

Quote from: Rielplayer on August  9, 2006, 22:38:28
Bedankt voor je aanbod, heb inmiddels zelf een crt op zolder staan. Neemt niet weg dat ik graag een keer langs zou willen komen. Kan ik meteen eens naar je bouwprojecten kijken ;D

Dacht het al.... dlp te koop!!  :P  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Rielplayer

Quote from: LittleNinja on August  9, 2006, 22:42:47
Dacht het al.... dlp te koop!!  :P  ;D

overgenomen door een vriend van mij. Wel lollig trouwens. Die kerel begint met te zeggen dat dit goed genoeg is voor hem en gewoon zijn standaard pana alles in 1 systeem gaat gebruiken op zolder.....

Het laat zich al raden, hij is nu al verder aan het kijken om het wat op te leuken ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

LittleNinja

Quote from: Rielplayer on August  9, 2006, 22:45:59
overgenomen door een vriend van mij. Wel lollig trouwens. Die kerel begint met te zeggen dat dit goed genoeg is voor hem en gewoon zijn standaard pana alles in 1 systeem gaat gebruiken op zolder.....

Het laat zich al raden, hij is nu al verder aan het kijken om het wat op te leuken ;D

Het bewijs is wederom geleverd.... Het is een besmettelijk virus!!!   ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"